Wat snap jij hier niet aan?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:56 schreef JJH het volgende:
slaap limbo
Volgens mij snap ik het topic niet helemaal...
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:54 schreef Drinky het volgende:
Je droomt wel, maar toch ben je nog wakker
Nee verdorie, je weet toch potverdriedulleme wel wat Limbo is?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:04 schreef Rapaille het volgende:
Slaat 'Limbo' op dat het nutteloze slaap is? Net zoals Limbo's geen nut hebben?
2x in een uur heb ik haast geen inspanning voor nodig, en ik heb geen zin in een schrale pik voor het slapengaan.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:04 schreef Edwinuss het volgende:
Ga gewoon 2 keer rukken en klaarkomen in 1 uur.
Dan slaap je wel.
dat hebben jonge jongetjes wel vaker. komen voor je het weet.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:09 schreef Drinky het volgende:
[..]
2x in een uur heb ik haast geen inspanning voor nodig
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:11 schreef herzberg het volgende:
[..]
dat hebben jonge jongetjes wel vaker. komen voor je het weet.
ja lach maar , maar het is niet anders. ik had vorige week een jongen bij mij thuis (onderweg ergens opgepikt), maar die kwam dus al terwijl ik hem amper bij hem naar binnen had gewerkt. hij wilde ook niet verder. ik heb hem maar laten uitslapen maar eigenlijk wilde ik hem direct weer op straat gooien.quote:
Ik heb geen tv op mijn kamerquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:17 schreef remlof het volgende:
Ik ken het, ik zet dan altijd Politiek24 op zodat ik natte dromen krijg van Femke Halsema
"Het kan toch niet zo zijn dat,,,"
Bah.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:16 schreef herzberg het volgende:
[..]
ja lach maar , maar het is niet anders. ik had vorige week een jongen bij mij thuis (onderweg ergens opgepikt), maar die kwam dus al terwijl ik hem amper bij hem naar binnen had gewerkt. hij wilde ook niet verder. ik heb hem maar laten uitslapen maar eigenlijk wilde ik hem direct weer op straat gooien.
Ah, daar hebben we een voorbeeld van zo'n droom waar TS het over heeft.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:16 schreef herzberg het volgende:
[..]
ja lach maar , maar het is niet anders. ik had vorige week een jongen bij mij thuis (onderweg ergens opgepikt), maar die kwam dus al terwijl ik hem amper bij hem naar binnen had gewerkt. hij wilde ook niet verder. ik heb hem maar laten uitslapen maar eigenlijk wilde ik hem direct weer op straat gooien.
Inderdaad, al die blote net klaargekomen op straat gegooide jongetjes die maar in de weg liggen als ik boodschappen wil gaan doen....quote:
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:56 schreef JJH het volgende:
slaap limbo
Volgens mij snap ik het topic niet helemaal...
Vond mijn Brabantse ex ook. Namens al mijn provinciegenoten: Dank.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:08 schreef Drinky het volgende:
[..]
Nee verdorie, je weet toch potverdriedulleme wel wat Limbo is?
Tussenstation tussen hemel en aarde
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:16 schreef herzberg het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 02:59 schreef o.us het volgende:
ik neuk mijn moeder
LOL QUE?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:16 schreef herzberg het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |