Maar m'n paspoort is al verlopen, zoveel maakt het toch niet uit.quote:
Ook als 'ie verlopen is?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef kree het volgende:
als je de oude kwijt ben moet je ook aangifte doen van vermissing op het politiebureau dacht ik
Klopt, en daarna pas kun je je nieuwe ophalen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef kree het volgende:
als je de oude kwijt ben moet je ook aangifte doen van vermissing op het politiebureau dacht ik
Doet er niet toe. Ze willen 'm toch zien/hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef Fascination het volgende:
Maar m'n paspoort is al verlopen, zoveel maakt het toch niet uit.
Ohhh neeeeeeee.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Ze willen 'm toch zien/hebben.
En als je 'm niet kan vinden, mag je fijn langs het politiebureau om aangifte van vermissing te doen.
En neem het PV dan mee naar het gemeentehuis.
Dan krijg je alsnog een boete.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef kree het volgende:
inderdaad, het oude reisdocument wordt ongeldig gemaakt voordat je een nieuwe krijgt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:11 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Ze willen 'm toch zien/hebben.
En als je 'm niet kan vinden, mag je fijn langs het politiebureau om aangifte van vermissing te doen.
En neem het PV dan mee naar het gemeentehuis.
Dat meen je niet, ik was wat aan 't googlen en zag daar toch andere bedragen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:15 schreef Dibble het volgende:
80 euro voor het kwijtraken alleen al
Nu is hij een illegaal!quote:
Als ze dat wist, was ze 'm niet kwijt, lieve schatquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |