Gezien netquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:38 schreef qonmann het volgende:
Op ZDFtext:
"Robben schießt Bayern aus der Krise."
Ook nu (in das aktuelle Sportstudio) veel aandacht voor Bayern, de club in Duitsland
Ik ken geen een duitser die der stadt zonder t schrijftquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 23:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was de letterlijke tekst van een Duitser.
Ijk had dan ook een 10 voor luistervaardigheid Duits en een 5 voor Grammaticaquote:Op zondag 30 augustus 2009 00:25 schreef Nuvard het volgende:
[..]
Ik ken geen een duitser die der stadt zonder t schrijft
Dat postte je enkele posts hierboven ook al.quote:Op zondag 30 augustus 2009 00:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ijk had dan ook een 10 voor luistervaardigheid Duits en een 5 voor Grammatica
Ze daagden me uit Zwansenquote:Op zondag 30 augustus 2009 01:22 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Dat postte je enkele posts hierboven ook al.
quote:80. Minute: Wieder Ribéry, diesmal quer auf Robben. Der macht einen Haken, schießt aus zwölf Metern – 3:0. Das Stadion tobt, „Tulpen aus Amsterdam“ wird eingespielt. Da kommt Robben zwar nicht her (und hat da auch nie gespielt) – aber was soll’s ...
quote:Op zondag 30 augustus 2009 03:10 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Samenvatting van de tweede helft.
Volgens der Kaiser niet (gisteren op ZDF, in "Das aktuelle Sportstudio")quote:Op zondag 30 augustus 2009 08:06 schreef Dvm86 het volgende:
Prachtig debuut. Hopelijk gaat Ribery niet naar Real.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |