abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72208171
Je wilt een appartement. Kopen is geen optie aangezien het goed mogelijk is dat je er binnen een jaar weer weg bent. Inschrijven heb je niet gedaan omdat je bereid bent te gaan wonen waar je een goede baan kan krijgen.

Particulier huren blijft over. Dit begint bij 750 euro kale huur voor het meest sloeberige appartementje. En dan staat er ook nog allemaal meuk in wat alleen geschikt is voor dwergen die nog in de vorige eeuw lijken te leven.

Klacht: Woningbouwvereniging specifiek voor een stad waar je debiel lang voor moet inschrijven.
Klant 2: Particulier huren is te duur.
Klant 3: Meuk in die appartementen.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:35:20 #2
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72208200
ZEER eens met klacht.

ken het ook.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_72208201
Eens!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:36:28 #4
138120 Yozzz
Éireann go Brach
pi_72208229
Tweeds!

En eens!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 18:36:35 #5
139330 TNA
For the stars that shine
pi_72208230
Er zijn genoeg goedkope appartementen, je moet als starter alleen niet hartje Randstad willen wonen.
pi_72208354
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 18:36 schreef TNA het volgende:
Er zijn genoeg goedkope appartementen, je moet als starter alleen niet hartje Randstad willen wonen.
Idd, woon gewoon in een weiland in Schipluiden ofzo
Op woensdag 22 december 2010 01:17 schreef MYV het volgende:
TS, mag ik jou moffenhoertje zijn?
pi_72208945
Gewoon klikken op de advertentie hieronder. Niks an de hand. Opgelost. Slotje.
pi_72209138
Jij wilt zonder inschrijven een vrije huurwoning onder de ~500 euro ofzo? Nou volgens mij ben je dan sowieso aangewezen op een kamer/studio

Ik vind de vrije huurmarkt prima qua prijs. Voor 100 euro meer in de maand heb je vaak al iets veel groters. Ja het begint pas bij 750 euro ofzo

Maargoed ik weet niet wat jij voor salaris krijgt. Maar als dat niet samengaat met je wens om dicht bij je werk te wonen dan zou ik persoonlijk voor een andere oplossing gaan.
hula
pi_72210093
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:06 schreef NikkelCobalt het volgende:
Jij wilt zonder inschrijven een vrije huurwoning onder de ~500 euro ofzo? Nou volgens mij ben je dan sowieso aangewezen op een kamer/studio

Ik vind de vrije huurmarkt prima qua prijs. Voor 100 euro meer in de maand heb je vaak al iets veel groters. Ja het begint pas bij 750 euro ofzo
Jij vind beginnend bij 750 niet aan de dure kant voor een kaal pand? Naar mij berekeningen komt daar nog wel 500 euro bij aan andere vaste lasten. Vind ik toch duur voor een simpel appartement als alleen staande starter. Das toch ongeveer 70% van een goed HBO starters salaris. En daar komen nog onregelmatige kosten bij. 500 euro per maand vind ik idd redelijk voor een klein appartement. Heel het inschrijven vind ik gewoon debiel tbh.

Als ik dit vergelijk met een vergelijkbare koopwoning (waar ik wel hypotheekrente aftrek voor krijg in tegenstelling tot huursubsidie) dan zijn de kosten aanzienlijk lager. Maarja daar zie ik teveel haken en ogen aan voor mijn situatie.

Overigens heb ik het hier over Gorinchem dus niet bepaald hartje randstad.
pi_72210139
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:35 schreef LeDrol het volgende:

[..]

Jij vind beginnend bij 750 niet aan de dure kant voor een kaal pand? Naar mij berekeningen komt daar nog wel 500 euro bij aan andere vaste lasten. Vind ik toch duur voor een simpel appartement als alleen staande starter. Das toch ongeveer 70% van een goed HBO starters salaris. En daar komen nog onregelmatige kosten bij. 500 euro per maand vind ik idd redelijk voor een klein appartement. Heel het inschrijven vind ik gewoon debiel tbh.

Als ik dit vergelijk met een vergelijkbare koopwoning (waar ik wel hypotheekrente aftrek voor krijg in tegenstelling tot huursubsidie) dan zijn de kosten aanzienlijk lager. Maarja daar zie ik teveel haken en ogen aan voor mijn situatie.

Overigens heb ik het hier over Gorinchem dus niet bepaald hartje randstad.
500 euro aan vaste lasten? Stook je letterlijk voor de mussen?
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 19:47:52 #11
166265 Acinonyx
Deutschland über alles ~ !
pi_72210501
Appartementen Koop dan een echt huis
Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
pi_72210836
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:36 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

500 euro aan vaste lasten? Stook je letterlijk voor de mussen?
100 ziektekosten
100 G/W/E
150 boodschappen
50 internet etc.

Das al 400 en daar komt vast wel wat misc gemeente stuff bij die ik nog niet precies weet. Zit dit er al in dan gooit de verhuurder er wel ff 200 euro ofzo bovenop lijkt het.
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:47 schreef Acinonyx het volgende:
Zit ik idd ook serieus te overwegen...
pi_72211545
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:35 schreef LeDrol het volgende:

[..]

