Is there any other way?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:00 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
dat is kids stuff. Laat ie je ook in z'n slokdarm rijden?
quote:
Weer terug? Ik dacht gister nog aan je. Hoe is het?quote:
g'day blokequote:
Eindelijk thuis, na 3 dagen onderweg geweest te zijnquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Weer terug? Ik dacht gister nog aan je. Hoe is het?
Hey!quote:
G'day matequote:
Heyquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het komt goed. Zo niet, dan toch
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hey![]()
Ik moest op de luchthaven nog aan je denken. Er liep iemand met een opdruk van Sweetest Angel. (was wel en vrouwen t-shirt).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whehe, cool.
Wij waren trouwens met zo'n 25 Australiers op Lowlands, dus ook genoeg g'day mates gehoord
Leuk gehad?L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Sorry.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:15 schreef Keukenkast het volgende:
[..]
we've been over this, pussycat!
Ja enorm leuk. 't was ontzettend mooi weer, heel veel gedaan en gezien. Uluru was het meest bijzondere qua indrukwekkendheid. we hadden daar een tour met een ranger en die vertelde veel over de betekenis van Uluru voor de Abo's.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]whehe, cool.
Wij waren trouwens met zo'n 25 Australiers op Lowlands, dus ook genoeg g'day mates gehoord
Leuk gehad?
Ja, aan de you know what and where.quote:
a diva is the female version of a hustlerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, aan de you know what and where.
Maar nu ga ik ff mijn rode diva ophalen van het station
quote:
Hey, cool manquote:
Ze hadden iets beter verwacht (komt omdat het door de distributie slecht verkrijgbaar is), maar ze vinden DL zo goed dat ze het sowieso willen uitgevenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hey, cool manDus uitgever is tevreden over de verkoop van Cadans?
baltar is er weer!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:04 schreef Baltar het volgende:
[..]
Hey, cool manDus uitgever is tevreden over de verkoop van Cadans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |