Ik ben wel voor cargotreinen op de HSL, maar dat kost alleen een hoop grind.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:50 schreef James1988 het volgende:
Voordat er ook echt iets aan cargo rijdt zijn we wel in 2020... NIMBY's..
Daar komt het inderdaad op neer.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:14 schreef James1988 het volgende:
Dan zou men de hele onderbouw opnieuw moeten bouwen, bedoel je?
schijnbaar jaquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan ze bij Veolivla nu ook al xx nadoen?
Nee, dat zou Veolia teveel geld kosten. Het onderhoud van de diesel-GTW's gebeurt al door VOITH (dat van de elektro-GTW's is me voorlopig onbekend).quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:51 schreef dennistd het volgende:
[..]
schijnbaar ja
er is donderdag trouwens wel een diesel 2/6'je vertrokken naar zwitserland om daar een tussenbak te krijgen... kunnen ze niet makkelijker die tussenbakken naar nederland brengen?
Antwoord op de vraag: verticale en horizontale dwars- en langskrachten. En die zijn bij een goederentrein hoger dan bij een passagierstrein.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 19:33 schreef James1988 het volgende:
Kleine kans dat dat gaat gebeuren... nu mag men er eindelijk eens op gaan rijden tenslotte
Waarom grind eigenlijk? Om de geluidsoverlast te dempen?
Edit: ohja, eerder vandaag gezien:
[ afbeelding ]
Aparte oorzaak imo..
Gebeurt ook door VOITH te Blerickquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 03:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat zou Veolia teveel geld kosten. Het onderhoud van de diesel-GTW's gebeurt al door VOITH (dat van de elektro-GTW's is me voorlopig onbekend).
En bedanktquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 21:02 schreef knars het volgende:
Ik heb een schurfthekel aan Stadskanaal en heel het veenkloddergebeuren van Zuid-Oost Groningen.
inderdaad. De E-GTW's van Arriva zijn de enige NL-GTW's die niet bij Voith komen, deze gaan naar NedTrain Leidschendam.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 05:50 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Gebeurt ook door VOITH te Blerick
Hoi, Welkom terugquote:
Hmm, vandaag waren er wel genoeg bussen. Enige jammere was dat de knakker die alles stond te regelen per se elke bus geheel vol wilde hebben en dan uitgebreid ging tellen oordat bij de volgende bus de deur open (los, voor veenklodders ) ging... Ik vraag me dan af of er echt een voordeel zat aan Boxtel - Den Bosch i.p.v. Eindhoven - Den Bosch aangezien je in Eindhoven vanaf het station praktisch direct op de snelweg zit (Kennedylaan) en in Boxtel nog vele bochten en rotondes rondzwalkt...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:32 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Gister was het echt kansloos tussen Eindhoven - Den Bosch. Weliswaar geplande werkzaamheden dus wist enigzins waar ik aan toe was, maar de NS had wel wat meer bussen mogen inzetten zeg. En dan sta je daar in die rij, terwijl je hoogstnodig moet pissen Dan weet je dus dat je én die rij nog af moet wachten, én de busrit, én voordat de trein weer verder gaat in Den Bosch.
Wellicht lees ik het helemaal verkeerd, maar wat bedoel je met Boxtel? Wordt dat ook IC-station (Mijn trein-app zegt namelijk dat de IC er stopt, wat niet zo is...)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:28 schreef Doc__Zenith het volgende:
[..]
Hmm, vandaag waren er wel genoeg bussen. Enige jammere was dat de knakker die alles stond te regelen per se elke bus geheel vol wilde hebben en dan uitgebreid ging tellen oordat bij de volgende bus de deur open (los, voor veenklodders ) ging... Ik vraag me dan af of er echt een voordeel zat aan Boxtel - Den Bosch i.p.v. Eindhoven - Den Bosch aangezien je in Eindhoven vanaf het station praktisch direct op de snelweg zit (Kennedylaan) en in Boxtel nog vele bochten en rotondes rondzwalkt...
De IC uit Maastricht rijdt tot Boxtel ivm werkzaamheden dacht ikquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:00 schreef Christiaan het volgende:
[..]
Wellicht lees ik het helemaal verkeerd, maar wat bedoel je met Boxtel? Wordt dat ook IC-station (Mijn trein-app zegt namelijk dat de IC er stopt, wat niet zo is...)
Bedoel je geen LED-verlichting? Deze is ook wit namelijk, en zeker één sprinter heeft dat als proef (bij een aantal V'tjes heeft het er ook in gezeten maar is er ook alweer uitgehaald)quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 22:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
vrijdag zag ik voor het eerst xenon verlichting op de voorkant van een sprinter. wit licht, das even wennen zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |