Is toch echt zo, als het in de familie zit dat je een zwak gebit hebt dan is dat vaak erfelijk.quote:
Nouja ik heb er iig nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:25 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Is toch echt zo, als het in de familie zit dat je een zwak gebit hebt dan is dat vaak erfelijk.
Dan moet je de mijne hebben. Die is altijd creatief en zeer kunstig! Ik heb een "kies" die bestaat voor 3/4 uit vulling.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:30 schreef zhe-devilll het volgende:
Heb ook veel vullingen inmiddels, geen sterk gebit in de familie enzo
Maar mijn tandarts rukte er 4 kiezen uit aan elke kant een..vind nu dat ik een brug moet en wil er nog meer uithalen..ik dus niet!Wil geen brug ook!
Djezus...nu denk ik er over om een andere tandarts te zoeken, had hij dit niet eerder moeten zeggen voordat hij ze eruit trok?
Zo'n vent zoek ik ook. Ik heb zo ongeveer in elke tand zo langzamerhand wel een gat/gaatje, en ben al jaren niet geweest. Ik zal toch een keer de lul zijn...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan moet je de mijne hebben. Die is altijd creatief en zeer kunstig! Ik heb een "kies" die bestaat voor 3/4 uit vulling.Hij zei gewoon dat hij er wat van probeerde te maken (doet hij altijd, zo hoor ik ook van mijn moeder) en als het niet zou lukken was het jammer en zou ik een wortelkanaalbehandeling moeten.
Die man is echt briljant!![]()
Lijkt me alleen dat 1x een lepel met iemand delen, van hetzelfde broodje happen of alles wat er in de puberteit begint te gebeuren daar snel een einde aan maakt.quote:Of je hebt de mutans bacterie nooit van je moeder gekregen.
dat heeft die van mij ook een paar keer gedaan!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:34 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan moet je de mijne hebben. Die is altijd creatief en zeer kunstig! Ik heb een "kies" die bestaat voor 3/4 uit vulling.Hij zei gewoon dat hij er wat van probeerde te maken (doet hij altijd, zo hoor ik ook van mijn moeder) en als het niet zou lukken was het jammer en zou ik een wortelkanaalbehandeling moeten.
Die man is echt briljant!![]()
Wil je mij de gegevens van jouw tandarts PM-en?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat heeft die van mij ook een paar keer gedaan!
Onder het motto van: blijft het zitten, blijft het zitten, zoniet kan die er altijd nog uit.
Jouwes zit niet toevallig ook in Rotterdam?
Nee niet Rotterdam.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:41 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat heeft die van mij ook een paar keer gedaan!
Onder het motto van: blijft het zitten, blijft het zitten, zoniet kan die er altijd nog uit.
Jouwes zit niet toevallig ook in Rotterdam?
Echt wel.quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 00:10 schreef bitterzak het volgende:
Wat voor risico's loop je dan?
Ik heb op 22-jarige leeftijd in vrijwel elke kies al wel een flinke vulling zitten. Mijn vriendin heeft er trouwens ook al een aantal. Toch is mijn mondhygiene wel goed maar het blijkt ook genetisch een beetje te zijn bepaald hoe het met het gebit gesteld is, maar laten we daar aub nu niet op in gaan.
Is het nu zo dat je met nu al zo veel ingrepen kunt concluderen dat er op mijn 40e verjaardag een kunstgebit nodig is? Of valt er altijd nog wel te schaven en te repareren zolang het tandvlees maar goed blijft? (en de tanden er dus niet uitvallen)
In hoeverre kan ik mijn gebit dus nog mooi houden, met de huidige stand van zaken?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |