abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72215504
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Real pakt nog mooi wat euro's terug van het veel te hoge bedrag dat ze ooit voor Robben betaald hadden.
Voorlopig hebben ze geen goede spelers voor op links.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_72215537
Dat ze Sneijder en Huntelaar willen verpatsen kan ik nog begrijpen maar Robben had echt nog wel van waarde kunnen zijn voor Real.
pi_72215557
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:22 schreef RayMania het volgende:

[..]

Voorlopig hebben ze geen goede spelers voor op links.
Ronaldo kan er inderdaad weinig van
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_72215558
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:23 schreef sjimz het volgende:
Dat ze Sneijder en Huntelaar willen verpatsen kan ik nog begrijpen maar Robben had echt nog wel van waarde kunnen zijn voor Real.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:24:35 #30
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_72215572
Ik hoop dat hij debuteert met een hattrick .
2000 light years from home
pi_72215643
Ik hoop dat hij niet geblesseerd raakt. Wel goed dat hij weg gaat hoor bij Bayern is hij altijd zeker van een basis plaats.
pi_72215763
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:09 schreef tong80 het volgende:
Ribery speelt onder van Gaal Mid-Mid.

Oh, oké.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:32:18 #33
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72215847
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:23 schreef sjimz het volgende:
Gewoon teveel geblesseerd. Nu pakken ze in ieder geval nog iets terug van de 'investering'.

Van Gaal begint ook al weer redelijk op stoom te komen met z'n Nederlandse enclave.
pi_72215908
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:32 schreef pfaf het volgende:

[..]

Gewoon teveel geblesseerd. Nu pakken ze in ieder geval nog iets terug van de 'investering'.

Van Gaal begint ook al weer redelijk op stoom te komen met z'n Nederlandse enclave.
Robben is natuurlijk een buitenkansje
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:35:41 #35
117813 Mr-Sander
Check m'n signature
pi_72215965
Hoe minder Nederlanders bij Real, hoe beter . Mooi kerkhof, dat Bernabeu.
-link verwijderd, niet terugplaatsen-
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:46:48 #36
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_72216342
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:33 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Robben is natuurlijk een buitenkansje
Tevens een enorm risico...
pi_72216500
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef pfaf het volgende:

[..]

25 miljoen voor een speler van 25. Denk vrij klein
pi_72216538
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:46 schreef pfaf het volgende:

[..]

Hij speelde 50 competitiewedstrijden in de afgelopen twee seizoenen. Maar je hebt gelijk hoor, het was iedere ochtend weer spannend of hij wel levend uit bed stapte.

[ Bericht 1% gewijzigd door Morendo op 27-08-2009 23:01:23 ]
Die Lebenslust bringt dich um.
pi_72216730
Hij heeft al 285 wedstrijden in zijn carriere gespeeld, 35 wedstrijden gemiddeld per seizoen
  Trouwste user 2022 donderdag 27 augustus 2009 @ 23:32:22 #40
7889 tong80
Spleenheup
pi_72217809
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:19 schreef golfer het volgende:

[..]

Real pakt nog mooi wat euro's terug van het veel te hoge bedrag dat ze ooit voor Robben betaald hadden.
Robben speelde altijd als ie niet geblesseerd was.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_72218285
Toch blijft het vreemd dat ie naar Bayern gaat. Ze stellen tegenwoordig in Europa weinig voor en zie daar de komende jaren ook geen verandering in komen.
Bayern gaat het schip in tegen de Engelse en Spaanse top. Zeker als Ribery ook nog vertrekt.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72218403
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:55 schreef Pedroso het volgende:
Toch blijft het vreemd dat ie naar Bayern gaat. Ze stellen tegenwoordig in Europa weinig voor en zie daar de komende jaren ook geen verandering in komen.
Bayern gaat het schip in tegen de Engelse en Spaanse top. Zeker als Ribery ook nog vertrekt.
Real doet het nou niet zo ontzettend veel beter dan Bayern in Europa.
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 augustus 2009 @ 00:16:19 #43
7889 tong80
Spleenheup
pi_72218756
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:55 schreef Pedroso het volgende:
Niet één club staat constant aan de top.

Als je 25 miljoen euro overhebt voor een speler straal je ambitie uit.

Bayern speelt al 40 jaar mee voor de europese titels.

Er zit altijd wel een mindere periode tussen.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:09:25 #44
7889 tong80
Spleenheup
pi_72219625
Arjen Robben zet zijn loopbaan voort
bij Bayern München.De Duitse club was
het al eens met Real.De afgelopen dag
bereikten de club van trainer Louis van
Gaal en de speler een akkoord over een
vierjarig verblijf in Beieren.

Robben wordt de komende dag om 12.00 in
MÜnchen voorgesteld.Hij is dan de derde
Nederlandse speler die deze zomer Real
verlaat.Eerder gingen Wesley Sneijder
(Internazionale) en Klaas-Jan Huntelaar
hem voor.Rafael van der Vaart vertrekt
waarschijnlijkheid ook bij Real.

Robben speelde eerder voor Groningen,
PSV en Chelsea.Hij verhuisde in 2007
naar Real en kwam in 50 competitieduels
tot elf goals voor de 'Koninklijke'.

pi_72219931
Verrassende transfer

2 jaar Groningen
2 jaar PSV
3 jaar Chelsea
2 jaar Real
? jaar Bayern

Dit is eigenlijk de eerste stap die niet omhoog gaat, eerder een stap breed, of misschien zelfs een klein stapje terug
pi_72220036
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:43 schreef Ungeheuer het volgende:
Goede reden om Bayern maar weer eens te volgen.
pi_72220175
Veel succes
pi_72220183
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:32 schreef tong80 het volgende:

[..]

Robben speelde altijd als ie niet geblesseerd was.

En terecht, gewoon een hele goede voetballer waarvoor je naar het stadion komt. Beetje jammer van die schwalbes, maar ach, in Duitsland vinden ze dat alleen maar kicken natuurlijk.
Big dick.
pi_72221491
Het zou leuk zijn als de uitzendrechten van de Bundesliga nu toch nog verkocht worden
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_72221539
quote:
Robben kiest voor Bayern vanwege eerlijke kansen

28/08/2009 08:39

Arjen Robben rondde donderdag zijn transfer af van Real Madrid naar Bayern München. De 25-jarige international is blij dat hij Madrid verlaten heeft en kijkt uit naar zijn periode bij Der Rekordmeister, waar hij een trainer treft in wie hij veel vertrouwen heeft.

'Bayern was al een tijdje geïnteresseerd en vanochtend (donderdag, red.) heb ik de knoop doorgehakt om op hun interesse in te gaan', aldus Robben tegen het AD. 'Ik kies vooral voor deze stap, omdat ik wel weer eens een eerlijke kans wil hebben om te spelen.'

'Bij Real Madrid is alles politiek', vervolgde de 42-voudig international. 'Elke trainer moet simpelweg doen wat de voorzitter van dat moment wil en ik was daar wel klaar mee. Al eind vorig seizoen heeft de club aangegeven dat ze me wilde verkopen bij een goed bod.'

Robben wilde echter niet door de achterdeur vertrekken bij De Koninklijke. 'Ik zei toen dat ik voor mijn kans wilde gaan in de voorbereiding. Daar stemden ze mee in en er werd zelfs nog gedaan alsof ik toch kon blijven. Maar je voelt natuurlijk dat het vertrouwen ontbreekt.'

'Ik vind niet dat ze mij netjes behandeld hebben en dat geldt nog veel meer voor Rafael (Van der Vaart, red.), Klaas-Jan (Huntelaar, red.) en Wesley (Sneijder, red.). Ik wil er verder niet te veel over zeggen, maar Real oogt van buiten groot en geweldig, terwijl het er binnen heel wat minder fraai aan toe gaat.'

De vleugelspeler kijkt uit naar de samenwerking met trainer Louis van Gaal. 'Als je bij hem op de training laat zien dat je beter bent dan een concurrent, dan stelt hij je op. En hij laat je staan als je presteert. Bovendien is Van Gaal een van de weinige trainers van wie je wat kan leren.'

Een overstap naar de Serie A zag Robben niet zitten. 'Italië had ik niet gedaan als daar nu interesse van een club was geweest. Ik vind mezelf als vleugelspeler geen type voor het Italiaanse voetbal. Sneijder, in de rol van spelverdeler, en Huntelaar, als doelpuntenmaker, passen daar beter.'

VI
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')