waarom duitsland echt...quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:07 schreef belsen het volgende:
En nu ook nog Tim op de FP, het wordt steeds gekker.
Tim Knol wil Duitsland veroveren
Kan ook de nerveusheid zijn hoorquote:Op donderdag 9 september 2010 20:23 schreef TUFKAL het volgende:
Tikkeltje verlegen zo met zn handen steeds op zn achterhoofd
Waarom niet? Weet je hoe groot die afzetmarkt is? Het is als Nederlander volgens mij veel makkelijk doorbreken daar dan in de UK.quote:
Dat album is ook mooi, maar volgens mij heeft dat, stiekem, toch minder indruk gemaakt dan het album van Tim. Wel een labelgenoot, overigens.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:11 schreef The_Dean het volgende:
Helaas onze Tim niet
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43935415
m.i. is dat album ook net iets beter.quote:Op vrijdag 10 september 2010 01:11 schreef The_Dean het volgende:
Helaas onze Tim niet
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43935415
Zeker gaan! Is echt de moeite waard!quote:Op zondag 12 september 2010 11:48 schreef belsen het volgende:
Ik moet nog een datum uitprikken wanneer ik naar de clubtour ga, maar twee logische gigs (Haarlem en Den Haag) zijn alweer aan me voorbij getrokken, omdat ik niet kon...
Utrecht, Zaandam of Amstelveen lijken nu de beste opties.
Ja, ik heb Tim al eens solo gezien bij Johan en een paar keer op festivals, maar de echte clubavonden heb ik steeds weten te missen, om de een of andere reden.quote:Op zondag 12 september 2010 11:51 schreef Xilantof het volgende:
[..]
Zeker gaan! Is echt de moeite waard!
quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef MrVanderbilt het volgende:
Edison voor beste nieuwkomer. Proficiat!
Wow, had ik niet verwacht als meest alternatieve act met concurentie van Waylon en Lisa Loïs!quote:Op zondag 3 oktober 2010 21:09 schreef MrVanderbilt het volgende:
Edison voor beste nieuwkomer. Proficiat!
Gisteravond bij de NOS ook al.quote:Op maandag 4 oktober 2010 07:52 schreef belsen het volgende:
Vanmorgen op RTL Nieuws laten ze alle prijswinnaars zien, behalve...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |