Niet weggooien!! Je kunt het nog gebruiken als stofdoekje!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben flink aan het vervellenHaalde net een lap van 5 bij 11 van mn rug (ja we hebben gemeten
)

quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:33 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Niet weggooien!! Je kunt het nog gebruiken als stofdoekje!

Gadverredammequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ben flink aan het vervellenHaalde net een lap van 5 bij 11 van mn rug (ja we hebben gemeten
)

quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 10:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
)

Een beter milieu begint bij jezelf 14.gifquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:36 schreef Robinhoo het volgende:
Ik eet dat vel altijd op

En jij zit te lachen achter je computertje met Fok! erop?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, nog 50 min en dan eindelijk weekend
Wel mooi trouwens, mn collega (vrouwtje van een jaar of 50) staat nu met een peuk op de lip koffiekopjes af te wassen in het keukentje terwijl een loodgieter staat te bulderen van het lachen om nietszeggende dingen

quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En jij zit te lachen achter je computertje met Fok! erop?

Ik dacht, ik meld het evenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 12:13 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
En jij zit te lachen achter je computertje met Fok! erop?

Ga je gangquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 13:10 schreef Chr1st1aan het volgende:
Ik verveel me , heb zin om elke topic in Klaagbak de TS af te zeiken met enorm veel (grove) ziektes met als slotzin: "JE MOET GEWOON JE BEK HOUDEN!"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |