abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72219795
Een zwarte HTC Magic 8gb te koop.

Toestel gekregen bij abonnement. Deze is twee maanden gebruikt. Datum van factuur is 30-06-2009

Het volgende zit bij de telefoon:
- doos
- htc headset
- headset voor gebruik met eigen oordopjes
- oplader
- usb kabel
- 8gb microsd

De telefoon werkt verder helemaal goed, ik doe hem weg in verband met aanschaf van iPhone 3G.

De telefoon is simlockvrij en voorzien van de orginele Google ION Rom. Ook heeft het scherm een screenprotector.

De telefoon kan bezichtigd/opgehaald worden in Utrecht/uithof. Of worden opgestuurd.

Voor vragen kan je reageren of een pm sturen.

ps. ik ben een weekendje weg van 28 aug tot 31 aug =)

Prijs 275 euro excl verzendkosten
pi_72263289
Mooi apparaat. Baka reageer je ook nog op je andere verkoop topic ? Daar heb ik in gereageerd.
Friettent dikke Willie, met Willie
pi_72305952
Heb ik al gedaan hoor.
pi_72590492
UP
pi_72591041
Nette prijs. Even TVP.
PS4 online: micro_nl
pi_72612626
pi_72670629
Up
pi_72672458
Openingsbod van ¤200
Ik moet gewoon reageren :')
pi_72672502
genoteerd
pi_72680743
210
pi_72680938
je hebt 'm simlock vrij gemaakt en derhalve is de garantie vervallen, correct lijkt me?
pi_72682372
Dat is volgens mij alleen bij hardwarematige unlock (met kabel firmware flashen), als de firmware niet is aangepast behoud je je garantie.
Ik heb hem simlock vrij gemaakt met een code. Destijds ook met een Nokia gedaan en geen problemen gehad met garantie (tmobile en vodafone). De vodafone ROM kan je ook zo weer terugzetten.
pi_72684016
Als er iets met het toestel aan de hand is, willen ze een kassabon zien om je op de garantie te beroepen. Wanneer blijkt dat het toestel binnen het 1e jaar simlock-vrij is gemaakt (makkelijk te zien aan de datum op de kassabon), lijkt het me duidelijk dat dit op niet-legale wijze is gebeurd. Dus hoe jij je verhaaltje ook probeert op te poetsen, het simlock vrij maken (of je nu illigaal zo'n code hebt gekocht of niet) is gewoon niet legaal en verneukt de garantie!
pi_72685093
Ik zeg toch ook "volgens mij'', dus dat ik het niet helemaal zeker weet =__=
En btw het simlock vrij maken is volkomen legaal, wat niet legaal is, is het veranderen van de firmware of gebruik maken van 'n gekraakte simlock-vrije versie.

En nu ontopic, het toestel was gelockt op vodafone en met code geunlocked. Ik heb verder met unlockcodes geen problemen gehad mbt garantie, maar het blijft wel n twijfelgeval. In iig bied ik het toestel bij voorbaat zonder garantie aan, maar er kan evt. wel garantie op zitten.

[ Bericht 1% gewijzigd door Baka-san op 12-09-2009 22:12:13 ]
pi_72754074
Verlaagd naar 240 euro
pi_72812127
slotje
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')