Oe, de herhaling even kijken, 't is alweer voorbij.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:08 schreef TUFKAL het volgende:
Nu op DWDD
Inderdaad. De vijf sterren moet je wel een beetje in perspectief zien. Welke platen zou hij nog meer 5 sterren gegeven hebben?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:51 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
http://extra.volkskrant.nl/select/muziek/artikel.php?id=2956
Ik weet niet hoor. Niks ten nadele van Tim Knol, maar Menno en Gijsbert zijn soms wel wat enthousiaster dan nodig is als het om Excelsior releases gaat. Ik heb hem gehoord, en het luistert best prettig weg, maar 5 sterren?
Op de luisterpaal nu. Ik vind het een erg fijn plaatje.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:46 schreef _Flea_ het volgende:
Ben erg benieuwd naar het album. Optreden in DWDD klonk goed, maar helaas wat het maar 1 minuut.
Zal 'm vanavond eens gaan beluisteren.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:51 schreef Neleos het volgende:
[..]
Op de luisterpaal nu. Ik vind het een erg fijn plaatje.
Het is ook eigenlijk geen recensie, maar eerder een (Excelsior) namedroppinglijstje. Inhoudelijk staat er nagenoeg niets over het album.quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:51 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
http://extra.volkskrant.nl/select/muziek/artikel.php?id=2956
Ik weet niet hoor. Niks ten nadele van Tim Knol, maar Menno en Gijsbert zijn soms wel wat enthousiaster dan nodig is als het om Excelsior releases gaat. Ik heb hem gehoord, en het luistert best prettig weg, maar 5 sterren?
Ik heb zijn hand wel eens vastgehouden!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:01 schreef bigshadow het volgende:
Ja kids, ik heb nog geinternet met TIM KNOL!
Toffe plaat, ruime voldoende maar 5 sterren is mij ook net iets te
OEH! NOOIT MEER WASSEN!quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:54 schreef belsen het volgende:
[..]
Ik heb zijn hand wel eens vastgehouden!!!
Logisch, Anne Soldaat speelt op het album. Ook live tourt hij met hem...quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:17 schreef Terreros85 het volgende:
Hele fijne plaat. De liedjes klinken aardig hetzelfde, maar dat is niet storend. Vijf sterren misschien iets teveel. Vier dan maar. Hij doet me denken aan Anne Soldaat. En dat is een goed teken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |