ech nie, heb net pas besloten dat ik nie weg gaquote:
is wel leuk hoor. Toen 15 jaar terug de tour door ons dorp kwam ben ik wel wezen kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
morgen in de proloog en zondag de eerste etapte hier in de buurt maar ga niet langs het parkoers staan
en wat is hier?quote:
Ga morgen waarschijnlijk wel uit maar niet speciaal voor de fueltaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:45 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
geen feesten van het weekend? moet haast wel met zo'n evenement.![]()
chasing tail
leuk wel ja maar ga het wel op tv kijkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:46 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is wel leuk hoor. Toen 15 jaar terug de tour door ons dorp kwam ben ik wel wezen kijken
Daar kan ik nou echt niet naar kijken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
leuk wel ja maar ga het wel op tv kijken
achtja tis hier in de omgeving en dus wel leuk om te zienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Daar kan ik nou echt niet naar kijken.vreselijk saaaaaai tenzij er een valpartij is.
Helemaal als een hoop wielrenners erbij betrokken zijn. Lijkt het net een bal wat groter wordt.
that poor bitchquote:
zal vats niet zo erg zijn als ene paar dames in een tent vol met spinnenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Vriendin van me krijste net alles bij elkaar met de film [REC]
En Mexico is veilig aangekomen in Parijs
Oke.. dan is het gewoon erg lang geleden..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:59 schreef Xiance het volgende:
[..]
dat je me ZO makkelijk vergeet
nee, ik liep langs jullie!
ik heb nog nooit in de entrenous op een blok gestaan, laat staan dansen!!
OMG OMG.. ik en dansen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:30 schreef Ang3l het volgende:
Vriendin van me krijste net alles bij elkaar met de film [REC]
En Mexico is veilig aangekomen in Parijs
Tja de meeste hetero's vinden het dan ook niet zo heel leuk als je ze loopt te versieren Mikejequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:46 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
en wat is hier?
hadden we vroeger ook in Amstelveen. Een grote, maar later kwamen er ook raddraaiers and shit. Altijd vechten and stuff.
en hij was dronken ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zo juist in mijn boxer liggen bierworstelen met een lekkere hetero van 21
ik dus sumo worstelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:45 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb zo juist in mijn boxer liggen bierworstelen met een lekkere hetero van 21
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |