Ja, dan heb je nog geen recht op een OV-kaart. Maar pas vanaf 1 oktober.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef fen0x het volgende:
Ik word 31 januari 18. Dankje voor de reactie, iemand anders die er nog wat van af weet????
Oh bummer. Eerder dan na je 18e verjaardag kan het niet volgens mij?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:45 schreef fen0x het volgende:
Ik word 31 januari 18. Dankje voor de reactie, iemand anders die er nog wat van af weet????
Je ov is onderdeel van je studiefinanciering.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:51 schreef fen0x het volgende:
oke oke, maar die link die je geeft, daar staat over studiefinanciering of geldt dat ook gelijk voor je OV?
Nee, je krijgt een abonnement tegen een reductietarief.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:40 schreef fen0x het volgende:
Als je onder de 18 bent mag je een kaartje kopen met het reductietarief??
En bij welke maatschappij is dat dan? Bij de RET betaalde ik gewoon het normale tarief.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:43 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Nee, je krijgt een abonnement tegen een reductietarief.
Oh, dan zal ik er wel naast zitten. Ik heb een bus abonnement met reductietarief dus het leek me meer dan logisch dat het met treinen hetzelfde geregeld is dat je onder de 18 niet de volle mep betaalt...quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:45 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En bij welke maatschappij is dat dan? Bij de RET betaalde ik gewoon het normale tarief.
Daarom mijn vraag, bij welke busmaatschappij krijg jij een reductietarief? Want daar heb ik nog nooit van gehoord, meestal is dat tot 12 jaar ofzo.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:51 schreef BasementDweller het volgende:
[..]
Oh, dan zal ik er wel naast zitten. Ik heb een bus abonnement met reductietarief dus het leek me meer dan logisch dat het met treinen hetzelfde geregeld is dat je onder de 18 niet de volle mep betaalt...
Bij een abonnement krijg je onder de 18 een reductietarief, bij strippenkaart is het inderdaad tot en met 11 jaar.quote:Op zondag 30 augustus 2009 22:57 schreef Dennis101 het volgende:
Ah je hebt dus wel recht op een reductietarief, grappig, nooit geweten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |