En ik ook!quote:
Ah, je bent dus tóch nog op Fok te vinden, ik had laatst al een keer in het alt.country-topic geschreven op de avond dat je in DWDD was, maar zag toen dat je onder je oude nick al een tijdje niet meer op Fok gereageerd had.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:11 schreef Mr.Spaceman het volgende:
Hallo!
Wat leuk dat het nieuws hier is opgepakt. Ik heb nu een nieuwe nickname, deze houd ik ook, haha.
Grtjes,
Tim
Een vriend waarmee ik in de Rotown was zei hetzelfdequote:Op donderdag 11 maart 2010 01:49 schreef Asskicker14 het volgende:
Tim Knol gezien bij Opium, doet me denken aan Tom Chaplin, de leadzanger van Keane.
Deed een cover van Townes van Zandt - Rex's Blues
Laat Tim maar eens een album afleveren dan het kaliber Hopes & Fears, dan praten we wel verder.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:01 schreef methodmich het volgende:
Da's dan alleen qua uiterlijk, want qua zang is Tim natuurlijk een klasse beter dan Tom! Maar dat mag duidelijk zijn.
Check.quote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Laat Tim maar eens een album afleveren dan het kaliber Hopes & Fears, dan praten we wel verder.
Waarom moet hij eerst een saai album makenquote:Op vrijdag 12 maart 2010 19:03 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Laat Tim maar eens een album afleveren dan het kaliber Hopes & Fears, dan praten we wel verder.
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 16:56 schreef cafca het volgende:
[..]
Waarom moet hij eerst een saai album maken
Inderdaad, Keane zal nooit echt verrassen.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:34 schreef ralfseltje het volgende:
Mja het was mij toch net wat te veilig allemaal.
Als ik het over Keane had zei ik wel dat ik het kut vind. Tim Knol was gewoon heel saai en zoetsappig (vind ik). Niet dat het slecht was, maar de hele hype is wmb niet echt op zijn plaats.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 20:06 schreef methodmich het volgende:
[..]
Inderdaad, Keane zal nooit echt verrassen.
Maar laten we het weer over Tim Knol hebben. De topics voor middelmaat zijn een paar deuren verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |