Jij komt zeker niet bij de aldi en lidl...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Snarf het volgende:
Ik lach altijd vriendelijk naar kassameisjes omdat ze zo lief en snoezig en knap zijn
Welke supermarkt? Hier hebben ze pittige kapsels en verlopen koppenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Snarf het volgende:
Ik lach altijd vriendelijk naar kassameisjes omdat ze zo lief en snoezig en knap zijn
Of ze zijn te doen maar hebben hun haar alsnog kort laten knippen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Welke supermarkt? Hier hebben ze pittige kapsels en verlopen koppen
Irritant zeker, maar om er dan over te gaan lopen klagen tegen een vakkenvuller/ cassiere is gewoon kansloos.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Biogarde het volgende:
Ja, maar het is ook irri wanneer een actieartikel op is. Koop dan meer in.
Er zijn er inderdaad een paar hier bij de AH die ik maar wat graag keihard zou jeweetwellen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Snarf het volgende:
nee.quote:
De baas zit altijd op kantoor. Of de baas heeft iemand aangewezen als baas. Deze 'vervanger' is te herkennen aan een spijkerbroek met schoenen-die-onder-een-pak-kunnen inclusief het shirtje of de trui welke alle medewerkers dragen. Deze persoon draagt ook een telefoon aan een riemclip zodat hij constant in contact is met de grote baas, de cassieres die weer een prijs moeten weten en zodat hij z'n moeder kan bellen om te vragen wat ze eten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Irritant zeker, maar om er dan over te gaan lopen klagen tegen een vakkenvuller/ cassiere is gewoon kansloos.
Precies, ik kom dan ook alleen maar bij AH. Zit tegenover m'n huis, jeweettog. En er werken geen vrouwen van boven de 25.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:55 schreef sinadO het volgende:
[..]
Er zijn er inderdaad een paar hier bij de AH die ik maar wat graag keihard zou jeweetwellen...
Hier bij de Super de Boer werkt allemaal pittig spulquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:59 schreef Snarf het volgende:
[..]
Precies, ik kom dan ook alleen maar bij AH. Zit tegenover m'n huis, jeweettog. En er werken geen vrouwen van boven de 25.
Er is altijd een hoofdcaissiere aanwezig aan een deskje, of een bedrijfsleider of diens assistent in een pak+rode stropdas. En klagen mogen ze best, maar waarom zijn die mensen altijd zo emo vlammend boos als er iets (niks dus) is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De baas zit altijd op kantoor. Of de baas heeft iemand aangewezen als baas. Deze 'vervanger' is te herkennen aan een spijkerbroek met schoenen-die-onder-een-pak-kunnen inclusief het shirtje of de trui welke alle medewerkers dragen. Deze persoon draagt ook een telefoon aan een riemclip zodat hij constant in contact is met de grote baas, de cassieres die weer een prijs moeten weten en zodat hij z'n moeder kan bellen om te vragen wat ze eten.
Eensch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Snarf het volgende:
Soms komen ze helemaal terug naar de winkel voor dat zegeltjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:50 schreef pumpkineater het volgende:
Eens, of gaan zeiken dat ze een zegeltje te weinig hebben, ga eens dood gvd.
en zolang ze niet betaald heeft is het niet van haar. Ik had gewoon moet laten zien 'nee hoor, kijk als je zo doet *SPLAT*, dan gooi je pas'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Jordy-B het volgende:
Wil je niet met andermans witlof gooien...
De kassameisjes van de lidl zijn juist heul lief!. Oh en van de edah destijds ook, haha, winkel waar 5 mensen per dag kwamen ofzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet bij de aldi en lidl...
Want die in Somalië zijn gezelliger? Zeg dan niksquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:08 schreef Winner_Taco het volgende:
Het niveau van de gemiddelde cassiere in Nederland wordt je ook spontaan depressief van .
Precies. Smijten het wisselgeld zonder netjes terug te tellen richting je hand, komt geen boe of bah uit en als ze iets niet weten (streepjescode, juiste prijs, kosten van een product, zegelactie) dan is het altijd jouw schuld. Zo kijken ze je aan tenminste.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:08 schreef Winner_Taco het volgende:
Het niveau van de gemiddelde cassiere in Nederland wordt je ook spontaan depressief van .
