is dit raar ?
herkenbaar?
quote:Hoe kan het nou dat je daar pas na jaaaren achterkomt? Of ben je zelf veranderd?
Op zaterdag 20 april 2002 17:45 schreef Biglebowski het volgende:
Je komt tot de ontdekking/besef dat de mensen met wie je al jaaaren omgaat compleet oninteressant zijn.. maar toch wil je de relatie niet verbreken..is dit raar ?
herkenbaar?
quote:Je kunt ook uit elkaar gegroeid zijn. Een van de citaten waar ik vaak aan moet denken: "Understand that friends come and go, but with a precious few, you should hold on". Niet alle vriendschappen duren een heel leven. Natuurlijk kun je ze gewoon blijven zien als je dat toch leuk vindt, niets staat je in de weg om je kennissenkring uit te breiden en vrienden te vinden met wie je meer interesses deelt. Ik heb het ook wel meegemaakt, maar veel van die vriendschappen gingen ook wel over omdat dat gevoel uit elkaar gegroeid te zijn wederzijds was en dan ga je allebei je eigen weg. Met sommige vrienden blijft de vriendschap wel goed, daar moet je zuinig op zijn.
Je komt tot de ontdekking/besef dat de mensen met wie je al jaaaren omgaat compleet oninteressant zijn.. maar toch wil je de relatie niet verbreken..is dit raar ?
herkenbaar?
quote:Ja! Ik heb dan ook de helft van mijn "vrienden" aan de kant gezet, toen ik ontdekte dat ze naast drugs en stappen geen andere interesses hadden.
Herkenbaar?
Ergo: voorbeeld alstublieft...
Zelf maak ik er niet zo'n probleem van, behalve 'hoe maak ik duidelijk dat dit niemands schuld is maar dat die dingen nou eenmaal gebeuren'. Maar bij de andere partij ligt dat helaas iets gevoeliger. Op zich wel vleiend natuurlijk dat ze me niet 'kwijt willen', maar ik vind het toch moeilijk om ze niet het idee te geven dat ik ze aan de kant zet. Wil met sommigen wel graag contact blijven houden, maar dan op een iets lager pitje.
Maar ik kom er wel uit, zo'n ramp is het niet. Denk dat wel meer mensen dit herkennen. Ben er in de loop van de tijd wat genuanceerder over gaan denken: sommige vrienden heb je nu eenmaal niet voor het leven, maar voor een bepaalde fase in je leven.
Tsja...dat gebeurd nou eenmaal... mensen groeien uit elkaar, en ik denk dat de voornaamste reden bij mijn vrienden is dat ze vriendinnetjes en vriendjes hebben gekregen enzo, en er zijn allerlei irritaties ontstaan door verschillende dingen...
Erg jammer allemaal, maarja..wat doe je eraan? niks denk ik zo...
ik merk hetquote:Op donderdag 17 juni 2004 00:24 schreef Profesor het volgende:
Om de zoveel tijd moet de bezem door je vrienden club
Jij bent lekker topics omhoog aan het kicken he?quote:Op woensdag 16 juni 2004 21:57 schreef amornl87 het volgende:
wat een lappen tekst allemaal![]()
je bent waarschijnlijk onzeker en je gaat met ze om 'omdat het altijd zo geweest is'
je moet gewoon nieuwe vriende make , je kan toch uit elkaar groeie?(en geen offence make , zeg dat je uit elkaar gegroeid ben en dat je verder met je leven moet)
gUnIt RoElT, Ik ViNd DaZzE HeeWl GuCCi GiTaAr KuNnE SpeLe, MiJn HoNdJuH HeEt GuCcI
*Toch wel erg veel mee eens is*quote:Op zaterdag 20 april 2002 17:51 schreef Angeles het volgende:
topics omhoogkicke,wat is datquote:Op donderdag 17 juni 2004 06:00 schreef El_Nino het volgende:
[..]
Jij bent lekker topics omhoog aan het kicken he?
ze zijn op zich wel interresant!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |