abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_19981771
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:18 schreef Disorder het volgende:
Zeer herkenbaar. Mijn vrienden gaan graag naar Apres Ski party's, gaan naar tentfeesten, zuipen zich klem in het weekend en kleden zich alles behalve opvallend. Daar is op zich niet zo veel mis mee, maar wanneer iemand in de groep afwijkt van de algemene stijl, dan krijg je meteen commentaar en ben je een hoomooo. Het is dat ik geen betere vrienden kon vinden, anders was ik meteen weggegaan. Ik wijk nogal af, blijkbaar.
Ik zou alleen maar blij zijn als ik daarvan afweek, waarom ga je met die mensen om als je het geen echte vrienden vindt?

[ Bericht 10% gewijzigd door heiden6 op 18-06-2004 01:00:44 (typcholera) ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 18 juni 2004 @ 19:20:00 #27
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_20000983
Hoe vaak zie jij je vrieden dan? Toen ik ze iedere dag zag, werd ik op een gegeven moment ook moe Toen het contact tussen de club ff wat minder werd, was het meteen beter allemaal. Is toch met alles zo. Wil niet zeggen dat je vrienden saai zijn, wil meer zeggen dat je te vaak met ze optrekt. ( vaak noem ik 5 keer per week elkaar 6 uur zien, dan ben je onderhand collega's van elkaar)

Edit: Zie dat het topic van 2002 is. Maar dat maakt het niet oud ofzo.
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_20001536
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 17:45 schreef Biglebowski het volgende:
Ik denk dat jij beter eerst naar jezel kan kijken. Wat maakt jou zo interesant dan? :S
pi_20003993
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 17:52 schreef Barb het volgende:
mag ik die vrienden dan
Spam uit sig verwijderd door FA, niet terug plaatsen.
  vrijdag 18 juni 2004 @ 22:27:34 #30
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_20004998
Volgens mij hebben we te maken met mensen die hoogbegaafd zijn
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
  zaterdag 19 juni 2004 @ 02:34:24 #31
97765 coltivatore
succes is een keuze
pi_20010484
quote:
Op vrijdag 18 juni 2004 19:43 schreef pindos het volgende:

[..]

Ik denk dat jij beter eerst naar jezel kan kijken. Wat maakt jou zo interesant dan? :S
hij zegt toch niet dat hij zelf interessant is ?
het punt is, dat hij zn vrienden oninteressant vind.. of hijzelf interessant is is niet relevant
pi_20011556
Och, je kent wie je bent...
Sittin' here resting my bones
And this loneliness won't leave me alone, listen
Two thousand miles I roam
Just to make this dock my home, now
  zaterdag 19 juni 2004 @ 08:58:41 #33
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_20011708
Dit is idd erg herkenbaar, sommige vrienden van me die ik ken vanaf de middelbare school zijn tegenwoordig zo anders dan mij en hebben zo'n totaal andere interesses. Soms denk ik ook weleens wat de hell doe ik nog met die gasten maar ach...het zijn en blijven je vrienden he.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_20013428
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 20:18 schreef Disorder het volgende:
Zeer herkenbaar. Mijn vrienden gaan graag naar Apres Ski party's, gaan naar tentfeesten, zuipen zich klem in het weekend en kleden zich alles behalve opvallend. Daar is op zich niet zo veel mis mee, maar wanneer iemand in de groep afwijkt van de algemene stijl, dan krijg je meteen commentaar en ben je een hoomooo. Het is dat ik geen betere vrienden kon vinden, anders was ik meteen weggegaan. Ik wijk nogal af, blijkbaar.
hebben ze ook stekeltjes?
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_20013436
quote:
Op zaterdag 19 juni 2004 11:53 schreef amornl87 het volgende:

[..]

hebben ze ook stekeltjes?

dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_20024122
Ach ja vrienden komen en gaan maar met sommigen blijf je toch contact houden.

Ik heb de laatste tijd wel eens zin gehad om vrienden van de basisschool nu zo'n 9 jaar geleden eens terug te zien. We hadden toen een reuzetijd en als het laatste jaar erop zit dan verandert iedereen van school en dan zie je elkaar nog driemaal en dan is het gedaan.

Ik weet wel niet wat ze daar van zouden denken, wie weet kennen ze me nog? Maar ik ben gewoon eens benieuwd wat er van hen geworden is. Dat kan meevallen maar ook tegenvallen en dan zijn al die mooie herinneringen weg.

Iemand die hier ervaring mee heeft?
pi_48289105
Dit is een vet leeeet topic
pi_48289462
Denk dat het meer aan jezelf ligt die verandert dan aan die vrienden
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
  vrijdag 13 april 2007 @ 12:57:54 #39
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48289476
Herkenbaar, maar ik wil het niet als 'compleet oninteressant' bestempelen. Wel als verschil van inzicht in hoe het ideale leven er uit zou zien. Ik zou mijn vrienden echter nooit hiervoor aan de kant schuiven.

Even mijn quote uit een ander topic:
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 12:15 schreef von_manstein het volgende:

[..]

Ja in mijn omgeving ook al...
Althans willen is iets anders als ook daarwerkelijkdoen
Wat willen? Blijven hangen in de adolescentiefase ?

In mijn vriendenkring (20-30jr) begint een breuk te ontstaan vind ik. De ene kant gaat voor het huis-boom-beest avontuur (de jongste moeder is 20 ) en de andere kant gaat voor de carriere, het reizen en in de vrije tijd lol op een console, lekker vissen, karten, uitgaan, etc. maken. De haarscheurtjes zijn duidelijk zichtbaar en ik ben benieuwd hoe het over vijf jaar is. Jammer. Maar goed, ik denk wel dat dit een goed weerspiegeling is van de maatschappij. En daarom denk ik dat een relatie met iemand van 16 en iemand van 26 best kan werken, zolang je maar op elkaar bent ingespeeld. Iemand van 24 die van plan is om binnen 3 jaar een huis te kopen en pappa te worden moet niet aanpappen met een grietje van 16.
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
  vrijdag 13 april 2007 @ 13:04:10 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_48289676
Jullie hebben in de gaten dat dit topic in 2002 is gemaakt en dat de laatste post voor de suffe kick in 2004 is geplaatst?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_48289918
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 13:04 schreef Copycat het volgende:
Jullie hebben in de gaten dat dit topic in 2002 is gemaakt en dat de laatste post voor de suffe kick in 2004 is geplaatst?
Nee
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_48289932
Zou hij nog dezelfde vrienden hebben?
  vrijdag 13 april 2007 @ 13:25:41 #43
174867 Qunak
Dwarrel, dwarrel
pi_48290544
quote:
Ja, te laat.
Gravitation cannot be held responsible for people falling in love.
pi_48291641
quote:
Volgende afspraak over 2 jaar?
pi_48321935
whehe niemand had in de gaten dat dit een dikke topic bump was
  zaterdag 14 april 2007 @ 16:42:35 #46
97934 ASroma
Flamboyant
pi_48324847
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 12:57 schreef Qunak het volgende:
Herkenbaar, maar ik wil het niet als 'compleet oninteressant' bestempelen. Wel als verschil van inzicht in hoe het ideale leven er uit zou zien. Ik zou mijn vrienden echter nooit hiervoor aan de kant schuiven.
pcies het is toch juist mooi dat deze verschillen er zijn, een van mijn vrienden is compleet anders dan ik maar toch ken ik hem al 16 jaar en zijn we beste vrienden. Soms zijn de gesprekken die we voeren voor mij compleet oninterresant en wellicht insgelijks maar toch zou ik zijn gezelschap niet willen missen.
pi_48325086
Ik heb dit ook. Ik ben zelf veranderd en hang nu liever met jongens rond dan met meisjes...simpelweg omdat ik ze gewoon relaxeter en nuchterder vind. Ik ga nog steeds met meisjes om, ik houd natuurlijk nog wel van een potje ranzige meidentalk...maar bij jongens voel ik me meer op mijn gemak omdat ze je sneller accepteren om wie je bent. Bij vriendinnen heb ik vaak het gevoel dat ze me een beetje een mafkees vinden...en ze vinden mijn levensstijl een beetje raar denk ik.
pi_48344240
Zeer herkenbaar. Of het raar is? Nee, volgens mij niet.

Ben met al bijna 10 jaar bevriend met een stel meiden die ik van de middelbare school nog ken. De laatste tijd vind ik hen steeds oninteressanter. Ze hebben het ineens op een hele andere manier over simpele onderwerpen als "boodschappen doen". Heb het gevoel dat ze zich veeeeel volwassener voordoen dan ze werkelijk zijn. Ach... ik laat ze maar doen. Maar ik vind het ook aan de andere kant zonde om deze vriendschap te beëindigen. We zien elkaar de laatste tijd 3 keer per jaar en dat vind ik dan ook meer dan zat... Voor de rest nauwelijks contact... Ik hou het ook vooral op dat we uit elkaar zijn gegroeid.
  zondag 15 april 2007 @ 12:39:47 #49
163252 Noway666
Nee weg nr666
pi_48344859
Zeer herkenbaar dit alles, als je nagaat wat er nu zo boeiend is dat je met elkaar blijft omgaan dan ben je beter af zonder die lui dan met.
Zelf ook zo'n troep aan vrienden gehad, de ene zat aan de drugs, dat moet ik niet, keer op keer bedonderen en toch weer drugs mee op vakantie nemen. (vliegtuig in enzo )

De andere kant van vrienden waren die lui die je ergens voor uitnodigen als er wat moet gebeuren, studie, huisklusjes of verhuizen, je kent het wel.

Goed vrienden kun je makkelijk aan de kant zetten alleen nieuwe mensen leren kennen en vrienden worden is moeilijk, mensen zowel man als vrouw zijn allemaal zo afstandelijk en druk met hun eigen ding. Jammer.
pi_48346802
Naarmate je ouder (volwassen) wordt ga je door fasen heen en de een wat sneller dan de ander. Met een bepaald meisje had ik tot kort veelvuldig contact, totdat ze zich bekeerde tot het Christendom en is nu echt een ander (maar niet per se leuker) type. Kerk staat nu op een, en heeft een nieuwe kliek vrienden uit de kerk. Dat bloed dood want ik pas niet meer in haar 'vernieuwde' leven. Heb daar vrede mee, het is wederzijds. Soms groei je uit elkaar. Wat ik ook merk, zodra mensen uit mijn kring kiezen voor huisje boompje beestje haak ik vroeg of laat af. Ik heb geen behoefte aan gesprekken over luiers en kleuters als ik de dag ervoor de beest heb uitgehangen in een tent en op de tafel staan dansen heb. Die werelden raken elkaar niet. Ben tot de conclusie gekomen dat er mensen bijkomen en mensen afvallen. En da's niet erg. C'est la vie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')