Ik probeerde te verhullen dat ik me soms te buiten ga in de Bijenkorf ;-) Maar daarnaast spaar je niet alleen als je koopt bij de Bijenkorf, maar ook als je buiten de Bijenkorf aankopen doet (en dan is 1 euro niet 1 punt, maar 2 euro 1 punt ofzo)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:41 schreef Snarf het volgende:
Ik denk dat "wel eens" bij de Bijenkorf komen niet vaak genoeg is om echt waardevolle kadootjes bij elkaar te sparen. Ik zou in dat geval de Visa kaart nemen.
Die zocht ik dus, maar volgens mij niets raars...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:42 schreef Clupea het volgende:
En let op extra kleine-letter voorwaarden bij winkel-credit cards, die willen nog wel eens heel ongunstig zijn.
Ook nog overwogen, maar vind het eigenlijk wel onhandig. Wil je eens een keer een verrassing regelen, kan de ander zien wat er allemaal is afgeschreven..quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:50 schreef Herkauwer het volgende:
Ik heb een VISA world card, heel tevreden mee. Kan zelf bepalen hoe ik betaal en of dat gespreid is. Dat laatste doe ik en ik betaal altijd maandelijks alles.
Waarom moet jij trouwens een credit card hebben? Wonen jullie samen? Dan kan je ook gewoon een 2de mastercard aanvragen, dat zal goedkoper zijn dan een extra credit card.
onze ervaring is dat VISA juist beter vertegenwoordigd is (ervaring is zowel in Azië als in Caribisch gebied)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:22 schreef __Saviour__ het volgende:
In Europa zul je tussen Visa en MasterCard weinig verschil merken.
In de vagere landen schijnt Mastercard dan wel weer beter vertegenwoordigd te zijn
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:53 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Ook nog overwogen, maar vind het eigenlijk wel onhandig. Wil je eens een keer een verrassing regelen, kan de ander zien wat er allemaal is afgeschreven..
verhip, dat bedoelde ik ook. verkeerde naam getypt in de tweede zin.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:56 schreef Essebes het volgende:
[..]
onze ervaring is dat VISA juist beter vertegenwoordigd is (ervaring is zowel in Azië als in Caribisch gebied)
in zo'n geval kun je je post nog editten zodat er wél het juiste staat.quote:Op zondag 30 augustus 2009 12:26 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
verhip, dat bedoelde ik ook. verkeerde naam getypt in de tweede zin.
Heb nog bij de rabo gekeken, maar die hebben niet eens n aankoopverzekering. En die wil ik er wel graag gratis bij.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 14:06 schreef Nizno het volgende:
Heeft jouw bank geen eigen opties?
Uit de voorwaarden op de site geplukt.quote:Op maandag 31 augustus 2009 07:34 schreef Babs_voor_intimi het volgende:
[..]
Heb nog bij de rabo gekeken, maar die hebben niet eens n aankoopverzekering. En die wil ik er wel graag gratis bij.
Ik neig nu dan toch naar de bijcard geloof ik... Ik denk er nog eens over na (ik ben n drama met zulk soort dingen...)
quote:B Aankoopverzekering
6 Dekking aankoopverzekering
1 Deze verzekering geldt voor aankopen gedaan met een card op
of na 1 juli 2009.
2 Deze verzekering biedt dekking tegen de risico’s van verlies, diefstal
en beschadiging aan zaken die uitsluitend zijn bedoeld voor
privégebruik.
3 Het verlies, de diefstal of beschadiging moet zich hebben voorgedaan
binnen:
- 180 dagen na aankoop van de zaak met een RaboCard;
- 360 dagen na aankoop van de zaak met een Rabo GoldCard.
Oh nee, dat is dan recent aangepast, want dat was dus eerst niet.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Uit de voorwaarden op de site geplukt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |