abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72239400
Beste fokkers,

In november is mijn vriendin jarig ( ze word 20 )
Nu ben ik van plan om met haar een weekendje weg te gaan in die weekend dat ze jarig is. ( ik zat te denken aan parijs ofzo ) Het moet romantisch zijn en niet al te duur.

Ik heb urenlang gezocht via google naar arragenementen ( all inc ) maar ik krijg alleen maar rotzooi en reclame.

Wie heeft er een heel goed idee? of kent reisbureau's/website's waar je all inc romantische arragenementen heb.

Groetjes
pi_72239472
HA!
Kijk eens in het topic van Delano:
Advies nodig! Voor jong koppel, paar daagjes parijs.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72239482
Bij het makro krantje vind je altijd wel wat En www.vakantieveilingen.nl heb je, alleen die is volgens mij niet zo snel in het buitenland. Verders kan je natuurlijk gewoon een hotel bellen in parijs en het zelf boeken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_72239554
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:27 schreef rene90 het volgende:
Bij het makro krantje vind je altijd wel wat En www.vakantieveilingen.nl heb je, alleen die is volgens mij niet zo snel in het buitenland. Verders kan je natuurlijk gewoon een hotel bellen in parijs en het zelf boeken.
Aha, die vakantieveilingen.nl is dat een beetje betrouwbaar?

het hoeft trouwens niet specifiek het buiteland of parijs te zijn, als het maar romantisch is en min/max 2 dagen.
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:27 schreef Nero22 het volgende:
HA!
Kijk eens in het topic van Delano:
Advies nodig! Voor jong koppel, paar daagjes parijs.
Dat topic heb ik al gezien maar dat gaat echt over parijs zelf, die van mij hoeft niet speficiek parijs te zijn
pi_72239611
Kan je ook kijken naar Belgie, heb je ook genoeg zitten en hoef je niet gelijk een lange autoreis te maken.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_72239799
Ik ben net met vriendin twee daagjes romantisch lopen doen in Parijs, was geweldig Gewoon een hotelletje boeken via hun site (wij zaten in een Campanille hotel, bij de Bastille, en waren er heel tevreden over), thalys tickets via de thalys site reserveren, en dan even gaan plannen wat je allemaal wilt zien/bezoeken. Bij aankomst in het station metrotickets halen en de hele stad doorkruisen per metro. Echt een aanrader
pi_72239815
O ja, romantisch kun je het zelf ook heel goed maken, ook in Charleroi.
It's funny
But not ha-ha funny.
pi_72259941
Hotelspecials.nl is een aanrader.
Hier hebben we al meerdere keren een weekendje geboekt, en tot nu toe prima hotels (kijk eventueel eerst op www.zoover.nl voor hotelbeoordelingen), en vaak zeer scherp geprijst.
pi_72268835
Je zou bijvoorbeeld aan Budapest kunnen denken. Mooie romantische stad met genoeg dingen te doen voor een paar dagen. Ook stikt het er van spa's. Je vliegt er al heen van Schiphol voor 100 met Malev en van Eindhoven voor 60 euro met Wizzair. Hotelletje kost ook niet zo heel veel als je even goed zoekt (op bijvoorbeeld Kayak) als je genoegen neemt met een Mercure oid. Succes gegarandeerd!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')