Jij vind beginnend bij 750 niet aan de dure kant voor een kaal pand? Naar mij berekeningen komt daar nog wel 500 euro bij aan andere vaste lasten. Vind ik toch duur voor een simpel appartement als alleen staande starter. Das toch ongeveer 70% van een goed HBO starters salaris. En daar komen nog onregelmatige kosten
Qua m² vergeleken met een kamer van 15 m² waar je 300 p/m voor betaald.. nee vind het niet gek. Maar ik kan me voorstellen dat het lastig is op te hoesten en de instapdrempel dus vrij hoog is. Maar dat heeft niets te maken met de value/money verhouding. Maar daarom zeg ik, als je het nu nog niet kan opbrengen dan zou ik met wat minder genoegen nemen voor het moment. Of iets geheel anders zoeken.
hula
pi_72211738
Best dom dat je je niet hebt ingeschreven in je huidige woonplaats...... Nu kan je veel te veel betalen per maand voor een appartement omdat je in het verleden een geeltje hebt bespaard.
pi_72211754
Heel begrijpelijk. Maar misschien kun je een roommate nemen met hetzelfde probleem? Dan heb je wat meer opties qua appartementen (2 inkomens) en kan heel gezellig zijn
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_72212682
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:26 schreef ColtZ40 het volgende:
Best dom dat je je niet hebt ingeschreven in je huidige woonplaats...... Nu kan je veel te veel betalen per maand voor een appartement omdat je in het verleden een geeltje hebt bespaard.
Veel mensen blijven niet hun hele leven in hetzelfde dorp wonen En je kan je zover ik weet niet landelijk inschrijven.)
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:57 schreef LeDrol het volgende:

[..]

100 ziektekosten
100 G/W/E
150 boodschappen
50 internet etc.

Das al 400 en daar komt vast wel wat misc gemeente stuff bij die ik nog niet precies weet. Zit dit er al in dan gooit de verhuurder er wel ff 200 euro ofzo bovenop lijkt het.
[..]

Ik betaal zelf (hartje utrecht) 830 inclusief g/l/w en gemeentelasten. Ik denk dat je bij de meeste plekken wel inclusief betaald voor zo'n prijs. Gemeentespul zal zover ik weet bijna altijd er bij inzitten.

Eten daarintegen lijkt me niet voor 150 euro per maand Maar goed.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_72212769
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:59 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Veel mensen blijven niet hun hele leven in hetzelfde dorp wonen En je kan je zover ik weet niet landelijk inschrijven.)
Dat snap ik, maar ik zou het wel hebben gedaan voor die paar tientjes. De kans dat je eerste baan in de buurt van je woonplaats is is groot.
pi_72212969
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:47 schreef Acinonyx het volgende:
Dit slaat als een tang op een varken, ik weet niet wat jij voor beeld van een appartement hebt, maar met de mijne is anders niks mis.
Het is dan wel wel midden is het centrum, dus naar mijn idee niks mis mee.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:08:42 #19
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72212989
@ ts. ik had het zelfde probleem

Heb inmiddels een huis gekocht. wel hoge lasten maar opzich prima te doen. mits je salaris er naar is natuurlijk.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_72213043
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 20:26 schreef ColtZ40 het volgende:
True maarja ik wil hier dus niet wonen. En de noodzaak om jezelf jaren van tevoren vast te pinnen aan een locatie is dus precies 1 van mijn klachten .
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:08 schreef Goofisch het volgende:
@ ts. ik had het zelfde probleem

Heb inmiddels een huis gekocht. wel hoge lasten maar opzich prima te doen. mits je salaris er naar is natuurlijk.
Wanneer heb je gekocht? Voor de crisis of toen die al begonnen was. Het lijkt voor mij dus niet het goede moment om te kopen omdat de prijsen atm naar beneden gaan (alhoewel het natuurlijk wel de vraag is met dit soort appartementen/huizen). Dit in combinatie dat ik er waarschijnlijk niet jaren in ga zitten.

[ Bericht 15% gewijzigd door LeDrol op 27-08-2009 21:18:20 ]
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:25:48 #21
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72213638
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef LeDrol het volgende:

[..]

True maarja ik wil hier dus niet wonen. En de noodzaak om jezelf jaren van tevoren vast te pinnen aan een locatie is dus precies 1 van mijn klachten .
[..]

Wanneer heb je gekocht? Voor de crisis of toen die al begonnen was. Het lijkt voor mij dus niet het goede moment om te kopen omdat de prijsen atm naar beneden gaan (alhoewel het natuurlijk wel de vraag is met dit soort appartementen/huizen). Dit in combinatie dat ik er waarschijnlijk niet jaren in ga zitten.
Net iets voor de crisis. Maar ben ver onder mijn max hypotheek gaan zitten om op termijn niet in de problemen te komen met eventuele stijgende rentes. En dat besluit is mijn redding geweest want als ik aan mijn top was gaan zitten had ik weer bij papa en mama gewoond.

Nu is het wat anders. Banken doen veel moeilijker om een hypotheek af te sluiten wanneer jij niet onder vast contract staat. Maar wanneer je wat lager gaat zitten (en dan moet je het echt even doen met een klein huisje) moet dat wel mogelijk zijn.

Ik heb het op het moment niet naar mijn zin bij mijn huidige werkgever. Maar van baan verwisselen is een behoorlijk risico nu
pi_72214087
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:25 schreef Goofisch het volgende:

Ik heb het op het moment niet naar mijn zin bij mijn huidige werkgever. Maar van baan verwisselen is een behoorlijk risico nu
Ah klote man. Bij mij gaat het opzich wel maar aangezien ik er pas net 2 maanden werk heb ik nog niet echt zicht op hetgene wat ik de komende tijd moet doen. Kan opzich beide kanten opgaan.
pi_72214276
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 19:57 schreef LeDrol het volgende:

Geen appartement maar wel een huis?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:48:48 #24
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_72214425
"Appartementje" huren voor ¤ 225.-- per maand?

http://www.huren.nl/wonin(...)kshof-rotterdam.html
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:50:15 #25
240826 Goofisch
Ik meen het niet hoor..
pi_72214472
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:48 schreef mazaru het volgende:
"Appartementje" huren voor ¤ 225.-- per maand?

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

http://www.huren.nl/wonin(...)kshof-rotterdam.html
Lolbroek aan?

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')