Leuk MaJo! Lekker weekendquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:52 schreef MaJo het volgende:
nog steeds duizelig maar na eten wel iets minder
en het beste: mijn shifts dit weekend zijn vervangen dus ik ben lekker het hele weekend vrij
wij gaan nu naar de film
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:52 schreef MaJo het volgende:nog steeds duizelig maar na eten wel iets minder
en het beste: mijn shifts dit weekend zijn vervangen dus ik ben lekker het hele weekend vrij
wij gaan nu naar de film
Doeiquote:
Zij dringt het echt aan hem op. Alleen omdat hij erg verliefd op haar is accepteerd hij het.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ook nog "stiekem", wat zielig zeg. Fijne vriendin.
Omg omg omg. Relatie gedoemd te mislukkenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij dringt het echt aan hem op. Alleen omdat hij erg verliefd op haar is accepteerd hij het.
Zij flipt echter als zij merkt dat hij vlees heeft gegeten.
Dat heb ik al gezegd toen ze "al" 2 weken iets met elkaar hadden.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Omg omg omg. Relatie gedoemd te mislukken
Ik zag het laatst.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Staatsloterij heeft weer reclames, waar nu duidelijk bij vermeld is wat je wint als je een 1/5e lot koopt
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 20:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zij dringt het echt aan hem op. Alleen omdat hij erg verliefd op haar is accepteerd hij het.
Zij flipt echter als zij merkt dat hij vlees heeft gegeten.
Staat die ook op Jouw Buis? Alquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Ik hoop dat je snel de nieuwe Smiths-reclame ziet, die past er leuk bij
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Edit: JijBuis heeft em al!
Edit2: betere kwaliteit filmpje
Al moet ik zeggen dat brandnetel kaas en soep wel lekker is.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:29 schreef Etcetera het volgende:
Die brandnetelburger was niet te vreten!
Goeie reclamesong
Nog nooit gehadquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Al moet ik zeggen dat brandnetel kaas en soep wel lekker is.
En brandnetel thee is ook goed te doen.quote:
quote:Wat trouwens die reclame afmaakt is dat ze meeschuivelen achter die gast z'n rug
Ja die is leuk. Ik wist niet dat je deze bedoelde, maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
snap nu pas dat je met jijbuis youtube bedoeldequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:19 schreef Hawaii_Tim het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |