abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_247183
Ik heb weer een aantal screenshots geplaatst van de tweede aflevering van The Making of De Bus...
Ook de kijkcijfers van The Making of even opgezocht. Er keken gisteren ongeveer 280.000 mensen naar het programma, een daling van 42.000 met vorige week.

Je vindt de screenshots op: http://home.wanadoo.nl/goodman/index.htm

Oh ja, mocht je het er niet bij zien staan, refresh dan even!

net niet te oud
pi_247184
Even je link controlleren, geeft een dikke 404 .....
  zondag 16 januari 2000 @ 01:33:00 #3
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_247185
ook hier een vette 404
pi_247186
Baal

Screenshots zijn dus te vinden op http://home.wanadoo.nl/goodyman/

Anders ook mogelijk maar wel tijdelijk:] www.mediactua.cx

Hopelijk werkt het zo wel...

Laat even weten wat jullie ervan vinden, en/of er andere pics bij moeten komen. Ik heb alleen van aflevering twee 297 screenshots!!

net niet te oud
pi_247187
een dag later en nog geen klachten... wil dat zeggen dat alles weer werkt????

(sorry voor de off topic posting, maar 404's zijn erg vervelend voor zowel de bezoekers als de makers van een pagina!

net niet te oud
pi_247188
quote:
op 01-17-2000 om 12:28 AM schreef dasaliz het volgende:
een dag later en nog geen klachten... wil dat zeggen dat alles weer werkt????

(sorry voor de off topic posting, maar 404's zijn erg vervelend voor zowel de bezoekers als de makers van een pagina!

Hij doet ut

Ik ben online
pi_247189
quote:
op 01-17-2000 om 02:20 PM schreef Hawkwind het volgende:

Hij doet ut

Mooi!

net niet te oud
pi_247190
quote:
op 01-17-2000 om 06:01 PM schreef dasaliz het volgende:
Mooi!

De LMK vraagt zich af of mediactua copyright kan claimen op screenshots van een tv programma dat door SBS6 wordt uitgezonden.

.:. "I've got feelings, just like you" .:.
pi_247191
quote:
op 01-18-2000 om 12:37 PM schreef Love Mae King het volgende:
De LMK vraagt zich af of mediactua copyright kan claimen op screenshots van een tv programma dat door SBS6 wordt uitgezonden.

Hehe.... Het plaatsen van de tekst in de foto's heeft maar een simpele reden. tentijde van Big Brother plaatste ik ook screenshots op mijn site, die ik vervolgens verspreid over het internet weer tegenkwam. Geeft op zich niet, maar het is toch wel storend. Vandaar dat ik tegenwoordig op de geplaatste screenshots die tekst plaats. Mochten mensen nu de screenshots gebruiken, zonder het even te vragen, dan zie je in ieder geval waar ze vandaan komen.
Mochten mensen echter de screenshots willen zonder de tekst, dan kan dat natuurlijk ook, maar dan moeten ze het gewoon even vragen.

Tot slot: Ik ben geen jurist, dus helaas kan ik je op je vraag geen antwoord geven. Alleen de uitleg als hierboven.

Thanks voor de reactie....

net niet te oud
  dinsdag 18 januari 2000 @ 13:29:00 #10
272 R@b
No-nonsens
pi_247192
quote:
op 01-18-2000 om 12:48 PM schreef dasaliz het volgende:
Hehe.... Het plaatsen van de tekst in de foto's heeft maar een simpele reden. tentijde van Big Brother plaatste ik ook screenshots op mijn site, die ik vervolgens verspreid over het internet weer tegenkwam.

He he, wie was er zo slim om dit ten tijde van Big-Brother al te doen ??

Overigens dat de link in je eerste bericht niet werkt komt doordat daar goodman staat. Het is toch goodYman ??

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
  Admin dinsdag 18 januari 2000 @ 23:23:00 #11
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_247193
heeeeel slim opgemerkt..

BTW dat namen in de plaatjes zetten.. helemaal mee eens.

gelijk hebben jullie
zou het zelf ook doen, als ik zo slim was om eigenhandig plaatjes te bemachtigen

I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')