dus is A de beste optiequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:07 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Zolang het veegt is het goed. Nooit gemerkt nee. Komt misschien door mijn uiterst behaarde anus.
Ik druk altijd de hele rol naar binnen, dan laat ik het laatste velletje eruit hangen en trek ik hem op die manier eruit. Is misschien wel een hele rol naar de verdoemenis maar dan is het wel schoon!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:07 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
ik maak er altijd een prop van
Dat hoeft niet, wie zegt dat je juist de zachte of harde kant moet gebruiken? Heeft nog steeds te maken met voorkeur.quote:
de zachte kant is voor gebruik en die kant is ook bespoten met antibacteriële stoffen zodat je reet niet weg loopt. De wat hardere andere zijde heeft dat nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:08 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Dat hoeft niet, wie zegt dat je juist de zachte of harde kant moet gebruiken? Heeft nog steeds te maken met voorkeur.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:11 schreef murp het volgende:
[..]
de zachte kant is voor gebruik en die kant is ook bespoten met antibacteriële stoffen zodat je reet niet weg loopt. De wat hardere andere zijde heeft dat niet
ik heb nog nooit zoiets doms gehoordquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:12 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Wacht even.... en die zogenaamde stoffen kleven wel aan de zachte kant en niet aan de 'ruwe' kant (waar immers de zachte kant tegenaan zit als de rol is opgerold.....
Post het dan ook nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:14 schreef murp het volgende:
[..]
ik heb nog nooit zoiets doms gehoord
Misschien als je de babyzachte billendoekjes haalt met Aloë Vera troep erop.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:11 schreef murp het volgende:
[..]
de zachte kant is voor gebruik en die kant is ook bespoten met antibacteriële stoffen zodat je reet niet weg loopt. De wat hardere andere zijde heeft dat niet
Da's in elk geval hygiënischer....quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:16 schreef murp het volgende:
[..]
dus jij wil zeggen dat je het via kant B doet?
Je hebt maar één hand?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:26 schreef FastFox91 het volgende:
A, kan je makkelijker afschuren door de druk op de muur.
Zo heb ik iemand in mn vriendenkring die altijd voor A gaat en dus ook mijn pleerol omdraaitquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:53 schreef remlof het volgende:
B. Als ik bij iemand kom die voor optie A heeft gekozen draai ik 'm altijd om
Dat is bahquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:24 schreef justmattie het volgende:
Zijn er ook mensen die eerst kant A gebruiken, omvouwen en dan kant B gebruiken?
Ik moest lachenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:24 schreef justmattie het volgende:
Zijn er ook mensen die eerst kant A gebruiken, omvouwen en dan kant B gebruiken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |