Ikzelf welquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben standaard te laat. Daar ligt niemand daar wakker van hoor
Bij hoorcolleges niet nee niet dat ik daar in anderhalf jaar geweest benquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben standaard te laat. Daar ligt niemand daar wakker van hoor
Fietsenstallingen genoeg en anders knikker je 'm ergens buiten een fietsenstalling. Het is een uni hè, daar is dat normaalquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:21 schreef LastRequest het volgende:
Thanks.. men ik word hier zenuwachtig van
Ik zie mezelf morgen al te laat komen omdat ik de verkeerde straat in fiets of omdat ik m'n fiets niet kwijt kan
quote:Op maandag 31 augustus 2009 00:30 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga ook maar eens naar bed inderdaad. Slaap lekker allemaal en een goede reis morgen Yashi! IB Niet te veel huilen op het vliegveld
Laat dat goede maar weg!quote:
Morgûh en laat dat studentjes maar wegquote:
Wij gaan morgen Fit4Free weer lastigvallen met onze aanwezigheidquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:39 schreef motorbloempje het volgende:
valt wel mee toch?
de zon schijnt, straks voor het eerst weer sportenheerlijk!
Ruilen? Dan moet je tot 16.30u aanwezig zijn op kantoor en doen alsof je veel doetquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:50 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Veel te vroeg wakker. En de hele dag nagenoeg niets gepland.
Ik sla wel even over. Zo terug naar bed en m'n boek uitlezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:53 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ruilen? Dan moet je tot 16.30u aanwezig zijn op kantoor en doen alsof je veel doet
Ik was pas vroeg wakker! En ik had de hele dag vol gepland, maar ja ik voel me brakkenstein vandaag.quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:50 schreef Mikkie het volgende:
Môgguh.
Veel te vroeg wakker. En de hele dag nagenoeg niets gepland.
Buon viaggio!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dank je wel iedereen
Ik zal even laten weten hoe het was
Da's ook vrij matig. Toch maar even dat telefoontje afwachten dan...quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik was pas vroeg wakker! En ik had de hele dag vol gepland, maar ja ik voel me brakkenstein vandaag.
Ach telefoontje is wss. ja homo is griep! Veel drinken, veel slapen en tot ziens maar weer!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's ook vrij matig. Toch maar even dat telefoontje afwachten dan...
Ik ben vanaf morgen de lul, dat is dan wel weer jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |