Maakt niet uit welk "kamp" de fanboy komt, fanboys zijn per definitie sneu.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:53 schreef zovty het volgende:
Apple en nintendo fanboys hebben vrijwel altijd gelijk. Met name de microsoft en sony fanboys zitten er vaak naast. En die 3 android fanboys vind ik wel schattig.
Wat is de heeft Apple nu met nintendo te makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:53 schreef zovty het volgende:
Apple en nintendo fanboys hebben vrijwel altijd gelijk. Met name de microsoft en sony fanboys zitten er vaak naast. En die 3 android fanboys vind ik wel schattig.
Mijn droom, wens en overtuiging is dat Apple en Nintendo samen gaan en de mensheid redden van technologie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:55 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Wat is de heeft Apple nu met nintendo te maken
Laat maar, ik wil niet dat Nintendoproducten 2x zo duur worden omdat er een een Apple-hype rondhangtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:56 schreef zovty het volgende:
[..]
Mijn droom, wens en overtuiging is dat Apple en Nintendo samen gaan en de mensheid redden van technologie.
Met die omschrijving heb je wel zo'n beetje 90% van alle internetgebruik te pakken hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:01 schreef Afwazig het volgende:
Gegrond topic. Beetje schreeuwen, beetje je mening presenteren als een feit enzo. En dat een topic vol
Even off-topic. Die rechter phone op dat plaatje, waar John Appleseed belt... op die telefoon zie ik die foto van die gast rechts boven in klein staan, met dat blok groot in het midden waar de verschillende opties zoals hands free bij staat, met dan als achtergrond van dat blok die wereldbol.quote:
OS3.0 oid? Die op de pic is een ouwe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:14 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Even off-topic. Die rechter phone op dat plaatje, waar John Appleseed belt... op die telefoon zie ik die foto van die gast rechts boven in klein staan, met dat blok groot in het midden waar de verschillende opties zoals hands free bij staat, met dan als achtergrond van dat blok die wereldbol.
Bij mij is dat anders. Ik krijg nl als ik gebeld wordt de foto van de beller groot op de achtergrond te staan, dus zoals op die foto die wereldbol staat.
Waar zit 'm dat verschil in?
Zo eentje ben ik ook en ik hoef nooit zo'n kolereding aan te raken. Apple: overrated, overpriced en gewoon troep.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:52 schreef Saaaaab het volgende:
Mensen die klagen over iPhones en er nog nooit een hebben aangeraakt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:15 schreef Maisnon het volgende:
Dit wordt precies hetzelfde kansloze topic
En andere telefoons zijn niet overpricedquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:19 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Zo eentje ben ik ook en ik hoef nooit zo'n kolereding aan te raken. Apple: overrated, overpriced en gewoon troep.
Troep:
Tig van die ondingen ploffen de lucht in en 2 daarvan worden per jaar in het nieuws gemeld.
Niet moeilijk ook, daar Apple de mensen een wurgcontract aanbied om het geld terug te betalen in ruil dat ze zouden zwijgen voor de pers.Jah, dan moet je jezelf al niet afvragen wat voor kutbedrijf het is.
Overrated:
Iedereen wil die blitse iPhone, omdat het lekker duur is maar functies bevat die een vooroorlogse smartphone al veel eerder aan boord had. Stelletje kuddedieren, die iPhone owners.
Overpriced:
Zoals ik al zei; veel smartphones zoals bv. Nokia er heeft, zijn vaak goedkoper en zijn kwaliteit veel beter dan die ondingen van Apple. Ik heb buiten de iPhone nog nooit gehoord dat een smartphone o.i.d. ontploft is. Ja, de paar keren dat het wél gebeurde zat er een nepbatterij in gekocht op de zwarte markt ter vervanging van de vorige authentieke batterij die er door zat.
Dus gewoon optieften met die krengen.
Klacht 100% gegrond.
Amenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:19 schreef smiksmaksmek het volgende:
[..]
Zo eentje ben ik ook en ik hoef nooit zo'n kolereding aan te raken. Apple: overrated, overpriced en gewoon troep.
Troep:
Tig van die ondingen ploffen de lucht in en 2 daarvan worden per jaar in het nieuws gemeld.
Niet moeilijk ook, daar Apple de mensen een wurgcontract aanbied om het geld terug te betalen in ruil dat ze zouden zwijgen voor de pers.Jah, dan moet je jezelf al niet afvragen wat voor kutbedrijf het is.
Overrated:
Iedereen wil die blitse iPhone, omdat het lekker duur is maar functies bevat die een vooroorlogse smartphone al veel eerder aan boord had. Stelletje kuddedieren, die iPhone owners.
Overpriced:
Zoals ik al zei; veel smartphones zoals bv. Nokia er heeft, zijn vaak goedkoper en zijn kwaliteit veel beter dan die ondingen van Apple. Ik heb buiten de iPhone nog nooit gehoord dat een smartphone o.i.d. ontploft is. Ja, de paar keren dat het wél gebeurde zat er een nepbatterij in gekocht op de zwarte markt ter vervanging van de vorige authentieke batterij die er door zat.
Dus gewoon optieften met die krengen.
Klacht 100% gegrond.
Tenzij het Nintendo fanboys zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:55 schreef -Techno- het volgende:
[..]
Maakt niet uit welk "kamp" de fanboy komt, fanboys zijn per definitie sneu.
Je moeder is vervelend. Jouw "intelligentie" is gewoon beledigd omdat je in een troll getrapt bentquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:55 schreef Netsplitter het volgende:
Vooral die androoit is vervelend, echt een fanboy van z'n foon.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |