abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:50:00 #51
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72233355
Voordat er ook echt iets aan cargo rijdt zijn we wel in 2020... NIMBY's..
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:11:12 #52
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72239059
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:50 schreef James1988 het volgende:
Voordat er ook echt iets aan cargo rijdt zijn we wel in 2020... NIMBY's..
Ik ben wel voor cargotreinen op de HSL, maar dat kost alleen een hoop grind.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:14:06 #53
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72239135
Dan zou men de hele onderbouw opnieuw moeten bouwen, bedoel je?
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:17:00 #54
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72239223
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:14 schreef James1988 het volgende:
Dan zou men de hele onderbouw opnieuw moeten bouwen, bedoel je?
Daar komt het inderdaad op neer.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:33:48 #55
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_72239662
Kleine kans dat dat gaat gebeuren... nu mag men er eindelijk eens op gaan rijden tenslotte

Waarom grind eigenlijk? Om de geluidsoverlast te dempen?

Edit: ohja, eerder vandaag gezien:


Aparte oorzaak imo..
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:38:04 #56
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72239797
Gaan ze bij Veolivla nu ook al xx nadoen?
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:51:51 #57
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_72240193
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:38 schreef Peterselieman het volgende:
Gaan ze bij Veolivla nu ook al xx nadoen?
schijnbaar ja
er is donderdag trouwens wel een diesel 2/6'je vertrokken naar zwitserland om daar een tussenbak te krijgen... kunnen ze niet makkelijker die tussenbakken naar nederland brengen?
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:56:41 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_72240341
dan mogen die wel tijdelijk een extra draaistel krijgen

Ik denk dat dit handiger is.
Altijd onderweg naar het avontuur
  Redactie Sport vrijdag 28 augustus 2009 @ 19:58:53 #59
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_72240391
Nouja, als je ze alle vier aan elkaar hangt heb je maar 1 draaistel nodig (of je hangt ze alle vier tussen de 2/6 die nu die kant op is, die wordt toch gesleept)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 21:02:28 #60
136283 knars
Teethgrinder
pi_72242320
Ik heb een schurfthekel aan Stadskanaal en heel het veenkloddergebeuren van Zuid-Oost Groningen. Maar de STAR hoeft niet kapot. Een van knars jr's favoriete youtubefilmpjes is een treinreis van STAR.
pi_72251041

Klein stukje van de HSL op 27-8--09 we gaan vanaf Schiphol naar Rotterdam en kijken een klein stukje vanaf de A4 tot de ingang van de Groene Hart Tunnel
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 03:30:53 #62
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_72251149
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:51 schreef dennistd het volgende:

[..]

schijnbaar ja
er is donderdag trouwens wel een diesel 2/6'je vertrokken naar zwitserland om daar een tussenbak te krijgen... kunnen ze niet makkelijker die tussenbakken naar nederland brengen?
Nee, dat zou Veolia teveel geld kosten. Het onderhoud van de diesel-GTW's gebeurt al door VOITH (dat van de elektro-GTW's is me voorlopig onbekend).
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 19:33 schreef James1988 het volgende:
Kleine kans dat dat gaat gebeuren... nu mag men er eindelijk eens op gaan rijden tenslotte

Waarom grind eigenlijk? Om de geluidsoverlast te dempen?

Edit: ohja, eerder vandaag gezien:
[ afbeelding ]

Aparte oorzaak imo..
Antwoord op de vraag: verticale en horizontale dwars- en langskrachten. En die zijn bij een goederentrein hoger dan bij een passagierstrein.

En wat betreft die snelbussen: Veolia zal vast wel weer een overschot aan bussen hebben omdat die Fransozen niet weten wat voor type ze op de Brabantliner oeten inzetten.
pi_72251507
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 03:30 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Nee, dat zou Veolia teveel geld kosten. Het onderhoud van de diesel-GTW's gebeurt al door VOITH (dat van de elektro-GTW's is me voorlopig onbekend).
Gebeurt ook door VOITH te Blerick
pi_72251509
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 21:02 schreef knars het volgende:
Ik heb een schurfthekel aan Stadskanaal en heel het veenkloddergebeuren van Zuid-Oost Groningen.
En bedankt
  Redactie Sport zaterdag 29 augustus 2009 @ 08:13:20 #65
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_72251710
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 05:50 schreef Wadloper het volgende:

[..]

Gebeurt ook door VOITH te Blerick
inderdaad. De E-GTW's van Arriva zijn de enige NL-GTW's die niet bij Voith komen, deze gaan naar NedTrain Leidschendam.
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_72253874
Gister was het echt kansloos tussen Eindhoven - Den Bosch. Weliswaar geplande werkzaamheden dus wist enigzins waar ik aan toe was, maar de NS had wel wat meer bussen mogen inzetten zeg. En dan sta je daar in die rij, terwijl je hoogstnodig moet pissen Dan weet je dus dat je én die rij nog af moet wachten, én de busrit, én voordat de trein weer verder gaat in Den Bosch.
pi_72254313
tvp
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 18:03:13 #68
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_72262393
Hoi.

Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 19:45:10 #69
67518 bork
Schaffner ohne Zwangzug
pi_72264901
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 18:03 schreef Duvel het volgende:
Hoi.

[ afbeelding ]
Hoi, Welkom terug
I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:08:18 #70
136283 knars
Teethgrinder
pi_72266893
U daar, seg ut maar

Wadloper, ik had daar een ex zitten. Heb er niet veel goede herinneringen aan overgehouden. Maar vond toendertijd de omgeving ook al vrij troosteloos. Even de grens over en Drenthe in en het werd ineens weer een stuk beter :-)
  zaterdag 29 augustus 2009 @ 21:28:34 #71
103551 Doc__Zenith
www.orienteering.nl
pi_72267359
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 11:32 schreef LangzaamSprinten het volgende:
Gister was het echt kansloos tussen Eindhoven - Den Bosch. Weliswaar geplande werkzaamheden dus wist enigzins waar ik aan toe was, maar de NS had wel wat meer bussen mogen inzetten zeg. En dan sta je daar in die rij, terwijl je hoogstnodig moet pissen Dan weet je dus dat je én die rij nog af moet wachten, én de busrit, én voordat de trein weer verder gaat in Den Bosch.
Hmm, vandaag waren er wel genoeg bussen. Enige jammere was dat de knakker die alles stond te regelen per se elke bus geheel vol wilde hebben en dan uitgebreid ging tellen oordat bij de volgende bus de deur open (los, voor veenklodders ) ging... Ik vraag me dan af of er echt een voordeel zat aan Boxtel - Den Bosch i.p.v. Eindhoven - Den Bosch aangezien je in Eindhoven vanaf het station praktisch direct op de snelweg zit (Kennedylaan) en in Boxtel nog vele bochten en rotondes rondzwalkt...
pi_72268018
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 21:28 schreef Doc__Zenith het volgende:

[..]

Hmm, vandaag waren er wel genoeg bussen. Enige jammere was dat de knakker die alles stond te regelen per se elke bus geheel vol wilde hebben en dan uitgebreid ging tellen oordat bij de volgende bus de deur open (los, voor veenklodders ) ging... Ik vraag me dan af of er echt een voordeel zat aan Boxtel - Den Bosch i.p.v. Eindhoven - Den Bosch aangezien je in Eindhoven vanaf het station praktisch direct op de snelweg zit (Kennedylaan) en in Boxtel nog vele bochten en rotondes rondzwalkt...
Wellicht lees ik het helemaal verkeerd, maar wat bedoel je met Boxtel? Wordt dat ook IC-station (Mijn trein-app zegt namelijk dat de IC er stopt, wat niet zo is...)
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_72268059
vrijdag zag ik voor het eerst xenon verlichting op de voorkant van een sprinter. wit licht, das even wennen zeg.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Redactie Sport zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:08:10 #74
102433 crew  dennistd
FOK!sport *O*
pi_72268179
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 22:00 schreef Christiaan het volgende:

[..]

Wellicht lees ik het helemaal verkeerd, maar wat bedoel je met Boxtel? Wordt dat ook IC-station (Mijn trein-app zegt namelijk dat de IC er stopt, wat niet zo is...)
De IC uit Maastricht rijdt tot Boxtel ivm werkzaamheden dacht ik
quote:
Op zaterdag 29 augustus 2009 22:02 schreef spectrumanalyser het volgende:
vrijdag zag ik voor het eerst xenon verlichting op de voorkant van een sprinter. wit licht, das even wennen zeg.
Bedoel je geen LED-verlichting? Deze is ook wit namelijk, en zeker één sprinter heeft dat als proef (bij een aantal V'tjes heeft het er ook in gezeten maar is er ook alweer uitgehaald)
PM mij!
Disclaimer: Mijn posts worden geschreven als user, en niet als crew, tenzij dit duidelijk wordt aangegeven
pi_72268515
oh ja dat zou goed kunnen. het deed mij denken aan xenon maar het zal LED zijn.
het was in ieder geval absoluut wit licht.

tof dat ze dat ook bij V-tjes ingebouwd hebben
hoe lang blijven de V-tjes nog?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')