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want die in Somalië zijn gezelliger? Zeg dan niks
Totaal niet herkenbaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Precies. Smijten het wisselgeld zonder netjes terug te tellen richting je hand, komt geen boe of bah uit en als ze iets niet weten (streepjescode, juiste prijs, kosten van een product, zegelactie) dan is het altijd jouw schuld. Zo kijken ze je aan tenminste.
Nooit last van, het zal wel aan jezelf liggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Precies. Smijten het wisselgeld zonder netjes terug te tellen richting je hand, komt geen boe of bah uit en als ze iets niet weten (streepjescode, juiste prijs, kosten van een product, zegelactie) dan is het altijd jouw schuld. Zo kijken ze je aan tenminste.
Ligt aan je eigen manier van doen denk ik.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Want de wereld bestaat natuurlijk alleen uit Nederland en Somalië??quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want die in Somalië zijn gezelliger? Zeg dan niks
lolquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:25 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Want de wereld bestaat natuurlijk alleen uit Nederland en Somalië??
Ga eens naar een Turkse supermarkt en je zult verbaast staan van de klantvriendelijkheid. Vandaag ook weer.... De flintervleeswaren waren in de bonus bij de AH ( 2 voor de prijs van 1). Ik dus vragen of je elke combinatie kon maken omdat rookvlees eenmaal duurder is dan de ham of kipfilet , zegt dat meisje ik zou het niet durven zeggen maar je merkt het wel bij de kassa.........WTF , dat je het niet weet is één ding maar vraag het dan ff aan je collega!
En idd die sjago wijven die lopen te smijten waardoor er regelmatig flessen wijn , cola en andere dingen sneuvelen met gevolg klanten onder de smurrie en 5 minuten langer in de rij staan!
Of als er een oud vrouwtje die niet zo vlot meer is de stress in jagen door gewoon meteen door te gaan met de volgende klant waardoor de boodschappen van die mevrouw en die van de volgende klant over elkaar heenvallen.
In Amerika en Engeland staat er bij grote supermarkten als Wallmart een mannetje of vrouwtje die je boodschappen keurig voor je inpakt en zelfs meeloopt naar de auto.
Daar is Nederland helemaal niet op 'berekend'. Wij hoeven dat hier blijkbaar niet. Net zoals winkels die 's nachts open zijn. Wij hebben daar in Nederland geen behoefte aan. Zal een cultuurding zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:25 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
In Amerika en Engeland staat er bij grote supermarkten als Wallmart een mannetje of vrouwtje die je boodschappen keurig voor je inpakt en zelfs meeloopt naar de auto.
'En idd ..[geklets] 'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:25 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jaaaaaa! Want de wereld bestaat natuurlijk alleen uit Nederland en Somalië??
Ga eens naar een Turkse supermarkt en je zult verbaast staan van de klantvriendelijkheid. Vandaag ook weer.... De flintervleeswaren waren in de bonus bij de AH ( 2 voor de prijs van 1). Ik dus vragen of je elke combinatie kon maken omdat rookvlees eenmaal duurder is dan de ham of kipfilet , zegt dat meisje ik zou het niet durven zeggen maar je merkt het wel bij de kassa.........WTF , dat je het niet weet is één ding maar vraag het dan ff aan je collega!
En idd die sjago wijven die lopen te smijten waardoor er regelmatig flessen wijn , cola en andere dingen sneuvelen met gevolg klanten onder de smurrie en 5 minuten langer in de rij staan!
Of als er een oud vrouwtje die niet zo vlot meer is de stress in jagen door gewoon meteen door te gaan met de volgende klant waardoor de boodschappen van die mevrouw en die van de volgende klant over elkaar heenvallen.
Heb jij ook maar enig idee hoeveel avondwinkels er in Amsterdam zitten?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar is Nederland helemaal niet op 'berekend'. Wij hoeven dat hier blijkbaar niet. Net zoals winkels die 's nachts open zijn. Wij hebben daar in Nederland geen behoefte aan. Zal een cultuurding zijn.
Dus dat is niet te vergelijken.
En dat Omar en Mehmet het gezellig hebben in hun winkel, hartstikke mooi. Maar dat zijn geen ketens zoals een AH XL, Jumbo en andere grote toko's.
