quote:"Bij de cursus tarotkaarten is sprake van waarzeggerij en dit druist regelrecht in tegen de bijbel, waarin staat dat waarzeggerij gebaseerd is op een duivelse filosofie",
ik zal mijn mond maar houden over de manier waarop dit persbericht in elkaar gedraaid is.quote:De cursussen worden niet gegeven door de welzijnsstichting, maar door particulieren. "Maar de stichting kondigt ze wel aan in de met gemeenschapsgeld gesubsidieerde activiteitenkrant", aldus fractievoorzitter Gert Jan Bent.
Yoga komt voort uit het hindoeisme. Alhoewel in het westen de nieuwere vormen van yoga vaak daaraan voorbijgaan. Uiteindelijk is het doel van yoga het één worden van lichaam, geest en ziel in God.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:17 schreef SpecialK het volgende:
What the fuck is er dan precies mis met yoga?
volgens mij huist in de bijbel ook een hoop waarzeggerij. Alleen al de voorspellingen die erin gedaan worden, bijv.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef bas-beest het volgende:
deze link heb ik zojuist gevonden terwijl ik aan het zoeken was naar verduidelijking van dit stukje uit de OP:
[..]
http://www.geloofjijindeb(...)sleidende_aanbod.htm
Daar staan een aantal vage opmerkingen in...
Wat een sufkutten. We hebben het over een cursus. Als die Gristenen er niks van willen weten moeten ze wegblijven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:08 schreef John_Difool het volgende:
ChristenUnie woedend om tarotreclame
De fractie van de ChristenUnie in de Drentse gemeente Midden-Drenthe is des duivels over een advertentie van de stichting Welzijn Midden-Drenthe. Hierin wordt een cursus tarotkaarten leggen aangeprezen.
Ook de yogalessen die de stichting geeft zijn de streng gelovigen een doorn in het oog. Beide cursussen zouden namelijk in strijd zijn met de bijbelse normen en waarden. De ChristenUnie heeft dan ook het college van Burgemeesters en Wethouders om opheldering gevraagd.
"Bij de cursus tarotkaarten is sprake van waarzeggerij en dit druist regelrecht in tegen de bijbel, waarin staat dat waarzeggerij gebaseerd is op een duivelse filosofie", vindt de fractievoorzitter van de ChristenUnie, Gert Jan Bent.
ChristenUnie woedend om tarotreclame
Lekker voorchristelijke religies en gebruiken demoniseren.
De bijbel als absolute waarheid beschouwen, dat soort mensen zijn dom en eng.quote:Bij de cursus tarotkaarten is sprake van waarzeggerij en dit druist regelrecht in tegen de bijbel, waarin staat dat waarzeggerij gebaseerd is op een duivelse filosofie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |