Spoorwijker hier,school heul ver weg,op de open dag waren er ALLEEN mar NLer's.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het nut van school nog niet kunnen inzien..
En alleen buitenlanders daar? Dat is toch echt je eigen schuld.. Moet je maar in een normale wijk gaan wonen.
School is zeer nuttig, mits je iets kan doen wat niemand anders kan. Na school even een gruwelijke reisje maken, en door aan Uni.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Het nut van school nog niet kunnen inzien..
En alleen buitenlanders daar? Dat is toch echt je eigen schuld.. Moet je maar in een normale wijk gaan wonen.
Of ligt het aan jouw autorij-skills?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:04 schreef Netsplitter het volgende:
Allemaal vmbo kneuzen die niet normaal kunnen fietsen en daardoor zowat over je motorkap heen liggen...
nee hoor, mensen die in het biiteland wonen zijn over het algemeen autochtonen.....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:53 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik dacht dat je in het buitenland woonde.. Dan heb je alleen maar buitenlanders.........
Nee, wanneer ik zou mikken wel ja.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Of ligt het aan jouw autorij-skills?
Op een vrijdag? Mooie kutschool.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:45 schreef leetzors het volgende:
Ik moet dus echt naar school vandaag, echt les. 1e dag dat wordt een ramp.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:45 schreef leetzors het volgende:
Ik moet dus echt naar school vandaag, echt les. 1e dag dat wordt een ramp.
Kneus wees blij dat je nog op school zit. Straks kom je er wel achter als je elke dag 11 maanden lang achter elkaar van 06:00 tot 22:00 moet werken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:01 schreef BlazingV2 het volgende:
Wat de TT zegt. Dus ik zo lekker chillen in me bed terwijl een Breezah slet me pijpt,hoor ik ineens de wekker: TTTTTRRRRRRRRIIIIIIIIIINNNNNGGGGGGG. Ik check die kalender die ik hier heb en raad eens?![]()
Nee echt,raad eens?![]()
VAKANTIE IS VORRBIJ!![]()
Dus ik moet zo om 10 uur op school mijn boeken ophalen,terwijl ik ze niet mee naar huis mag nemen!![]()
Klacht: School is nog niet afgeschaft
sub-klacht: Alleen buitenlanders hier
Ja. Anders ga je je leven even vergooien met werk. Je hoeft het uitgestippelde pad van de overheid niet te volgen. Het is jouw leven met jouw keuzes.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:19 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Kneus wees blij dat je nog op school zit. Straks kom je er wel achter als je elke dag 11 maanden lang achter elkaar van 06:00 tot 22:00 moet werken.![]()
Klacht: Mensen die klagen over school
Elke dag 11 maanden lang? Hoe lang duurt jouw dag?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:19 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Kneus wees blij dat je nog op school zit. Straks kom je er wel achter als je elke dag 11 maanden lang achter elkaar van 06:00 tot 22:00 moet werken.![]()
Klacht: Mensen die klagen over school
Dat snap ik even niet.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:01 schreef BlazingV2 het volgende:
Dus ik moet zo om 10 uur op school mijn boeken ophalen,terwijl ik ze niet mee naar huis mag nemen!![]()
Hij kan toch ook voor de bijstand gaan als hij klaar is met school. Dan kan je lekker uitslapen en dan ' s middags met een krat euroshopperbier in de voortuin zitten terwijl je naar Frans Bauer luistertquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:19 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Behalve datie zo teringlang isquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:50 schreef Stoeprand het volgende:
Ik ben blij dat ik naar school kan, maar ik was toch wel blij met de zomervakantie.
Ik heb wél leuke dingen gedaan. Ik zou het bijna jammer vinden dat ik te weinig dagen niks te doen had.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:52 schreef Silaz het volgende:
[..]
Behalve datie zo teringlang isHele dagen vervelen is niet echt wat.
Je draagt geen petje maar neukt wel breezah's en rijdt op piaggio zip's?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:10 schreef fullmetal het volgende:
[..]
School is zeer nuttig, mits je iets kan doen wat niemand anders kan. Na school even een gruwelijke reisje maken, en door aan Uni.![]()
Thats life.
Owjah, ik ben ook een buitenlander, maar draag geen petje, neuk breezah's en rij op piaggio zip. Iets met kam en scheren....
De vakanties die bij school horen zijn ook leuk.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef OldJeller het volgende:
Naar school gaan is leuk, joh.
Zul je later wel inzien als je een 9 tot 5 baan hebt.
Spoorwijkquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:09 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Spoorwijker hier,school heul ver weg,op de open dag waren er ALLEEN mar NLer's.
En dat waren er ook niet veel.
Agreequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef OldJeller het volgende:
Ik neem aan dat de meeste toch echt op school zitten om er voor te zorgen dat je straks niet tot je 65e zo'n 9 tot 5 baan hebtquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:00 schreef OldJeller het volgende:
Die week erna op kampquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:28 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik hoef maandag pas weer
Maar ik heb er eigenlijk best zin in![]()
Toch uni () dus ik kan lekker in bed blijven als ik geen zin heb
Ik heb nog 5 week voordat ik weer echt aanwezigheids plicht heb op uni.quote:
Leg uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:29 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de meeste toch echt op school zitten om er voor te zorgen dat je straks niet tot je 65e zo'n 9 tot 5 baan hebt![]()
Ik heb gewoon gvd op 31augustus een verplichte werkcollegequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 week voordat ik weer echt aanwezigheids plicht heb op uni.
Je hebt het zo verschrikkelijk zwaarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik heb maandag 2 uur les 's ochtends vanaf 9 uur ofzo, dan -> VIER <- uur vrij en dan nog een of andere mongolische bibliotheek training. 'Ja en zo lees je een boek' no shit, kan zelf ook wel verzinnen hoe ik een boek moet lenen![]()
Spijbelen op mijn eerste dag uni dus
en mischien uitleg welke systemen je kan gebruiken om wetenschappelijke stukken op te zoekenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
Ik heb maandag 2 uur les 's ochtends vanaf 9 uur ofzo, dan -> VIER <- uur vrij en dan nog een of andere mongolische bibliotheek training. 'Ja en zo lees je een boek' no shit, kan zelf ook wel verzinnen hoe ik een boek moet lenen![]()
Maar.. Die training heb je wel nodig als je het verschil tussen lenen en lezen niet weet!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
Bij ons was het idd wel handig om die bibliotheek uitleg te krijgen omdat we meer dan 5 bibliotheken hadden verspreidt over de stad op verschillende faculteiten en de verschillende systemen kennenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:20 schreef zquing het volgende:
[..]
en mischien uitleg welke systemen je kan gebruiken om wetenschappelijke stukken op te zoeken
Stoer manquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:18 schreef KrentebolHooft het volgende:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:47 schreef Afwazig het volgende:
AHHH KOETCHIE KOETCHIE KOETCHIE WAT LIEVVV, EEN SCHOLIERTJE
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:02 schreef 3keernix het volgende:
[..]
SpoorwijkDas toch bij Rijswijk en Moerwijk Station?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die moesten we gelijk in ons kluisje doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:39 schreef zovty het volgende:
[..]
Dat snap ik even niet.
Wat moet je dan met die boeken?
Handje tussen de benen, als ze op dat moment al nat is en je toelaat zit je goed. Als is ze nat is ze botergeil en wilt ze jouw hard kloppende vleeslolly helemaal vacuum zuigen met haar natte mossel.
Aanwezigheidsplicht.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:32 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb nog 5 week voordat ik weer echt aanwezigheids plicht heb op uni.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |