was het leuk downunder ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, dacht, kom, laat ik weer eens een teken van leven geven
Hoe is het met je moeder?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:10 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, dacht, kom, laat ik weer eens een teken van leven geven
Uitslag is binnen (al 2 weken).quote:
Ja, heel erg leuk. Geweldig weer gehad. Was de warmste winter in Australië sinds tijden in ieder geval. (32 - 34 graden)quote:
sterkte en koester de momenten!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Uitslag is binnen (al 2 weken).
Tja![]()
Niet goed, maar conform verwachting helaas
priscilla gedaan bij uluru ?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:24 schreef Baltar het volgende:
[..]
Ja, heel erg leuk. Geweldig weer gehad. Was de warmste winter in Australië sinds tijden in ieder geval. (32 - 34 graden)
Niet helemaal. Op eigen gelegenheid geweest (we hadden de auto nog steeds) Maar was wel heel erg mooi en indrukwekkendquote:
hij zal zich vast vermaakt hebben 'down under'quote:
prachtig he al die roodbruine tinten in de vroege ochtendquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:31 schreef Baltar het volgende:
[..]
Niet helemaal. Op eigen gelegenheid geweest (we hadden de auto nog steeds) Maar was wel heel erg mooi en indrukwekkend
*quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:23 schreef Baltar het volgende:
[..]
Uitslag is binnen (al 2 weken).
Tja![]()
Niet goed, maar conform verwachting helaas
We hebben ons zeker vermaaktquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:33 schreef Xiance het volgende:
[..]
hij zal zich vast vermaakt hebben 'down under'
![]()
Baltje, blij dat je er weer bent!
mijn lieve snoezige stadsgenoot!
Enfin, ik ben de deur uit, vergadering enzo
Jaquote:
Bel hém dan eens een keer!! Bel hém!!! Of heeft hij een rare voicemail?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:35 schreef Xiance het volgende:
Stroeks, bel je mij zo nog even over morgen?
-x-
ik heb al gebeldquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Bel hém dan eens een keer!! Bel hém!!! Of heeft hij een rare voicemail?
sinds xiance en ik 2 weken geleden door nijmegen geflaneerd hebben is hij helemaal hotel de botelquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:48 schreef Baltar het volgende:
[..]
We hebben ons zeker vermaakt![]()
Sinds wanneer ben je de Waal over gekomen dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |