Als jij niet als regelmatige bestuurder staat aangemeld bij Ditzo, dan is dit gewoon fraude. Ontduiken van verzekeringspremie, maar dat terzijde.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:18 schreef DJO. het volgende:
Ditzo, maar moet wel erbij vermelde dat hij niet op mijn naam staat.
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:25 schreef DJO. het volgende:
Voor de mensen die me vraagprijs te hoog vinden, een enigzins ander goed bod is ook welkom,
hij is nu gewoon overbodig en kost me extra geld.
Is allemaal al duur genoeg voor een student.
Dus breng je prijs uit !
Watvoor prijs had je in gedachte?quote:Op woensdag 2 september 2009 13:57 schreef RodenCity het volgende:
Als de APK voor de nieuwe eigenaar is, dan haak ik bij deze af, anders had je een bod van me gehad.
Succes met de verkoop.
Inclusief APK zou ik de dans willen openen met een bod van 1100 euro.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:07 schreef DJO. het volgende:
[..]
Watvoor prijs had je in gedachte?
Misschien maak ik dan wel een uitzondering.
Je bod staat genoteerd!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 15:35 schreef In_Qontrol het volgende:
500 geboden. woon in r'dam dus kan snel afgehandeld worden.
Inruil mogelijkquote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:00 schreef lekzzz het volgende:
hmm, mag hem alleen kopen als ik m'n toyota de deur uitgooiRijd trouwens wel net zo zuinig
Heb je vorig jaar nog APK aandachtspunten gehad?quote:Op woensdag 28 oktober 2009 19:10 schreef Trusten het volgende:
Welke kosten verwacht je eigenlijk bij de APK?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |