abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_3901138
Je komt tot de ontdekking/besef dat de mensen met wie je al jaaaren omgaat compleet oninteressant zijn.. maar toch wil je de relatie niet verbreken..

is dit raar ?
herkenbaar?

Her name was Lola, she was a showgirl..........
  zaterdag 20 april 2002 @ 17:47:31 #2
17568 GizartFRL
Ik ben jarig!
pi_3901150
niet raar, wel herkenbaar, verbreed je horizon er zijn genoeg mensen die wel jou intresses delen , maar uiteindelijk kom je toch wel weer bij je vrienden uit.
"Charlotte Muis is een dief en heel Nederland weet het nu"
  zaterdag 20 april 2002 @ 17:48:37 #3
11950 ullie
Motherfucker from Hell
pi_3901165
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 17:45 schreef Biglebowski het volgende:
Je komt tot de ontdekking/besef dat de mensen met wie je al jaaaren omgaat compleet oninteressant zijn.. maar toch wil je de relatie niet verbreken..

is dit raar ?
herkenbaar?

Hoe kan het nou dat je daar pas na jaaaren achterkomt? Of ben je zelf veranderd?
Geldverdienen? Dat is zooo vorige eeuw!
pi_3901201
quote:

is dit raar ?
herkenbaar?

Je kunt ook uit elkaar gegroeid zijn. Een van de citaten waar ik vaak aan moet denken: "Understand that friends come and go, but with a precious few, you should hold on". Niet alle vriendschappen duren een heel leven. Natuurlijk kun je ze gewoon blijven zien als je dat toch leuk vindt, niets staat je in de weg om je kennissenkring uit te breiden en vrienden te vinden met wie je meer interesses deelt. Ik heb het ook wel meegemaakt, maar veel van die vriendschappen gingen ook wel over omdat dat gevoel uit elkaar gegroeid te zijn wederzijds was en dan ga je allebei je eigen weg. Met sommige vrienden blijft de vriendschap wel goed, daar moet je zuinig op zijn.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  zaterdag 20 april 2002 @ 17:52:56 #5
3498 Barb
Graduated Fool
pi_3901220
quote:
Herkenbaar?
Ja! Ik heb dan ook de helft van mijn "vrienden" aan de kant gezet, toen ik ontdekte dat ze naast drugs en stappen geen andere interesses hadden.
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_3902730
Kan ik wel herkennen jah. En je kunt inderdaad gewoon verder gaan met de mensen die je wel interessant vindt.
  zaterdag 20 april 2002 @ 21:00:40 #7
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_3902773
Is soms wel herkenbaar, ja.
The Internets, I needs it..
  zaterdag 20 april 2002 @ 21:11:13 #8
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_3902894
Yep, dit is raar
Nope, dit is onherkenbaar

Ergo: voorbeeld alstublieft...

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_3907392
Heel herkenbaar, ben een tijdje geleden ook tot dat besef gekomen. Ik noem alleen het liever niet 'compleet oninteressant', maar 'in de loop der tijd uit elkaar gegroeid'. Zij hebben meer dingen gemeen, maken dezelfde dingen mee, hun levens gaan gelijk op, ze vinden dezelfde dingen in het leven belangrijk. Ik ben wat dat betreft een andere weg ingeslagen, vind andere dingen belangrijk, kijk anders tegen bepaalde dingen aan en heb gemerkt dat ik hun gezelschap eigenlijk niet eens zo mis.

Zelf maak ik er niet zo'n probleem van, behalve 'hoe maak ik duidelijk dat dit niemands schuld is maar dat die dingen nou eenmaal gebeuren'. Maar bij de andere partij ligt dat helaas iets gevoeliger. Op zich wel vleiend natuurlijk dat ze me niet 'kwijt willen', maar ik vind het toch moeilijk om ze niet het idee te geven dat ik ze aan de kant zet. Wil met sommigen wel graag contact blijven houden, maar dan op een iets lager pitje.

Maar ik kom er wel uit, zo'n ramp is het niet. Denk dat wel meer mensen dit herkennen. Ben er in de loop van de tijd wat genuanceerder over gaan denken: sommige vrienden heb je nu eenmaal niet voor het leven, maar voor een bepaalde fase in je leven.

keyboard error - press any key to continue
pi_3916293
Ja, ik ken dit ook wel....zit een beetje met hetzelfde probleem. De mensen met wie ik nu altijd omga hebben heel andere dingen waar ze mee bezig zijn dan ik. Niets mis mee, maar niet mijn pakkie an.
Ik zit ook met hoe ga ik het brengen, want het is niet alsof iemand iets doet wat niet spoort met mijn ideeen.....
pi_3916845
Oja, echt wel herkenbaar idd, niet dat van on-interessant,
maar wel dat uit elkaar groeien...
Zaten we half jaar geleden gezellig met elkaar, zo zit je nu nog met amper de helft.

Tsja...dat gebeurd nou eenmaal... mensen groeien uit elkaar, en ik denk dat de voornaamste reden bij mijn vrienden is dat ze vriendinnetjes en vriendjes hebben gekregen enzo, en er zijn allerlei irritaties ontstaan door verschillende dingen...

Erg jammer allemaal, maarja..wat doe je eraan? niks denk ik zo...

pi_3916921
Waarom moeten jou vrienden perse de zelfde interesses hebben als jou? In vriendschap gaat het om wat je mee hebt gemaakt met elkaar en wat je hebt gedeeld. Alleen die mensen die net dat beetje meer van jou weten en jij van hun dat zijn vrienden. al die anderen mensen noem ik gewoon vage bekenden. Ze hebt er lol mee oppervlakkige gesprekken maar verder heb je er weinig tot niks aan. En die paar echte vrienden die ik heb (twee welgetelt) zullen wel heel vreemd moeten worden wil ik ze opgeven. Vriendschap is hartstikke belangrijk en het is makkelijk om altijd maar weg te lopen bij mensen zodat je niet dieper op ze i hoeft te gaan.
The only way to have a friend, is to be one....
pi_19949242
wat een lappen tekst allemaal

je bent waarschijnlijk onzeker en je gaat met ze om 'omdat het altijd zo geweest is'
je moet gewoon nieuwe vriende make , je kan toch uit elkaar groeie?(en geen offence make , zeg dat je uit elkaar gegroeid ben en dat je verder met je leven moet)

gUnIt RoElT, Ik ViNd DaZzE HeeWl GuCCi GiTaAr KuNnE SpeLe, MiJn HoNdJuH HeEt GuCcI
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
  woensdag 16 juni 2004 @ 22:04:25 #14
38651 yozd
FR1908 Vakkie R
pi_19949473
Dit is wel redelijk herkenbaar ja...

Bij mij is het zo dat ik één beste vriend had, naast een paar goede vrienden. Toch ga ik de
laatste tijd (afgelopen 2 jaar) meer om met die goede vrienden dan met die beste vriend.
Maar op de een of andere manier heb ik wel het idee dat als er bijvoorbeeld iets erg zou
gebeuren in mijn leven, iets waar ik met iemand over moet praten, dat ik dan toch weer die
beste vriend opbel.

Hmmz, beetje vaag neergezet hierzo. Ik hoop dat je het snapt .
"On a good day, when I run, the voices in my head get quieter until it’s just me, my breath and my feet on the sand (Dexter, E5x09)."
  donderdag 17 juni 2004 @ 00:23:15 #15
94275 ziggy-lee
joepie joepie
pi_19953379
dit weekend was een vriendin boos op me omdat ik niet wou dansen
  donderdag 17 juni 2004 @ 00:24:56 #16
17205 Profesor
I have a dream!
pi_19953419
Om de zoveel tijd moet de bezem door je vrienden club
[url=http://forum.fok.nl/showtopic.php/297546] ~Profesor geeft spreekuur~ [/url] Professor zou wel een vrij trieste and pretentieuze nick zijn voor iemand die zoveel semi-doordachte nonsens post.
  donderdag 17 juni 2004 @ 00:33:10 #17
94275 ziggy-lee
joepie joepie
pi_19953602
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 00:24 schreef Profesor het volgende:
Om de zoveel tijd moet de bezem door je vrienden club
ik merk het
pi_19954062
nogal herkenbaar is dit
heb t de laatste tijd nogal bij mn beste vrienden, dat het mij niet zo boeit wat zij te melden hebben, andersom ergeren ze zich volgens mij niet aan mij.. beetje lullig dus
ik zie ze gewoon wat minder en explore wat andere opties, werkt vooralsnog redelijk maar lullig is het wel allemaal
pi_19956362
quote:
Op woensdag 16 juni 2004 21:57 schreef amornl87 het volgende:
wat een lappen tekst allemaal

je bent waarschijnlijk onzeker en je gaat met ze om 'omdat het altijd zo geweest is'
je moet gewoon nieuwe vriende make , je kan toch uit elkaar groeie?(en geen offence make , zeg dat je uit elkaar gegroeid ben en dat je verder met je leven moet)

gUnIt RoElT, Ik ViNd DaZzE HeeWl GuCCi GiTaAr KuNnE SpeLe, MiJn HoNdJuH HeEt GuCcI
Jij bent lekker topics omhoog aan het kicken he?

ze zijn op zich wel interresant!
黑 ¦ Links tot en met...
豹 ¦ Overtuigd carnivoor...
也 ¦ Wat doe ik in Taiwan? Modderscheppen en uitwaaien...
pi_19960511
Ik moet een beetje aan een kind denken die een speeltje heeft en het niet meer interesant vind.
Of iemand die een huisdier aanschaft, en weer weg doet omdat die het leuke of het mooie niet
meer er van inziet.
  donderdag 17 juni 2004 @ 17:55:55 #21
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_19971181
quote:
Op zaterdag 20 april 2002 17:51 schreef Angeles het volgende:
*Toch wel erg veel mee eens is*
Goede vrienden heb je voor je leven, die groeien met je mee.
Gewone vrienden heb je voor een tijd en ontgroei je
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  donderdag 17 juni 2004 @ 18:12:54 #22
86400 hollander76
(Don't Don't Do It)
pi_19971510
deels herkenbaar, ik heb gemerkt dat ik mn vrienden van de basisschool niet vaak meer hoef te spreken omdat ik ze al zo goed ken. Ik heb ook nieuwere vrienden, en die zijn een stuk interessanter omdat ze nieuwer zijn, en ik ze dus nog niet zo goed ken. Ik ben wel met mn oude vrienden naar Praag geweest (werkweek) en dat was wel heel leuk. Ze zijn wel anders dan de vrienden die ik nu heb, maar minder interessant
My white lines go a long way
Either up your nose or through your vein
With nothin to gain except killin' your brain
  donderdag 17 juni 2004 @ 19:27:14 #23
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_19972865
Herkenbaar....Ook enkele vrienden aan de kant gezet nadat ik merkte dat sinds mijn car weg was die mensen hier minder en minder te zien waren...Op die manier kom je erachter dat het contact vooral van jezelf uit moest komen en er dus weinig interesse is vanuit die mensen...Ook werd het als onbegrijpelijk ervaren dat ik nog verder ging studeren ipv te werken en daardoor mijn car wegdeed...Heb nog een vaste groep vrienden over die wel volwassen zijn en ben daar blij mee....(die mensen heb je tenminste wat aan)

Conclusie: mensen veranderen en dus ook de vriendengroep...diegenen die niet meer bij je passen of de moeite niet waard zijn aan de kant zetten en verder gaan met je leven.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_19973979
quote:
Op donderdag 17 juni 2004 06:00 schreef El_Nino het volgende:

[..]

Jij bent lekker topics omhoog aan het kicken he?

ze zijn op zich wel interresant!
topics omhoogkicke,wat is dat
dreamfullfiller/ stylemaker/ modeldater/ storyteller/ big threat to a lot of you haters
pi_19974039
Zeer herkenbaar. Mijn vrienden gaan graag naar Apres Ski party's, gaan naar tentfeesten, zuipen zich klem in het weekend en kleden zich alles behalve opvallend. Daar is op zich niet zo veel mis mee, maar wanneer iemand in de groep afwijkt van de algemene stijl, dan krijg je meteen commentaar en ben je een hoomooo. Het is dat ik geen betere vrienden kon vinden, anders was ik meteen weggegaan. Ik wijk nogal af, blijkbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')