misschien morgen weerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:22 schreef Baltar het volgende:
Nijmegen is dan ook de leukste stad van NL![]()
Het verbaasd me dan ook niets
Hoezo "onze"? MIJN!quote:
Ik moet de bovendieping nog en ik ben nog niet klaar op de begane grond, dus dat duurt even.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
kom je hier ook even langs dan
omdat het me geen kut kan schelen wat jij zegt?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:03 schreef Keukenkast het volgende:
Ok. Waarom is het zo dat ik hier allemaal christelijke verwijzingen kan zitten maken zonder dat er iemand boos wordt?
Waarom zou ons dat iets kunnen schelen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:03 schreef Keukenkast het volgende:
Ok. Waarom is het zo dat ik hier allemaal christelijke verwijzingen kan zitten maken zonder dat er iemand boos wordt?
voor de limbo's de sterren der zeequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:03 schreef Keukenkast het volgende:
Just to talkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:08 schreef Ang3l het volgende:Tibo belde me net
Tibo belt nooi...
Waarom belde Tibo?
Zomaar!
touchéquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat het me geen kut kan schelen wat jij zegt?
Had ik maar iemand die me zomaar belde... Ze moeten altijd wat van me hebben...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:08 schreef Ang3l het volgende:
Tibo belde me net
Tibo belt nooi...
Waarom belde Tibo?
Zomaar!
my sentiments exactlyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
omdat het me geen kut kan schelen wat jij zegt?
quote:
morgen in de proloog en zondag de eerste etapte hier in de buurt maar ga niet langs het parkoers staanquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:33 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik was maar een kleine spil in het grote geheel.
![]()
moet jij niet de hort op? ik las net over de ronde van Spanje in Assen.
oud nieuws!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:26 schreef mike_hunt het volgende:
iedereen nog plannen?![]()
ik vandaag niet, ben een beetje brak
't Is kermis hier.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:26 schreef mike_hunt het volgende:
iedereen nog plannen?![]()
ik vandaag niet, ben een beetje brak
geen feesten van het weekend? moet haast wel met zo'n evenement.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:38 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
morgen in de proloog en zondag de eerste etapte hier in de buurt maar ga niet langs het parkoers staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |