Duurt niet zo lang meer gelukkig. Ik hoop inderdaad ook dat hij in vorm blijft en niet geblesseerd raakt.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:16 schreef Tallie1982 het volgende:
Zolang hij maar in vorm blijft tot en met het WK
Een vriend van me werkt in Duitsland en hij zegt dat de Duitsers het er al over hebben dat ze nog nooit zo'n goede speler hebben gehad in de Duitse competitie.quote:Op zaterdag 17 april 2010 22:04 schreef RealRJC het volgende:
3x vandaag tegen Hannover 96.
Robben momenteel de beste van de Bundesliga, without a doubt?
Doet ie goed idd Whats next ? WK dan maar tochquote:Op zaterdag 8 mei 2010 18:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Net 26 en nu al in 4 verschillende landen kampioen
Wie heeft dat nog meer gedaan?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Doet ie goed idd Whats next ? WK dan maar toch
Niemand die ik kan bedenken iig ... 4 landen is wel veel.. Misschien moet ie nog naar Italie voor een vijfde landquote:Op zaterdag 8 mei 2010 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wie heeft dat nog meer gedaan?
FC Groningen - PSV - Chelsea - Bayern. Steeds een stapje omhoog en een stapje naar rechtsquote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik vind het ook niet zoveel zeggen, het komt vooral door de vele tranfers. Wat wel veel zegt is dat hij vaak kampioen wordt.
Rechts.quote:Op zondag 18 april 2010 02:55 schreef Morendo het volgende:
Robben in het Nederlands elftal op links of rechts? Ik zou zeggen: rechts. Kuyt is natuurlijk wel aardig maar blijft een gehandicapte buitenspeler; gebrek aan snelheid, passeerbeweging.
Ik zeg rechts en linksquote:
Ehh.. Real Madrid?quote:Op zaterdag 8 mei 2010 20:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
FC Groningen - PSV - Chelsea - Bayern. Steeds een stapje omhoog en een stapje naar rechts
quote:
Fokquote:Op woensdag 12 mei 2010 16:31 schreef bascross het volgende:
Ik begrijp best dat het voor een mongool als jij moeilijk te begrijpen is dat het nogal logisch is dat spelers in een wedstrijd kunnen switchen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |