Jij komt zeker niet bij de aldi en lidl...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Snarf het volgende:
Ik lach altijd vriendelijk naar kassameisjes omdat ze zo lief en snoezig en knap zijn
Welke supermarkt? Hier hebben ze pittige kapsels en verlopen koppenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Snarf het volgende:
Ik lach altijd vriendelijk naar kassameisjes omdat ze zo lief en snoezig en knap zijn
Of ze zijn te doen maar hebben hun haar alsnog kort laten knippen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:53 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Welke supermarkt? Hier hebben ze pittige kapsels en verlopen koppen
Irritant zeker, maar om er dan over te gaan lopen klagen tegen een vakkenvuller/ cassiere is gewoon kansloos.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Biogarde het volgende:
Ja, maar het is ook irri wanneer een actieartikel op is. Koop dan meer in.
Er zijn er inderdaad een paar hier bij de AH die ik maar wat graag keihard zou jeweetwellen...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Snarf het volgende:
nee.quote:
De baas zit altijd op kantoor. Of de baas heeft iemand aangewezen als baas. Deze 'vervanger' is te herkennen aan een spijkerbroek met schoenen-die-onder-een-pak-kunnen inclusief het shirtje of de trui welke alle medewerkers dragen. Deze persoon draagt ook een telefoon aan een riemclip zodat hij constant in contact is met de grote baas, de cassieres die weer een prijs moeten weten en zodat hij z'n moeder kan bellen om te vragen wat ze eten.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:53 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Irritant zeker, maar om er dan over te gaan lopen klagen tegen een vakkenvuller/ cassiere is gewoon kansloos.
Precies, ik kom dan ook alleen maar bij AH. Zit tegenover m'n huis, jeweettog. En er werken geen vrouwen van boven de 25.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:55 schreef sinadO het volgende:
[..]
Er zijn er inderdaad een paar hier bij de AH die ik maar wat graag keihard zou jeweetwellen...
Hier bij de Super de Boer werkt allemaal pittig spulquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:59 schreef Snarf het volgende:
[..]
Precies, ik kom dan ook alleen maar bij AH. Zit tegenover m'n huis, jeweettog. En er werken geen vrouwen van boven de 25.
Er is altijd een hoofdcaissiere aanwezig aan een deskje, of een bedrijfsleider of diens assistent in een pak+rode stropdas. En klagen mogen ze best, maar waarom zijn die mensen altijd zo emo vlammend boos als er iets (niks dus) is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:56 schreef Biogarde het volgende:
[..]
De baas zit altijd op kantoor. Of de baas heeft iemand aangewezen als baas. Deze 'vervanger' is te herkennen aan een spijkerbroek met schoenen-die-onder-een-pak-kunnen inclusief het shirtje of de trui welke alle medewerkers dragen. Deze persoon draagt ook een telefoon aan een riemclip zodat hij constant in contact is met de grote baas, de cassieres die weer een prijs moeten weten en zodat hij z'n moeder kan bellen om te vragen wat ze eten.
Eensch.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Snarf het volgende:
Soms komen ze helemaal terug naar de winkel voor dat zegeltjequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:50 schreef pumpkineater het volgende:
Eens, of gaan zeiken dat ze een zegeltje te weinig hebben, ga eens dood gvd.
en zolang ze niet betaald heeft is het niet van haar. Ik had gewoon moet laten zien 'nee hoor, kijk als je zo doet *SPLAT*, dan gooi je pas'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Jordy-B het volgende:
Wil je niet met andermans witlof gooien...
De kassameisjes van de lidl zijn juist heul lief!. Oh en van de edah destijds ook, haha, winkel waar 5 mensen per dag kwamen ofzo.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Jij komt zeker niet bij de aldi en lidl...
Want die in Somalië zijn gezelliger? Zeg dan niksquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:08 schreef Winner_Taco het volgende:
Het niveau van de gemiddelde cassiere in Nederland wordt je ook spontaan depressief van .
Precies. Smijten het wisselgeld zonder netjes terug te tellen richting je hand, komt geen boe of bah uit en als ze iets niet weten (streepjescode, juiste prijs, kosten van een product, zegelactie) dan is het altijd jouw schuld. Zo kijken ze je aan tenminste.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:08 schreef Winner_Taco het volgende:
Het niveau van de gemiddelde cassiere in Nederland wordt je ook spontaan depressief van .
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:09 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Want die in Somalië zijn gezelliger? Zeg dan niks
Totaal niet herkenbaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Precies. Smijten het wisselgeld zonder netjes terug te tellen richting je hand, komt geen boe of bah uit en als ze iets niet weten (streepjescode, juiste prijs, kosten van een product, zegelactie) dan is het altijd jouw schuld. Zo kijken ze je aan tenminste.
Nooit last van, het zal wel aan jezelf liggenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Precies. Smijten het wisselgeld zonder netjes terug te tellen richting je hand, komt geen boe of bah uit en als ze iets niet weten (streepjescode, juiste prijs, kosten van een product, zegelactie) dan is het altijd jouw schuld. Zo kijken ze je aan tenminste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |