Je bedoelt dat ze al weten dat ze te veel hebben betaald en je al bent verzocht om het terug te betalen? Dan zou ik maar gaan betalen. Wat win je nou met 'zo lang mogelijk uitstellen'? Kom op zeg, wat een energieverspilling om helemaal niks.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:47 schreef Dottymcfear het volgende:
[...]
Hmm ... terug betalen dan maarDenk gewoon dat ik het zo lang mogelijk uitstel. Het duurde al een maand voor ze het zagen, terwijl het toch best een makkelijk te bevinden fout was.
Er komt meer kijken bij de administratie van ene bedrijf dan enkel de salarissen en regelingen. Vaak hebben bedrijven gecombineerde afdelingen. En ja, dat gaat weleens fout. Welkom in de grote mensen wereld.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:47 schreef Dottymcfear het volgende:
Dat je geen studiekosten moet betalen verbaast me zelfs. Zou me niet verbazen als ze daar nog op terugkomen. Dus maak je maar niet blij.
Nee, komen ze niet op terug. Als ik het zo had gedaan van ''De fuck ermee, geen zin meer laat niks meer van mehoren'' etc, dan had ik het terug moeten betalen.
Maar ik heb het normaal opgelost enzo. En besides, het staat zwart op wit met handtekeningen.
Hmm ... terug betalen dan maarDenk gewoon dat ik het zo lang mogelijk uitstel. Het duurde al een maand voor ze het zagen, terwijl het toch best een makkelijk te bevinden fout was.
Ik ben geen heilig boontje, ik ben gewoon veel minder naïef dan jij. Ik weet dat je van dit soort situaties gewoon bijna nooit kunt profiteren.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Dottymcfear het volgende:
Tjonge wat een heilige boontjes allemaal hier![]()
Ben benieuwd als jullie een keer teveel geld wordt toegekend, of jullie dan meteen zeggen TERUG BETALEN !
Weet zeker dat er ook momenten in jullie hoofd gaan van ''Zou ik dit niet kunnen houden ... is hun fout ..''
Maar nee tuurlijk niet, jullie zijn heilige boontjes of niet
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:49 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze al weten dat ze te veel hebben betaald en je al bent verzocht om het terug te betalen? Dan zou ik maar gaan betalen. Wat win je nou met 'zo lang mogelijk uitstellen'? Kom op zeg, wat een energieverspilling om helemaal niks.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Dottymcfear het volgende:
Ben benieuwd als jullie een keer teveel geld wordt toegekend, of jullie dan meteen zeggen TERUG BETALEN !
Weet zeker dat er ook momenten in jullie hoofd gaan van ''Zou ik dit niet kunnen houden ... is hun fout ..''
We weten allemaal dat die fout vroeg of laat ontdekt wordt. Kunnen we lang en kort over lullen, maar het komt een keer boven.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:49 schreef Riffey4 het volgende:
TS heeft moeten zeuren om haar geld. Als ze dat niet gedaan had, hadden ze niks betaald.
Ik zou met hun hetzelfde doen. Tuurlijk, uiteindelijk zal je het wel terug moeten betalen, maar ik zou het in de tussentijd op een spaarrekening parkeren.
Gast...ze hebben het van hun kant netjes opgelost, en ze hebben je al gevraagd het terug te storten. Wat ben je dan een klein kind dat je het niet netjes terugstort.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Dottymcfear het volgende:
Ik heb weleens te veel geld gekregen, een kleine 1000 euro en ja die heb ik terugbetaald.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Dottymcfear het volgende:
Oh, ok. Je voorkomt dus dat je (erger) in het rood komt te staan. Nou ja, dat scheelt een paar centjes, ja.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:50 schreef Dottymcfear het volgende:
[..]
energie verspilling? Voor hun ja, niet voor mij. Nou, als ik het nog ff uitstel dan krijg ik me maand loon weer betaald, en dan ziet me rekening er toch iets frisser uit als dat geld eraf gaat, dan waneer het er nu af gaat
Ach, dan vorderen ze straks ook de wettelijke rente en krijg je er eventuele incassokosten bij. Succesquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:50 schreef Dottymcfear het volgende:
[..]
energie verspilling? Voor hun ja, niet voor mij. Nou, als ik het nog ff uitstel dan krijg ik me maand loon weer betaald, en dan ziet me rekening er toch iets frisser uit als dat geld eraf gaat, dan waneer het er nu af gaat
Je bent alleen tevreden met een bevestigend antwoord?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Dottymcfear het volgende:
Nee daar komen ze niet op terug. Het werkt zo:quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:42 schreef marcb1974 het volgende:
Ja, dat MOET je terugbetalen.
Dat je geen studiekosten moet betalen verbaast me zelfs. Zou me niet verbazen als ze daar nog op terugkomen. Dus maak je maar niet blij.
Ik vind dat niet meer dan normaal dat je dat terug betaald, klopt. Dit zegt meer over jezelf dat jij het kennelijk normaal vind om dat juist niet te doen en ook nog verwacht dat iedereen dat doet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:48 schreef Dottymcfear het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |