Ik zie het al, een onz usertje.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:36 schreef o.us het volgende:
sodeflikker op met je kuttopic
ik vis zelf ook met vrienden.
Gezien je taalgebruik zit je op zondag ook in het vak van de F side zeker.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:37 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen vangen vissen om ze op te vreten, takke-mongool
Moordenaar! Moordenaar!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:36 schreef o.us het volgende:
Kutkloon aangemaakt om te reageren in KLB.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:38 schreef Penisbaard het volgende:
Je druk maken om een stel kutvissen
Bron ?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:36 schreef Dropdown het volgende:
En dan ook nog zeggen: Ja, dat beest voelt dat haakje toch niet!
Vorige maand uit onderzoek gebleken dat het net zoveel pijn doet als bij een mens.
Heb ik ook nog een tijdje gedaan. Hele weekenden. Tot ik me eigen af begon te vragen wat er buiten met z'n allen pizza vreten en bier drinken er nou zo leuk aan is.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:35 schreef S1nn3rz het volgende:
Daar staan ze dan vaak langs de kant van de weg, sommige zelfs met een tentje omdat ze anders nat worden_!
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:39 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Kutkloon aangemaakt om te reageren in KLB._!!
Voetbal kijken tijdens het vissen.quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Voetbal kijken tijdens het vissen.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:40 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Voetbal kijken tijdens het vissen.
Ik ben er al, maak je niet druk.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:41 schreef Genius-F het volgende:
Alsof je vissen altijd doet door een kleine vis aan de haak te doen voor een grotere
Lopen janken over iets waar je niks van weet, jij komt er wel.
Vissen is baas met een paar vrienden op een mooie zomeravond met wat pilsemannetjes
Over infantiel gesprokenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:42 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ik ben er al, maak je niet druk.
Moet toch wat bij de tandarts en op de plee lezenquote:
Nee, met de Donald Duckquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:43 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Krijg je die samen met de Bobo ?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:43 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Moet toch wat bij de tandarts en op de plee lezen
Ja, die ik hier op de plee las was van deze maandquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:44 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Weet je dan wel zeker dat het blad recent was toen je het las?
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:44 schreef Acinonyx het volgende:
Vorige week nog een paar palingen gevangen in het kanaal![]()
Ha! Vers voedsel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:44 schreef Acinonyx het volgende:
Vorige week nog een paar palingen gevangen in het kanaal![]()
quote:
Paling likkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ha! Vers voedsel.
Rook je ze of stoof je ze?
Ik hoop dat ie nooit meer boven water komt.quote:
Ha-ha-ha. zo enorm hilarisch he.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:49 schreef denthemen het volgende:
Hallo S1nn3rz ,
Eerst zal ik even antwoord geven op je 1e vraag: Het maakt niet uit dat je 20 bent en nog steeds een kleine penis hebt. Er zijn gevallen bekend waar de penis rond de 21e nog aan het groeien was, wees dus niet ongerust. Het feit dat ze je op de korfbal er mee pesten en met natte handdoeken op je billen slaan is niet om te lachen en ik denk dat je hier met je coach over moet praten.
Dan even terugkomend op je klacht over levende vissen aan de haak: Helaas leef jij in een grot en weet je dus niet dat dit al jaren verboden is en het ook niet meer aan de orde is.
Mocht je nog vragen hebben dan hoor ik dat graag.
Denthemen
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:50 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Ha-ha-ha. zo enorm hilarisch he.![]()
!!:D:D:Deineszzz!!!
Nah Den, verder niks tegen vissen maar dit is natuurlijk wel een klein bit gelul hè..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:49 schreef denthemen het volgende:
niet meer aan de orde
Roken, dat is het lekkerste, of bakkenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:47 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ha! Vers voedsel.
Rook je ze of stoof je ze?
De echte visliefhebbers doen dit niet meer. Er zijn genoeg alternatievenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:51 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Nah Den, verder niks tegen vissen maar dit is natuurlijk wel een klein bit gelul hè..
Combobreaker.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:49 schreef denthemen het volgende:
\Het feit dat ze je op de korfbal er mee pesten en met natte handdoeken op je billen slaan is niet om te lachen en ik denk dat je hier met je coach over moet praten.....
Helaas leef jij in een grot..
JONGEUH AL DIE VISSERS ZIJN VIEZE DIERENBEULENquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
De echte visliefhebbers doen dit niet meer. Er zijn genoeg alternatieven
Heldquote:
Geen idee..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:53 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Waarom komt dat nooit meer op tv? Topic-waardig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:02 schreef DirkZz het volgende:
weet nog wel vroeger dat we altijd alle vissen helemaal aan stukken gingen snijden en toen weer in het water gooien omdat we dachten dat er meer vissen op af zouden komen, maar er zat heulemaal geen roofvis daar
truequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:44 schreef Dropdown het volgende:
[..]
Nee, met de Donald Duck. Maar de DD is gewoon tof.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:26 schreef Chr1st1aan het volgende:
Een goede vis is een dode vis TS. Dat jij dat niet begrijpt komt omdat je IQ dusdanig laag is, dat je al blij mag zijn dat je niet kwijlt op het toetsenbord terwijl je al die onzin typt op het internet!
JE MOET GEWOON JE BEK HOUDEN!
Kun je niet beter met aas vissen?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:36 schreef o.us het volgende:
sodeflikker op met je kuttopic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |