Klopt, je heb er een hoop bekijks meequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:55 schreef manga het volgende:
ABARTH!![]()
![]()
kjoet! Vriendin van me heeft zo'n bakkie, ze zijn echt tof
ik dacht dat een abarth-uitvoering ook altijd betere prestaties leverde dan een standaard uitvoering (of is een normale nog langzamer?). het is dus alleen de buitenkant die wat gepimpt is?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 04:39 schreef temp.123 het volgende:
Niet bepaald, dacht ongeveer 14 seconden tot de 100, maar hij heeft dan ook maar 54 pk (misschien nu al wat minder omdat hij wat ouder is).
Normale uitvoering is inderdaad nog langzamer met een 900 cc motortje. 0 naar 100 in 18 sec.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 07:53 schreef sjors81 het volgende:
[..]
ik dacht dat een abarth-uitvoering ook altijd betere prestaties leverde dan een standaard uitvoering (of is een normale nog langzamer?). het is dus alleen de buitenkant die wat gepimpt is?
Reken maar van niet. Jouw peugoet is een stuk zwaarder dan deze. Altijd met mijn cinq, een peugeot er uit getrokken. Leuke auto's dit. Wel jammer dat de kilometer stand al wat aan de hoge kant is. Hij ziet er nog wel goed uit. En ze gaan ook nog best hard +- 170. Maar weet je wel zeker dat dit een Abarth versie is. Ik dacht dat in de Abarth versie namelijk ook een turbo op het blok is gemonteerd, kan me vergissen hoor. Want ik had ook een sporting met een 1.1 motor maar dat was geen abarth versie. Is dat dan puur cosmetisch dat abarth?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:10 schreef Wiebelkont het volgende:
Grappige bakMaar wel een beetje jammer van die 'sport' uitvoering, mijn Peugeot 205. 1.1 trekt hem zoek waarschijnlijk, die heeft 44kw
Hij reageerd bijzonder fel op het gas.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:08 schreef kabouter1986 het volgende:
[..]
Reken maar van niet. Jouw peugoet is een stuk zwaarder dan deze. Altijd met mijn cinq, een peugeot er uit getrokken. Leuke auto's dit. Wel jammer dat de kilometer stand al wat aan de hoge kant is. Hij ziet er nog wel goed uit. En ze gaan ook nog best hard +- 170. Maar weet je wel zeker dat dit een Abarth versie is. Ik dacht dat in de Abarth versie namelijk ook een turbo op het blok is gemonteerd, kan me vergissen hoor. Want ik had ook een sporting met een 1.1 motor maar dat was geen abarth versie. Is dat dan puur cosmetisch dat abarth?
Schijnbaar klopt het! Autoweek stukjequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:08 schreef kabouter1986 het volgende:
[..]
Reken maar van niet. Jouw peugoet is een stuk zwaarder dan deze. Altijd met mijn cinq, een peugeot er uit getrokken. Leuke auto's dit. Wel jammer dat de kilometer stand al wat aan de hoge kant is. Hij ziet er nog wel goed uit. En ze gaan ook nog best hard +- 170. Maar weet je wel zeker dat dit een Abarth versie is. Ik dacht dat in de Abarth versie namelijk ook een turbo op het blok is gemonteerd, kan me vergissen hoor. Want ik had ook een sporting met een 1.1 motor maar dat was geen abarth versie. Is dat dan puur cosmetisch dat abarth?
Te bezichtigen in Spijkenisse, gewicht is 735kg.quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:25 schreef PureShadow het volgende:
te bezichtigen in/gewicht van de auto?
Veel te duurquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:20 schreef DJO. het volgende:
Niemand interesse in deze super zuinige auto voor een aantrekkelijke prijs ?
Waar ben jij dan verzekerdquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:19 schreef DJO. het volgende:
Verzekering ben ik ¤13,- p/m met aanvullende extra's kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |