Michiel Veenstra van 3fm heeft had ook aan en nog een paar mensen achter de schermen zag ikquote:Op vrijdag 20 augustus 2010 23:14 schreef belsen het volgende:
Slecht geluid hier, maar toch ook maar even luisteren.
Dat t-shirt van Mathijs van Duijvenbode: Tim Knol is VET!
En terecht!quote:Op woensdag 1 september 2010 20:03 schreef Evertjan het volgende:
Twee Edison nominates (Beste Nieuwkomer en Beste Album) voor Tim Knol
Waar?quote:Op zondag 5 september 2010 14:02 schreef belsen het volgende:
Oja, en Tim en Excelsior roepen iedereen op om Sam officieel te kopen, om het zo de singlelijsten in te helpen. Hij stond vorige week op 33, maar hoger moet toch kunnen (je staat 1 bij 500 exemplaren, ofzow?).
Ik heb hem overigens al, de originele op vinyl dan, voor het luttele bedrag van 3 euri.
[ afbeelding ]
Itunes, de Excelsior shop online en de diverse Plato's, Velvets en dergelijke.quote:
Daar is ie toch echt 6!quote:Op zondag 5 september 2010 14:51 schreef belsen het volgende:
[..]
Itunes, de Excelsior shop online en de diverse Plato's, Velvets en dergelijke.
Toch echt E. 2,99 volgens mijn bonnetje bij Plato.quote:
Ik vind het echt een eer dat ze sam heeft gekozen om te coveren. Heel vet!!quote:Op zaterdag 4 september 2010 11:52 schreef methodmich het volgende:
[..]
En terecht!
Trouwens, als Jacq je al gaat coveren, dan ben je echt aan het doorbreken.
Hoe ervaar je dat zelf Tim?
Ik zet daarnet de cd op, zegt mijn zoontje (4): Hé, dat is Tim Knol. Schijnbaar populair bij groot en klein.quote:Op zondag 5 september 2010 17:49 schreef methodmich het volgende:
Onze verdedigende middenvelder loopt ook al een week lang Sam te zingen voor de trainingen. Heeft de CD inmiddels geleend van me.
TIM!!quote:Op zondag 5 september 2010 15:44 schreef Mr.Spaceman het volgende:
[..]
Ik vind het echt een eer dat ze sam heeft gekozen om te coveren. Heel vet!!
quote:Op zondag 5 september 2010 22:14 schreef guitarist het volgende:
[..]
TIM!!Je bent geneens te groot geworden om op FOK! te posten!
Alles goed man?
... waar het niveau van de muziekkennis van de gemiddelde Fok!ker ook weer pijnlijk duidelijk wordt.quote:Op dinsdag 7 september 2010 13:07 schreef belsen het volgende:
En nu ook nog Tim op de FP, het wordt steeds gekker.
Tim Knol wil Duitsland veroveren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |