Makkelijk toetsenbord vervangen als die smerig isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben zoooooo blij dat ik een laptop heb.
Dan kan ik dus iedere week 3 toetsenborden weggooienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:49 schreef geelkuikentje het volgende:
Gooi dat toetsenbord weg en pak een nieuwe. Bij de systeembeheerder liggen er waarschijnlijk nog 30 nieuwe...
Nee, die ziet er fris uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:52 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Neem je zo'n ding...
Je vergeet je braaksel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:48 schreef Penisbaard het volgende:
Mijn muis en toetsenbord zitten na een tijdje ook helemaal onder mijn zaad, bloed, speeksel en snot
En strontquote:
Ik snap dat niet, mijn toetsenbord thuis is altijd schoon. Wat is er moeilijk aan je smerige poten wassen met een beetje zeep en niet met je vingers in je reet, kut of zak gaan zitten graaien tijdens het werk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:55 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Idd, wat hebben sommige mensen toch vieze klauwen
Dat zat ik mezelf ook al af te vragenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:04 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een toetsenbordindeling
Alfa Toetsenbetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:04 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een toetsenbordindeling
Een halve laptop?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:27 schreef dabadbass het volgende:
Neem dit, zelfs met meeneemtas (ik heb er ook een en had m altijd mee naar school)
[ afbeelding ]
Wat is het? De bovenkant van een IBM/Lenovo flaptop?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:27 schreef dabadbass het volgende:
Neem dit, zelfs met meeneemtas (ik heb er ook een en had m altijd mee naar school)
[ afbeelding ]
Ik neem wel altijd m'n eigen muis mee.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:55 schreef Panzerknacker666 het volgende:
gewoon je eigen toetsenbord meenemen!
Het is een Travel-keyboard van IBM aan te sluiten met USBquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Wat is het? De bovenkant van een IBM/Lenovo flaptop?
Hoe lang heb jij gedaan over het plaatsen van deze reactie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:04 schreef Bomil het volgende:
mensen die toetsenborden gebruikenechte mannen gebruiken
[ afbeelding ]
Want het voordeel daar van is, wat precies?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:04 schreef Bomil het volgende:
mensen die toetsenborden gebruikenechte mannen gebruiken
[ afbeelding ]
Dat je RSI krijgt en een half jaar geen toetsenbord meer aan hoeft te rakenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Want het voordeel daar van is, wat precies?
Helemaal versleten door die veeeeeele posts.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:31 schreef tong80 het volgende:
Er is ooit een topic geopend over mijn toetsenbord door iemand die hier was en er stiekem een foto van had genomen toen ik moest pissen.
Kan hem niet meer terugvinden.
Geen vieze toetsenborden meerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:50 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Want het voordeel daar van is, wat precies?
Ja geen letter meer te zien en vol met as en brandvlekken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:10 schreef leetzors het volgende:
[..]
Helemaal versleten door die veeeeeele posts.
Dat doet m'n werkster.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:03 schreef Q.E.D. het volgende:
Hoe maak jij je toetsenbord schoon tong?
handig. Kostdat?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:12 schreef dabadbass het volgende:
[..]
Het is een Travel-keyboard van IBM aan te sluiten met USB
Hoi Ritmoquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 22:10 schreef qwertymafkees het volgende:
Het is vooral erg als een Lowlander naar aan je plek heeft gezeten![]()
![]()
![]()
![]()
Waar héb je het overquote:
Ja heb ik net genomen ik was de oude een beetje beu.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 23:14 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Sorry, lag ff dubbel om die avatar van jou
Stelt niks voorquote:
En een pak shag, een halve pruik schaamhaar en genoeg snot om je haar voor een half jaar in model te brengenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:43 schreef On het volgende:
Herkenbaar, bij mijn vorige stage draaide ik er een keer één om. Kwam er zowat een half brood uitvallen.
Gatverdamme.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:35 schreef J.A.N.A. het volgende:
TB van collega:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Prima, schijt ik voortaan wel op het toetsenbord van mijn collegaquote:Op maandag 31 augustus 2009 15:52 schreef Goofisch het volgende:
toetsenborden schijnen nog meer viezer te zijn dan wc brillen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:57 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Prima, schijt ik voortaan wel op het toetsenbord van mijn collega![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2009 15:57 schreef MarkyMarkx het volgende:
[..]
Prima, schijt ik voortaan wel op het toetsenbord van mijn collega![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |