* zucht * dat soort docentenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:31 schreef lyolyrc het volgende:
Hoppakee: http://lmgtfy.com/?q=rooster+uva Was dat nou zo moeilijk?![]()
Een beetje traditionele universitair docent maakt je trouwens meteen belachelijk als je universiteit school noemt.
De roostersite ligt er trouwens uit, als straf voor je luiheid![]()
Dat college bedoel je.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
* zucht * dat soort docentenDat je raar wordt aangekeken door de prof. als je vraagt naar welk schoolgebouw je moet voor die les..
Hoe moet je anders weten dat prof. x ziek is?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:18 schreef Repeat het volgende:
Telefoonketen?
dat je gebeld wordt als het eerste uur uitvalt?
tering...
Tuurlijk, hebben ze dat bij jouw school (lees: universiteit) niet?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:18 schreef Repeat het volgende:
Telefoonketen?
tering...
Bij ons wordt er vervanging geregeld of wordt het tijdig op blackboard aangekondigd. Tijdens mijn studie is het ook maar een keer voorgekomen ofzo.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:23 schreef Igen het volgende:
[..]
Tuurlijk, hebben ze dat bij jouw school (lees: universiteit) niet?
Had je nou echt niet door dat Filatelistfetisjist en ik een grap maakten?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:46 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Bij ons wordt er vervanging geregeld of wordt het tijdig op blackboard aangekondigd. Tijdens mijn studie is het ook maar een keer voorgekomen ofzo.
De UvA staat niet bekend om een goede organisatie, dus het zou me niet verbaasd hebbenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:50 schreef Igen het volgende:
[..]
Had je nou echt niet door dat Filatelistfetisjist en ik een grap maakten?
Natuurlijk hebben we op de UvA geen telefoonpyramide en worden dit soort dingen bij ons ook via blackboard of per e-mail aangekondigd.
een beetje student slaat die al over of leest achter/boven in de banken een krantjequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:18 schreef Repeat het volgende:
Telefoonketen?
tering...
Herkenbaarquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:50 schreef mvt het volgende:
[..]
een beetje student slaat die al over of leest achter/boven in de banken een krantje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |