Makkelijk toetsenbord vervangen als die smerig isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:50 schreef Netsplitter het volgende:
Ik ben zoooooo blij dat ik een laptop heb.
Dan kan ik dus iedere week 3 toetsenborden weggooienquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:49 schreef geelkuikentje het volgende:
Gooi dat toetsenbord weg en pak een nieuwe. Bij de systeembeheerder liggen er waarschijnlijk nog 30 nieuwe...
Nee, die ziet er fris uitquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:52 schreef geelkuikentje het volgende:
[ afbeelding ]
Neem je zo'n ding...
Je vergeet je braaksel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:48 schreef Penisbaard het volgende:
Mijn muis en toetsenbord zitten na een tijdje ook helemaal onder mijn zaad, bloed, speeksel en snot
En strontquote:
Ik snap dat niet, mijn toetsenbord thuis is altijd schoon. Wat is er moeilijk aan je smerige poten wassen met een beetje zeep en niet met je vingers in je reet, kut of zak gaan zitten graaien tijdens het werk?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:55 schreef Cherrytomaatje het volgende:
Idd, wat hebben sommige mensen toch vieze klauwen
Dat zat ik mezelf ook al af te vragenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:04 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een toetsenbordindeling
Alfa Toetsenbetquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:04 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor een toetsenbordindeling
Een halve laptop?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:27 schreef dabadbass het volgende:
Neem dit, zelfs met meeneemtas (ik heb er ook een en had m altijd mee naar school)
[ afbeelding ]
Wat is het? De bovenkant van een IBM/Lenovo flaptop?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:27 schreef dabadbass het volgende:
Neem dit, zelfs met meeneemtas (ik heb er ook een en had m altijd mee naar school)
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |