abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72208627
Hoe zie je nou bij ING wat voor soort betaalrekening je hebt? Jongeren? Studenten? Basispakket? Betaalpakket? Royaalpakket?
  Eindredactie Games donderdag 27 augustus 2009 @ 18:51:08 #2
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_72208637
tvp, dat wil ik ook wel weten
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:52:05 #3
6941 APK
Factual, I think.
pi_72208670
Ik heb ook geen idee, ben door de Postbank daar geparkeerd.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_72209038
Dat staat bovenaan je afschriften en gewoon online bij mijning.nl bij rekeningen raadplegen en dan per soort.

Ik heb een gewone normale en dat is betaalrekening volgens mij
pi_72209189
Ik kreeg laatst een brief of ik even wou bewijzen dat ik echt nog wel student ben.

Braaf gedaan dus ik neem aan dat ik gewoon een studentenrekening heb
pi_72210236
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:03 schreef Bastoenie het volgende:
Dat staat bovenaan je afschriften en gewoon online bij mijning.nl bij rekeningen raadplegen en dan per soort.

Ik heb een gewone normale en dat is betaalrekening volgens mij
Je hebt soorten betaalrekening !
pi_72216258
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:40 schreef Cahir het volgende:

[..]

Je hebt soorten betaalrekening !
Ja en bij mij stond toen ik student was Studentenrekening bovenaan en nu Betaalrekening
pi_72216629
Ik heb Jongerenrekening en er staat Betaalrekening
  Moderator / KerstCrewQuizWinner donderdag 27 augustus 2009 @ 23:47:13 #9
39237 crew  H_T
2733
pi_72218132
Wat voor soort rekening je hebt staat vermeld op de afschriften, die je ook kan opvragen via Mijn ING (de optie Afdrukken). Bij een rekening kan je een van drie pakketten hebben, waarvoor de kosten per kwartaal worden geïnd (code DV). Bij die afboeking staat vermeld wat voor pakket je hebt. Als je nooit iets extra's zoals een creditcard hebt aangevraagd heb je waarschijnlijk een Basispakket. Even zoeken in Mijn ING dus
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_72218626
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:47 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat voor soort rekening je hebt staat vermeld op de afschriften, die je ook kan opvragen via Mijn ING (de optie Afdrukken). Bij een rekening kan je een van drie pakketten hebben, waarvoor de kosten per kwartaal worden geïnd (code DV). Bij die afboeking staat vermeld wat voor pakket je hebt. Als je nooit iets extra's zoals een creditcard hebt aangevraagd heb je waarschijnlijk een Basispakket. Even zoeken in Mijn ING dus
Dat slaat toch ook nergens op dat je dat alleen op die manier kan terug vinden (het klopt overigens wel).
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:51:21 #11
39237 crew  H_T
2733
pi_72225444
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 00:09 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat slaat toch ook nergens op dat je dat alleen op die manier kan terug vinden (het klopt overigens wel).
Je kan ze ook bellen of gewoon onthouden wat je hebt
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_72225527
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Je kan ze ook bellen of gewoon onthouden wat je hebt
ING kan het ook gewoon bovenaan bij de rekeningoverzichten zetten.
pi_72230448
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 11:54 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

ING kan het ook gewoon bovenaan bij de rekeningoverzichten zetten.
Want wat is er eigenlijk relevant aan?
pi_72231564
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:18 schreef Mr.Mojito het volgende:

[..]

Want wat is er eigenlijk relevant aan?
Omdat de verschillende rekeningen verschillende voorwaarden hebben. Heb je bijvoorbeeld een rekening omgezet en je wilt even controleren of dat ook echt gebeurd is, zou dat makkelijk zijn om dit gewoon bovenaan de startpagina te zien. Scheelt de ING ook weer telefoontjes naar de klantenservice.
pi_72231692
Ik heb zelf een studentenrekening bij de ING alleen het probleem is ik ben al een tijdje geen student meer komen ze daar nog uberhaupt achter.

Zien ze dat aan IB-Groep stortingen ofzo?
Ik ga incognito door het leven..........
pi_72232275
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:58 schreef AcidTrance het volgende:
Ik heb zelf een studentenrekening bij de ING alleen het probleem is ik ben al een tijdje geen student meer komen ze daar nog uberhaupt achter.

Zien ze dat aan IB-Groep stortingen ofzo?
Jep. Je hebt namelijk recht op een studenten rekening als er constant ibg $$$ op je rekening komt. Zo niet kan je spoedig een telefoontje van je bank verwachtten met de vraag... hoe zit dat met die IBG stortingen? ( heb dat zelf ook gehad ) Komen ze er achter dat je het niet krijgt wordt je studenten rekening direct nog omgezet in een normale rekening.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_72233094
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:17 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Jep. Je hebt namelijk recht op een studenten rekening als er constant ibg $$$ op je rekening komt. Zo niet kan je spoedig een telefoontje van je bank verwachtten met de vraag... hoe zit dat met die IBG stortingen? ( heb dat zelf ook gehad ) Komen ze er achter dat je het niet krijgt wordt je studenten rekening direct nog omgezet in een normale rekening.
Dat is niet helemaal waar, want ik kreeg vanaf volgende maand ook geen IBG stortingen meer, maar ben zeker nog wel student. Kan dan wel aantonen dat ik ingeschreven ben uiteraard.
pi_72233139
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:41 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat is niet helemaal waar, want ik kreeg vanaf volgende maand ook geen IBG stortingen meer, maar ben zeker nog wel student. Kan dan wel aantonen dat ik ingeschreven ben uiteraard.
Op een gegeven moment bellen ze wel hoor Heb ik ook gehad, toen zei ik dat ik geen stufi meer kreeg ging het nog een jaar goed daarna is het gewoon omgezet
pi_72233426
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:43 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Op een gegeven moment bellen ze wel hoor Heb ik ook gehad, toen zei ik dat ik geen stufi meer kreeg ging het nog een jaar goed daarna is het gewoon omgezet
Dat ze bellen klopt wel, maar niet dat er per se stufi op je rekening gestort moet worden. Een geldig bewijs van inschrijving is ook voldoende.
pi_72233654
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:52 schreef Dennis101 het volgende:

[..]

Dat ze bellen klopt wel, maar niet dat er per se stufi op je rekening gestort moet worden. Een geldig bewijs van inschrijving is ook voldoende.
Hm, dan heb ik d'r gewoon verkeerd begrepen. Ik werd vrij snel gebeld nadat ik geen stufi ontving en toen vertelde die dame me dat ik stufi maandelijks moest ontvangen op mn rekening zodat ik gebruik kon maken van een studentenrekening. (op die manier kan de bank dat geld weer onderverdelen en geld verdienen) en dat is niet van toepassing als je dus geen geld ontvangt op je studenten rekening van IBG. Maar dit kan ook per bank verschillend zijn.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_72233822
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 16:00 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hm, dan heb ik d'r gewoon verkeerd begrepen. Ik werd vrij snel gebeld nadat ik geen stufi ontving en toen vertelde die dame me dat ik stufi maandelijks moest ontvangen op mn rekening zodat ik gebruik kon maken van een studentenrekening. (op die manier kan de bank dat geld weer onderverdelen en geld verdienen) en dat is niet van toepassing als je dus geen geld ontvangt op je studenten rekening van IBG. Maar dit kan ook per bank verschillend zijn.
Hmm dat is wel vreemd, net even een snelle zoektocht gedaan en als je een bewijs van inschrijving kan overleggen zou dat ook voldoende moeten zijn (toegeven het stond er niet helemaal duidelijk, dus misschien heb ik het gewoon fout).
pi_72236662
Ik ga mijn betaalpakket ook omzetten naar een kleinere versie Ik betaal nu iets van 30,- per drie maanden potverdorie, en als ik naar een kleiner pakket ga betaal ik maar iets van 4 euro. Dan moet ik wel mijn creditcard inleveren, maar die vraag ik dan weer gewoon aan via de ANWB. Iets van 11,50 per jaar ofzo. En je hebt pas kosten als je hem voor de eerste keer gebruikt
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_72236998
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:41 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga mijn betaalpakket ook omzetten naar een kleinere versie Ik betaal nu iets van 30,- per drie maanden potverdorie, en als ik naar een kleiner pakket ga betaal ik maar iets van 4 euro. Dan moet ik wel mijn creditcard inleveren, maar die vraag ik dan weer gewoon aan via de ANWB. Iets van 11,50 per jaar ofzo. En je hebt pas kosten als je hem voor de eerste keer gebruikt
Creditcard via de ANWB? Dat klinkt erg ongunstig.
pi_72237459
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Nope, het is gewoon mastercard of visa. Precies hetzelfde als bij de ING, alleen met een ander logo.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_72238296
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 17:53 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat kost dat echt geen drol. Creditkaarten via andere aanbieders dan je normale bank zijn vaak vele malen goedkoper.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')