Jij speelt het toch dagelijks?quote:
dat heb ik al dik 5x gestuurd!quote:Geachte Broodrooster,
Bedankt voor je e-mail.
Graag ontvang ik van u de volgende gegevens.
Voor en achternaam
Spelnaam
Email adres gebruikt voor registratie
Gebruikersnaam
Serial code
Foutmelding
Probleem uitleg
Een foto van de bon en de DVD en hoesje.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn of mocht je nog vragen hebben, neem dan gerust nogmaals contact met ons op.
Met vriendelijke groet,
Otto
Electronic Arts
Nee, ik edit en note de rotzooi die je hier dagelijks dropt. Begint een dagtaak te worden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:54 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Jij speelt het toch dagelijks?
Mooi, hoef je het niet nog eens allemaal uit te zoeken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:04 schreef standaard_broodrooster het volgende:
Nee niet the sims, het was Lord Of the rings Battle for middle earth II
kreeg net weer mailtje:
[..]
dat heb ik al dik 5x gestuurd!
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:05 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Mooi, hoef je het niet nog eens allemaal uit te zoeken.
ja ik denk het? hoe doe je het andersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:54 schreef LuxAeterna het volgende:
Iemand had het spel gekocht, serial gebruikt en geruild?
Misschien met een serial generatorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:07 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
ja ik denk het? hoe doe je het anders
Da's dus verneukt. Geld terugvragen bij de winkel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:07 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
ja ik denk het? hoe doe je het anders
Een muur eromheen bouwenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:05 schreef Penisbaard het volgende:
Sims 3 is een kutspel, je sims kunnen nu gewoon uit het zwembad klimmen als er geen trapje inzit
kom maar op met dat antwoord!quote:Lieve Otto,
Ik heb je die gegevens 2x gestuurd.
Ik ga je nu iets uitleggen, want ik neem aan dat je nog niet zo lang werkt, of je brein werkt niet (hoogst waarschijnlijk).
stap 1: Zie mijn eerste of tweede mail in je mailbox.
stap 2: Kijk naar mijn gegevens, kloppen allemaal, en er zitten zelfs foto's bij! tsjonge jonge wat heb jij een geluk!!
stap 3: Geef mij mijn zuurverdiende serialkey (die werkt, voor het geval je dat niet begrijpt).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
maar weet je wat, ik download voortaan jullie games wel. is een stuk goedkoper. online kan ik toch niet met jullie gehackte serials.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
het is zeker wel prettig leven he, met je hoofd in je aars. stelletje uitzuigers.
Een prettige dag verder,
Broodrooster
Ik geloof er helemaal niks van.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:26 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
kom maar op met dat antwoord!
Handig dat je ze vertelt dat je gaat downloaden, nu dat ze je IP hebben. Weet niet of ze er iets mee gaan doen, maar tochquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:26 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
kom maar op met dat antwoord!
joh ik kan je nog wel 10 mailtjes laten lezen waar ik gewoon nergens mee verder kom, ik geef het op.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:29 schreef LuxAeterna het volgende:
Lekker slim, mensen van wie je nog wat gedaan wil hebben uitschelden...
Dan nog, zij liggen er niet van wakker als jij je 50 euro kwijt bent... Don't bite the hand that feeds you.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:36 schreef standaard_broodrooster het volgende:
[..]
joh ik kan je nog wel 10 mailtjes laten lezen waar ik gewoon nergens mee verder kom, ik geef het op.
schijt EA
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |