Ik werk!(Oh ja joh?!

)
En vanmiddag was ik klaar met werken, ik stapte de bus in en ging languit op de stoel liggen met me benen op de andere stoel tegenover me. Niemand zei er iets van dus ik kon heerlijk leanbackstijl achterover chillen met mijn MP3 speler op. Een kleine 40 min later kwam ik op het busstation aan, ik pakte m,n fiets en fietste weg. Bij het eerste stoplicht moest ik wachten en naast mij stonden 2 chickies(jeweetwel 1 chickie op een roze Vespa met bijpassende roze helm en het andere mokkel fietste op een blauwe omafiets) Op het moment dat ik naast hun ging staan zag ik het ene meisje naar het andere meisje lachen en allemaal psst psst hihi psst psst hihi grinik. Dus ik kijk hun aan, ze kijken allebei terug en weer beginnen ze te lachen en elkaar aankijken. Alsof ze van elkaar wisten wat ze van elkaar bedoelde. Vervolgens springt het licht op groen en ik fiets weg. Die wijve blijven even staan en paar seconde later rijden ze ook weg. Maar wat doen ze? In plaats van dat ze mij voorbij rijden, gaan ze pal achter me rijden. Bij elk stoplicht stonden ze weer te smoezen over mij.

Ik kijk achterom en weer keken ze me aan zovan:
Uiteindelijk kwamen ze me voorbij gereden en op het moment van passeren zei het mokkel op de blauwe omafiets hoi tegen mij terwijl de andere daarop meteen lachend reageerde.
Klacht: Kutmokkels die niks durven te zeggen als ze iets van je vinden