Dat is op zich trouwens wel een goed punt van dingetje hoor, want het is wel zo dat de hollanders (ook aan mn kassa) vaak veel chagrijniger zijn dan donkere mensenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:31 schreef Biogarde het volgende:
Keur niet goed dat het hier in Nederland soms wat kortaf gaat, maar een Turkse winkel met 100 klanten per dag vergelijken met een AH die er een paar duizend verwerkt.. En die dan ook nog te maken hebben met jankende klanten die alles goedkoper willen hebben, want alles is al zo duur
Heb jij enig idee dat dat handjevol winkels geen zak voorstelt met de rest van de wereld waar winkels 's avonds en 's nachts open zijn? Zelfs in het oostblok. Als het hier zou werken, zou een AH dat al veel eerder hebben gedaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:37 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Heb jij ook maar enig idee hoeveel avondwinkels er in Amsterdam zitten?
En omdat je groot bent mag je je klanten kut behandelen? Je betaalt toch ook voor de service en de kwaliteit bij zaken als AH (iets waar zelfs nogal op hameren)? Nee de spoeling van zaken waar je fatsoenlijk behandeld wordt is helaas erg dun maar je kunt wel (gratis) koffie pakken!
Gelukkig heb je Albert.nl om tokkies die met je boodschappen gooien en er andere onfatsoenlijke normen op na houden als TS te ontlopen.
Wat de fuck? Ga je mond schrobben jongetjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:37 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Heb jij ook maar enig idee hoeveel avondwinkels er in Amsterdam zitten?
En omdat je groot bent mag je je klanten kut behandelen? Je betaalt toch ook voor de service en de kwaliteit bij zaken als AH (iets waar zelfs nogal op hameren)? Nee de spoeling van zaken waar je fatsoenlijk behandeld wordt is helaas erg dun maar je kunt wel (gratis) koffie pakken!
Gelukkig heb je Albert.nl om tokkies die met je boodschappen gooien en er andere onfatsoenlijke normen op na houden als TS te ontlopen.
Mits uit de oven met ham en kaasquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mits uit de oven met ham en kaas
Nu heb ik honger door jouquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Mits uit de oven met ham en kaas
Hier is het kapsel over het algemeen niet eens zichtbaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Welke supermarkt? Hier hebben ze pittige kapsels en verlopen koppen
Nee, dat is verboten. Net als superstores aan de rand van de stad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:29 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Daar is Nederland helemaal niet op 'berekend'. Wij hoeven dat hier blijkbaar niet. Net zoals winkels die 's nachts open zijn. Wij hebben daar in Nederland geen behoefte aan. Zal een cultuurding zijn.
Ik ben opgeleid halve tamme !quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:39 schreef Elfy het volgende:
[..]
Wat de fuck? Ga je mond schrobben jongetje
Ik doe mn werk goed. Dus ja, dan irriteer je je als zon stom wijf zoiets zegt, terwijl je op een slakkengangetje domweg zit te schuiven. Leef jij van een uitkering ?
Daarnaast werk ik een buurtsuper waar bijna iedereen iedereen kent. Ik ben laatst nog bij een klant thuis geweest om met het kind op de foto te gaan voor school. Zodat ze over me kan vertellen.
(tjee wordt wel erg disney zomaarja )
Je zo gedragen als die ene klant kan en hoort niet.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:39 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb jij enig idee dat dat handjevol winkels geen zak voorstelt met de rest van de wereld waar winkels 's avonds en 's nachts open zijn? Zelfs in het oostblok. Als het hier zou werken, zou een AH dat al veel eerder hebben gedaan.
Zelfde voor benzine. Koop je 's nachts en 's avonds laat enkel langs de snelweg en hier en daar in drukke woongebieden. Tenzij ze 44 keer overvallen worden![]()
Ik zal geloof ik niet de enige student zijn die achter de kassa zitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:47 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Ik ben opgeleid halve tamme !
Werk je al achter de kassa (ja want dan heb je het gemaakt in je leven) en zelfs dát werk kun je niet naar behoren uitvoeren !
Hier in Utrecht tot 22.00 en 23.00. Maar thats it. Zijn de grotere supermarkten. Na die tijd is Nederland dood.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:49 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Hier in Almere zijn alle AH's gewoon tot 10 uur open. Amsterdam idem....
