Stage? Wat voor stage en waar? En werk? Hoor jij niet ook af en toe te studeren, jongeman?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:04 schreef Mikkie het volgende:
Morgen beginnen mijn tien maanden drukte met stage en werk.
Stage bij een toko? Deed jij niet SPW ofzoiets? Hoe kom je dan bij een toko terecht?quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:06 schreef Mikkie het volgende:
Afstuderen komt ooit wel. Werk gewoon bij de Mac en stage bij een niet nader te noemen toko
.
Je moet wel een beetje op je eigen niveau blijven hè, dus dat probeer ik nu ookquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Stage bij een toko? Deed jij niet SPW ofzoiets? Hoe kom je dan bij een toko terecht?
Ik snap er geen zak meer van! Maar succes!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje op je eigen niveau blijven hè, dus dat probeer ik nu ook.
hij gaat nu stage lopen bij de burger kingquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:14 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje op je eigen niveau blijven hè, dus dat probeer ik nu ook.
Dat is ongeveer dezelfde val maken als die van Satan. Zo ineens van de hemel in de hel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:23 schreef royjn het volgende:
[..]
hij gaat nu stage lopen bij de burger king
Vertel mij wat! Ik heb er al na 2 dagen genoeg van!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef Dupje het volgende:
Bluh goeiemorgen. Ik voel me nu nog meer niet lekker dan t al was. Ben al bijna 2 weken verkouden. Vanmiddag even de dokter bellen en naar m'n ouders. Dit is echt vervelend.
Pff dan loop je er echt al lang mee ja! Ik hoop dat je je weer snel beter voelt. *aai over bol*quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:39 schreef Dupje het volgende:
Bluh goeiemorgen. Ik voel me nu nog meer niet lekker dan t al was. Ben al bijna 2 weken verkouden. Vanmiddag even de dokter bellen en naar m'n ouders. Dit is echt vervelend.
Ik wel jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dupje is dan ook zo stoer als terminator!
Ja, jij had toch ook bijna je hand eraf liggen of ofzoiets een tijdje geleden?quote:
Je kan ook overdrijven hequote:Op maandag 31 augustus 2009 09:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, jij had toch ook bijna je hand eraf liggen of ofzoiets een tijdje geleden?
Mij? Een zeur!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:53 schreef Dupje het volgende:
[..]
Je kan ook overdrijven he
Als ik al een terminator ben, dan weet ik niet zo goed hoe ik jou moet noemen
De burger king smaakt anders wel veel beter dan de Macquote:Op maandag 31 augustus 2009 09:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat is ongeveer dezelfde val maken als die van Satan. Zo ineens van de hemel in de hel.
De bakjes waarin ze bk eten serveren is lekkerder dan wat erin zit.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
De burger king smaakt anders wel veel beter dan de Mac
Reiszequote:Op maandag 31 augustus 2009 10:43 schreef Dupje het volgende:
Naar Eindhoven, morgen daar even de dokter bezoeken.
De vraag blijft dan altijd hoe heb je het opgelopen?quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
En dat was dus de dokter! Ik heb zeer waarschijnlijk de mexicaanse griep! De dokter heeft geregeld dat de apotheek virusremmers komt brengen zodat ik niet de hele boel besmet. Ik moet dichtbij huis blijven en heel vaak mijn handjes wassen en als ik moet niesen moet ik dat doen in de plooi van mijn elleboog zodat ik niet mijn handjes besmet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |