abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 april 2002 @ 18:55:36 #1
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_3901757
Ik had net een vriendin aan de lijn, die mij vertelde dat de vader van een vriendin van ons net is overleden. De man had al heel lang kanker, en heeft het nog heel lang gered.

Ik zie de bewuste vriendin eigenlijk bijna nooit meer, terwijl we op school bijna onafscheidelijk waren. We hebben later zelfs nog samen in 1 huis gewoond, waar de goede man zo goed en zo kwaad als het ging, nog spullen in het huis kwam ophangen. Mijn vader (waar het nu overigens goed mee gaat) heeft ongeveer rond hetzelfde tijdstip dat ik die vriendin leerde kennen ook kanker gehad. We maakten samen muziek, we schreven samen stukken tekst, we werden samen voor het eerst stoned, we spijbelden samen, we hadden dezelfde noodlottige liefdes...

We leken zoveel op elkaar... En waarschijnlijk nog steeds wel...

Met als enig verschil, dat ze nu geen vader meer heeft...

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_3901791
Pfff....ik hoor dat woord echt veel te vaak de laatste paar jaar.
Veel sterkte met deze doffe ellende.
Far better is it to dare mighty things, to win glorious triumphs, even though checkered by failure, than to take rank with those poor spirits who neither enjoy much nor suffer much.
pi_3901846
Misschien een gelegenheid om te laten zien dat je nog steeds een vriendin voor haar kan zijn??

Je kent haar situatie en je zou haar waarschijnlijk een geweldige steun zijn als je haar weer eens opzocht.

pi_3901858
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 19:09 schreef Brad het volgende:
Misschien een gelegenheid om te laten zien dat je nog steeds een vriendin voor haar kan zijn??

Je kent haar situatie en je zou haar waarschijnlijk een geweldige steun zijn als je haar weer eens opzocht.

Brad haalt me de woorden uit de mond, wees er voor haar... Sterkte.
B Red Ten
  zaterdag 20 april 2002 @ 19:25:28 #5
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_3901978
Sterkte.
Stuur haar een kaartje zou ik zeggen.
HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
  zondag 21 april 2002 @ 21:24:05 #6
14746 k_i_m
Oldbies Automatisering BV.
pi_3912621
Pfff.. slotje graag.

Alle reacties hier komen misplaatst over, ervanuitgaande wat ik eigenlijk met dit stukje bedoelde. Ik had het ergens anders neer moeten zetten.

Excuus.

In my life
Why do I smile
At people who I'd much rather kick in the eye ?
pi_3912679
Op verzoek.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')