Onze supermarché is vandaag tot 9 open. Dat is op zn laatst.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier in Utrecht tot 22.00 en 23.00. Maar thats it. Zijn de grotere supermarkten. Na die tijd is Nederland dood.
PLAKKENquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is nou beter?
Blokjes kaas en ham of gesmolten hamkaas?
Dilemma.
Blokjes.
Ga je nu serieus nu direct een schotel witlof met hamkaas makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:53 schreef CantFazeMe het volgende:
Wat is nou beter?
Blokjes kaas en ham of gesmolten hamkaas?
Dilemma.
Blokjes.
Amsterdam zijn er tal van avondwinkels en zelfs kappers gewoon open. Idd het platteland is niets te beleven maar ik neem aan dat dit in landen als Amerika ook zo is? Of kun je in Texas in een dorp gewoon winkelen midden in de nacht?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hier in Utrecht tot 22.00 en 23.00. Maar thats it. Zijn de grotere supermarkten. Na die tijd is Nederland dood.
Oh, ik dacht al, doet ie t erom ofzo.quote:
Als je honger heb pak je toch een chocolade koekje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:59 schreef Elfy het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al, doet ie t erom ofzo.
Ik heb al hele borden volle yoghurt met stukjes banaan en een mix van siroop en stroop erdoor achter mn kiezen. Eten vlak voor het slapen is slecht voor je hart.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:00 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Als je honger heb pak je toch een chocolade koekje?
Hmm. En nog steeds honger? Pak een lekker koud ijsje! Likken likken likken likken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:03 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik heb al hele borden volle yoghurt met stukjes banaan en een mix van siroop en stroop erdoor achter mn kiezen. Eten vlak voor het slapen is slecht voor je hart.
/ nerdmode off
You kidding me? Moet ik gewoon niet doen want ik heb niet echt honger, maar er past altijd wel wat in. Ik eet meer dan mn vriendquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:04 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hmm. En nog steeds honger? Pak een lekker koud ijsje! Likken likken likken likken.
Dus het is eigenlijk geen honger. Maar lekkere trek!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:07 schreef Elfy het volgende:
[..]
You kidding me? Moet ik gewoon niet doen want ik heb niet echt honger, maar er past altijd wel wat in. Ik eet meer dan mn vriend
Heul niet ik eet meer nomnomnom!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:07 schreef Elfy het volgende:
[..]
You kidding me? Moet ik gewoon niet doen want ik heb niet echt honger, maar er past altijd wel wat in. Ik eet meer dan mn vriend
Vertel mij eens waar die supermarkt is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Snarf het volgende:
Herkenbaar?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Het zijn ook altijd van die oude, uitgemergelde zeiksnorren wiens leven uit niets dan droefheid bestaat die zich over kleine dingen druk maken.
Dat inderdaad, en sommigen smijten wel met je producten. Ook gewoon vers artikelen. Dan moeten ze niet gaan janken als je er wat van zegt. Overigens zou ik om de bedrijfsleider vragen als je ook nog het lef had een hele discussie aan te gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Ook dat. Face it, je doet kutwerk dat niemand wilt doen. Die chagrijnige mensen zijn part of the job.quote:
niemand van de familie werkt daar zelfs nog maar in het management, ik ga dus echt niet aan de lopende band met kip staan joost. getver.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:03 schreef Noshiba het volgende:
Je hoort ook in een vleesfabriek te werken mokkel
Dat heb je bij wel meer soorten werk. Daarvoor is het werk, dat hoeft geen pretparkervaring te zijn. Die opmerking gaat dus nergens overquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ook dat. Face it, je doet kutwerk dat niemand wilt doen. Die chagrijnige mensen zijn part of the job.
en ermee blijven zitten zekerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Biogarde het volgende:
Ja, maar het is ook irri wanneer een actieartikel op is. Koop dan meer in.
Ik snap de redenatie niet?quote:
Juist, net zoals je als student op 3m2 hoort te wonen. Tijdens je studie doe je tijdelijk afstand van je mensenrechten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:22 schreef Elfy het volgende:
[..]
Ik snap de redenatie niet?
Omdat ik een student ben horen mensen kut tegen me te zijn or wut ?
* Elfy Laat weer de zoveelste 12 jarige fokker kilometers achter zich
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |