daar was ik al geweest!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:53 schreef Crazy-M het volgende:
goedemorgen, zal zo is de douche in kruipen
Sgele is een beetje ziekjes. Flinke griep te pakken! Verder alles ok hier hoorquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:39 schreef draculettetje het volgende:
[..]
sgele nu doe je het weer
tevoorschijn komen als ik weg ga![]()
hoest met sgele?
quote:
Mogguh heren!quote:
hier welquote:
Het is gisteren pas echt opgekomen, dus nog niet echt geweldig zeg maarquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:54 schreef tripack het volgende:
[..]
hier wel![]()
balen van die griep jonge
wel weer aan de betere hand dan?
Ik moest wel heel even aan Tacohoest denken ja toen ik wakker werd met die griep symptomenquote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:34 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik moest wel heel even aan Tacohoest denken ja toen ik wakker werd met die griep symptomen
ik wil ook jompelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:54 schreef lynda het volgende:
[..]
je zal het nooit weten tot je getest word
Ow en eenvanwege je pm
![]()
Jij ook Draakjuh!quote:
ben de gij vroeg wakker hahaquote:
Kwam mijn account niet meer inquote:
Die met die vleugels bedoel je?quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
jah maar lynda kreeg ze ook
hoe vond je vrouwke dat ik doorstuurde ?
na 5 mmsjes en 10 smsjes lees je de boel echt niet meer serieusquote:Op maandag 31 augustus 2009 10:53 schreef Crazy-M het volgende:
jah maar lynda kreeg ze ook
hoe vond je vrouwke dat ik doorstuurde ?
Lekker gelopen met de hondjes?quote:
Maarja, door al dat bier zag hij er 3 volgens mijquote:
quote:
Matigjes... dat dan weer welquote:
matig vuur?? ben je aant sudderen ofzoquote:
Het innerlijke vuur moet nog ontbrandenquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:19 schreef tripack het volgende:
[..]
matig vuur?? ben je aant sudderen ofzo
quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:36 schreef Droxz.nl het volgende:
Brand in PSV-stadion
Er woedt een brand in het stadion van PSV. De brand is uitgebroken in de zuidwestvleugel van het stadion.
Personeel en bezoekers hebben de opdracht gekregen het stadion te verlaten. Later meer info
wehhehehequote:
Er wordt wel erg heftig gereageerd op het verbod van de gloeilampquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:41 schreef Droxz.nl het volgende:
[..]
wehhehehe
Ze nemen "lichtstad" wel erg serieus daar!
whehehehehe naicse wan doed!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:45 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Er wordt wel erg heftig gereageerd op het verbod van de gloeilamp![]()
daar is het wel het weer voorquote:Op woensdag 2 september 2009 10:43 schreef draculettetje het volgende:
ik ben wel wakker maar wil gewoon nog even slapen
2 uur max en dan ben ik weg hier ....takke bendequote:Op woensdag 2 september 2009 10:42 schreef tripack het volgende:
morguuh draakje![]()
hier gewoon tot 5 uur
de week is dan weer op de helftquote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
2 uur max en dan ben ik weg hier ....takke bende
Morgen laatste dagquote:Op woensdag 2 september 2009 11:08 schreef draculettetje het volgende:
[..]
de week is dan weer op de helft
Inderdaadquote:
da's heus nie handigquote:Op donderdag 3 september 2009 11:43 schreef tripack het volgende:
hier waai je zo uit je ondergoed... niet te harden
ik ben elke dag pas half 7 thuisquote:
ja ook en tis sowieso een uur rijdenquote:
Automaatje maakt het wel dragelijkerquote:
dat zakboekje ookquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:45 schreef lynda het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit boek niet het boek is wat ik echt moet hebben..
die andere versie van 15 euro klinkt toch ietsjes beter
iddquote:Op vrijdag 4 september 2009 12:45 schreef lynda het volgende:
Ik mag toch hopen dat dit boek niet het boek is wat ik echt moet hebben..
die andere versie van 15 euro klinkt toch ietsjes beter
weet je zeker dat het gebouw niet in de fik staat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:45 schreef Crazy-M het volgende:
ik seat ibiza![]()
ze zijn hier flink aa nstoken, complete gebouw ruikt naar de brandhout
ik zou een leger uit Nederland halen als ik jou wasquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:25 schreef Crazy-M het volgende:
Kan er even iemand helpen ????
[ afbeelding ]
Weet niet met welk leger ik het beste die 30 man kan aanvallen
dadelijk verlies ik man
jahquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
weet je zeker dat het gebouw niet in de fik staat?
godver, hij heeft met 30 man nog ruim 40 man van mij vernietigdquote:Op vrijdag 4 september 2009 14:28 schreef Crazy-p het volgende:
[..]
ik zou een leger uit Nederland halen als ik jou was
Da's minder, maar als de baas betaald zou ik stiekem ook geen nee zeggen tegen een Prius. Zou ik wel met opzet een blauwe nemen (mensen die Jeff Dunham kennen snappen hemquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:27 schreef lynda het volgende:
Ik heb geen flauw ideeAuto van de zaak..
zegt toyota met een vraagteken, dus dan zal het de prius wel zijn
![]()
Hij geniet er van, en is inderdaad de baas betaaldquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:19 schreef NekoKoneko het volgende:
[..]
Da's minder, maar als de baas betaald zou ik stiekem ook geen nee zeggen tegen een Prius. Zou ik wel met opzet een blauwe nemen (mensen die Jeff Dunham kennen snappen hem)
ah oke ik zal het door gevenquote:Op zaterdag 5 september 2009 17:25 schreef Crazy-M het volgende:
Puk en muk zijn ook afgegooid hahaha,
Dracu, voor morgen: Neem die bocht voor de camping niet met 60 !!!
quote:Op maandag 7 september 2009 10:37 schreef Friday12 het volgende:
ik heb maar 3 dagen in de week les en do/vrij vrij
geld is voor de armequote:Op maandag 7 september 2009 10:39 schreef tripack het volgende:
[..]
studeren.... deed ik dat nog maar![]()
alleen dit betaald dan weer beter... hmmm lastige keuze
Ja HEEEE dat kan zomaar nietquote:Op maandag 7 september 2009 11:35 schreef Crazy-M het volgende:
* Crazy-M kijkt naar planning bij werk.
* Crazy-M denkt KUT
vrijdag afscheid collega
kan helemaal niet vrijdag
jeweeeetzzquote:
ow kan je ff wat hieheen sturen als je toch te veel hebtquote:Op woensdag 9 september 2009 10:07 schreef Crazy-M het volgende:
De zon die schijnt, de lucht is blauw ....
jah is hier wel goed
weer beetje veel energie hahaha
D en watte?quote:Op woensdag 9 september 2009 10:11 schreef Crazy-M het volgende:
haha, nee hou ik zelf
27 km verwijderd van D&L
ik heb echt geen idee wat je bedoeltquote:
Droxz en lynquote:Op woensdag 9 september 2009 10:28 schreef tripack het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee wat je bedoelt
ah nu valt het kwartjequote:
nu snap ik gelijk waarom zo lang duurdequote:
daar hebben ze geen kwartjes meerquote:Op woensdag 9 september 2009 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nu snap ik gelijk waarom zo lang duurde
ga is naar de bank man !
jah maar krijg je eurocentenquote:Op woensdag 9 september 2009 10:45 schreef tripack het volgende:
[..]
daar hebben ze geen kwartjes meer
uit je handenquote:Op woensdag 9 september 2009 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah maar krijg je eurocentendie vallen sneller
jah is ook weer zoquote:
same here,quote:Op woensdag 9 september 2009 13:18 schreef Crazy-p het volgende:
ik ben me toch een portie brak.. en niet energie te weinig ofzo..
*stuiterbal modus*
haha en bedanktquote:Op donderdag 10 september 2009 08:48 schreef draculettetje het volgende:
ik dacht wel dat jij erin stond crazy
vandaag ben ik maar weer eens naar het werk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |