abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 januari 2000 @ 17:54:00 #1
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_247194
Heeft iemand toevallig een plattegrond van de Bus ontdekt? Zo ja, dan zou ik hem erg graag willen hebben voor een klein MOO (virtuele wereld in tekst) projectje wat ik aan het maken ben.
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_247195
Ik kan je alleen helpen aan twee screenshots van de bouwtekeningen, maar daarbij moet ik zeggen dat er ook een hand in beeld is...
Wel staat er een groot gedeelte van de bus op... dus als je ze nodig hebt, dan hoor ik het wel...

En hoe moet ik mij dat project voorstellen? (nieuwsgierig!!! )

net niet te oud
  vrijdag 21 januari 2000 @ 02:26:00 #3
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_247196
Als je die voor me hebt, dan graag! stuur ze maar op naar: animal.geenspam@casema.net (de .geenspam verwijderen). Een MOO is een virtuele wereld waar in je kunt 'rondlopen'. Je ontwerpt eerst een soort 'wereld' met virtuele objecten en kamers die je aan elkaar verbindt. Er komt ook een stuk programmering bij; je kunt objecten laten reageren op dingen die je zegt, die je doet.. etc. bijvoorbeeld een lift die pas komt als je het knopje hebt ingedrukt. Als je dat allemaal klaar hebt, dan zijn er op zich mogelijkheden om die wereld te verbinden aan een VRML wereld.. maar dat is erg complex en kost een heleboel tijd. Maar het is een leuke chat omgeving die eigenlijk leuker is dan gewoon IRC. Het is jammer genoeg een uitstervend iets die MOO's, maar gelukkig kun je er nog altijd een paar vinden. De Metro van de DDS is de meest bekende hier in Nederland.
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
pi_247197
Is goed, zal ze vanavond even emailen, de screenshots liggen nl thuis....

net niet te oud
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')