Ik zou alleen maar blij zijn als ik daarvan afweek, waarom ga je met die mensen om als je het geen echte vrienden vindt?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:18 schreef Disorder het volgende:
Zeer herkenbaar. Mijn vrienden gaan graag naar Apres Ski party's, gaan naar tentfeesten, zuipen zich klem in het weekend en kleden zich alles behalve opvallend. Daar is op zich niet zo veel mis mee, maar wanneer iemand in de groep afwijkt van de algemene stijl, dan krijg je meteen commentaar en ben je een hoomooo. Het is dat ik geen betere vrienden kon vinden, anders was ik meteen weggegaan. Ik wijk nogal af, blijkbaar.
Ik denk dat jij beter eerst naar jezel kan kijken. Wat maakt jou zo interesant dan? :Squote:Op zaterdag 20 april 2002 17:45 schreef Biglebowski het volgende:
mag ik die vrienden danquote:Op zaterdag 20 april 2002 17:52 schreef Barb het volgende:
hij zegt toch niet dat hij zelf interessant is ?quote:Op vrijdag 18 juni 2004 19:43 schreef pindos het volgende:
[..]
Ik denk dat jij beter eerst naar jezel kan kijken. Wat maakt jou zo interesant dan? :S
hebben ze ook stekeltjes?quote:Op donderdag 17 juni 2004 20:18 schreef Disorder het volgende:
Zeer herkenbaar. Mijn vrienden gaan graag naar Apres Ski party's, gaan naar tentfeesten, zuipen zich klem in het weekend en kleden zich alles behalve opvallend. Daar is op zich niet zo veel mis mee, maar wanneer iemand in de groep afwijkt van de algemene stijl, dan krijg je meteen commentaar en ben je een hoomooo. Het is dat ik geen betere vrienden kon vinden, anders was ik meteen weggegaan. Ik wijk nogal af, blijkbaar.
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 11:53 schreef amornl87 het volgende:
[..]
hebben ze ook stekeltjes?
Wat willen? Blijven hangen in de adolescentiefasequote:Op vrijdag 13 april 2007 12:15 schreef von_manstein het volgende:
[..]
Ja in mijn omgeving ook al...
Althans willen is iets anders als ook daarwerkelijkdoen
Neequote:Op vrijdag 13 april 2007 13:04 schreef Copycat het volgende:
Jullie hebben in de gaten dat dit topic in 2002 is gemaakt en dat de laatste post voor de suffe kick in 2004 is geplaatst?
Ja, te laat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:04 schreef Copycat het volgende:
Jullie hebben in de gaten dat dit topic in 2002 is gemaakt en dat de laatste post voor de suffe kick in 2004 is geplaatst?
Volgende afspraak over 2 jaar?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:04 schreef Copycat het volgende:
pcies het is toch juist mooi dat deze verschillen er zijn, een van mijn vrienden is compleet anders dan ik maar toch ken ik hem al 16 jaar en zijn we beste vrienden. Soms zijn de gesprekken die we voeren voor mij compleet oninterresant en wellicht insgelijks maar toch zou ik zijn gezelschap niet willen missen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:57 schreef Qunak het volgende:
Herkenbaar, maar ik wil het niet als 'compleet oninteressant' bestempelen. Wel als verschil van inzicht in hoe het ideale leven er uit zou zien. Ik zou mijn vrienden echter nooit hiervoor aan de kant schuiven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |