quote:DBSTF - Music Made Addictz:
Tracklist:
Intro
Music made addict
Ultimate high
Music is why(ft. Dj Isaac)
Let’z dance
Supernova
The human soul(ft. Wildstylez)
Dreamers of dreamz
Essence of sound
Let it go(ft. Josh & Wesz)
Teqnology
Sound of thunder(ft. MC Villain)
In other wordz(ft. Deepack)
Ride with uz(Max Enforcer rmx)
Shiverz(ft. High voltage)
Dit klinkt echt zeer amateuristisch! Zoals bij de reacties op Youtube ook al staat melodie van Brennan Heart gejat.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 16:08 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nieuwe Toneshifterz:
Bekijk deze YouTube-video
Dacht dat Rock Diz (Deepack) en nummer wat ze op Qlimax draaide er ook op stonden was geloof ik een ft met J&Wquote:
Precies wat het eerste in mij op kwam toen ik de discussie las. Verder heeft huig met zijn reactie ook gewoon gelijk: Hardstyle is gegroeid (van het nummer Raver in bruno, naar steeds meer kleine lokale feestjes met hardstyle als genre, tot de TMF party agenda / Radio 538 party agenda die ook hardstyle feesten aankondigen). Steeds meer mensen om mij heen die hardstyle ook beginnen te waarderen. En waardoor gaan die ze waarderen? Door de melodieuze tracks, een beetje de instapnummers zoals Scantraxx ze vaak maakt(e).quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het schijnt trouwens buiten het marketing verhaal van scantraxx om dat Dov nogal dik in Q zit, dus ook daarom veel boekingen voor zijn artiesten..Als je bij scantraxx tekent belooft hij je dat je mag gaan draaien op feesten als defqon, IQ Qlimax.. hij regelt dat..
Dat is het voordeel van de grootste zijn...
Verder heb ik ook meer met fusion, meer omdat dat een echte brabantse gezellige bende lijkt (ipv een zakenimperium uit amsterdam) en de toch iets meer hardere en duistere stijl past beter bij mij![]()
Verder vind ik scantraxx iets meer een instap label
Dat ben ik ook helemaal met je eens hoor! Ik ben ook begonnen met Showtek, The Pitcher, Headhunterz en Zany. Ik denk zo nog heel veel meer. Dat geeft ook echt niet, ik bedoel niet iedereen hoeft op dezelfde lijn te zitten qua producties en iedereen wil weer wat andersquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:00 schreef LtNoX het volgende:
[..]
Precies wat het eerste in mij op kwam toen ik de discussie las. Verder heeft huig met zijn reactie ook gewoon gelijk: Hardstyle is gegroeid (van het nummer Raver in bruno, naar steeds meer kleine lokale feestjes met hardstyle als genre, tot de TMF party agenda / Radio 538 party agenda die ook hardstyle feesten aankondigen). Steeds meer mensen om mij heen die hardstyle ook beginnen te waarderen. En waardoor gaan die ze waarderen? Door de melodieuze tracks, een beetje de instapnummers zoals Scantraxx ze vaak maakt(e).
Vervolgens het 100% eens met ElDani, waarbij ik toe zou willen voegen dat hetzelfde gebeurt met de 'donkere' en 'melodieuze' hardstyle: Het constante geschop tegen 'melodieuze' nummers door 'coole bois' die alleen de donkerdere hardstyle 'vet lauw' vinden, komt me de neus uit:
Een muziekstijl leer je kennen door instapnummers (in het geval van hardstyle, niet te harde kick + leuke melodie). Veel mensen verbreden hun smaak binnen het genre en gaan na een tijdje bijvoorbeeld vooral de donkerdere hardstyle leuk vinden, waarna het vooral deze groep 'echte hardstyle fans' is die tegen 'iedereen' die van de wat melodieuzere hardstyle houdt aan gaat schoppen.
Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat iemand hier dat doet, ik doel meer op de algemene tendens.
congratz kerel!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:56 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Bachelor planologie, ga nu door met master planologie
beetje matig, vind Sahara beter te doenquote:
De ft met J&W staat er toch op?quote:Dacht dat Rock Diz (Deepack) en nummer wat ze op Qlimax draaide er ook op stonden was geloof ik een ft met J&W
In dat geval zitten hun ook bij een behoorlijk groot label. Explosive Records (Italy) & Kattiva Records zijn gewoon allemaal van Edinet (waar tevens Activa Records ook bij zit). Activator is tevens ook bij veel labels een soort van mentor van nieuwe talenten. (Ik heb even geen bron meer...)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:14 schreef ReMcOrE het volgende:
laat ik dan ook maar even een nuttige bijdrage leveren aan de huidige discussie. heb geen zin in hele lappen tekst, maar ben het donders eens met iedereen die vind dat we meer van 2007 en eerder moeten horen op feesten, want dat is juist verrassend, daardoor gaan de mensen met eenop hun gezicht los!
en gelukkig zijn er nieuwe(re) artiesten zoals bijvoorbeeld Digital Punk, Profyler, Pau DJ en Pysko Punkz niet op de 'grote labels' zitten, maar wel op labels zoals Seismic en AVIO Records. Atmozfears wilde ik ook noemen, maar die hebben hun 3 vinyls op 3 verschillende labels uitgebracht lees ik op Discogs
Edina is bij mij toch behoorlijk groot..? Wat zie je als echt groot? SAIFAM?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 18:40 schreef ReMcOrE het volgende:
blijft staan dat het geen Scantraxx, Fusion of wat 'groter' Italiaans label is
Ik kan dan weer geen liveset vinden om te downloaden, maar er staat wel op de site vermeld (en niet in het nieuwsbericht) dat het LIVE zal worden uitgezonden op B2S radioquote:Voor deze editie is er een speciale Euphoria miscosite gereleased! Hier vind je de trailer, maar ook leuke downloads als livesets, wallpapers en een exclusieve Euphoria ringtone! Neem een kijkje via www.b2s.nl/euphoria2009/
Ik heb dat ook vaak dat ik plaatjes moet leren kennen en als ik ze voor het eerst hoor geniet ik een stuk minder dan dat ik ze hoor als ik ze ken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:34 schreef kollie het volgende:
[..]
Wederom een leuke post!
Wat ik een nadeel vind aan het zo snel uitpoepen van tracks is dat deze niet echt de tijd krijgen om te landen bij het publiek. Voor m´n gevoel wordt ie een paar keer uitgeprobeerd op een feest, en dan hop, door naar de volgende. Bij sommige tracks duurt het bij mij gewoon langer voordat de waardering pas echt intreedt. Paar voorbeelden: Connection van zany en Tat, Crtl.altdelete van de NC, woznotwoz van HHZ, phantom beat van Wildstylez. Door het hoge produceertempo lijken dergelijke tracks in de vergetelheid te raken, jammer m.i.
Precies gewoon lekker mixen van oud en nieuw. En wanneer ze altijd de zelfde tracklist houden van nieuwe platen word het ook een stuk saaierquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:57 schreef 16meter het volgende:
Naar mijn mening zijn de leukste sets vaak een mix van oud, recent en nieuw. Ze hebben zeker 4 jaar materiaal om uit te kiezen (wat nog een beetje in deze sound past), maar de trend is om altijd unreleased werk te draaien, zoveel mogelijk. Beetje jammer, daardoor hoef ik ook niet 2x in een kort tijdsbestek bijv. Headhunterz of Noisecontrollers (hoe vet ik die producties evt. ook vind) te zien/horen draaien. Je krijgt toch weer ongeveer hetzelfde kunstje met dezelfde tracks voorgeschoteld.
Ik zat gister met volle teugen te genieten, wat een lekkere set was dat, heb hem toen maar voor de helft gehoord, maar gelijk vanmiddag gedownload en geluisterd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nu we het toch over platen uit 03-07 hebben, op de bekende plaatsen staat setje van Dizzorder @ 2Dangerous met behoorlijk wat plaatjes uit deze periode...
Nu maar hopen dat dit soort platen meer op de grote feesten langskomen
\quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:38 schreef poiuytr het volgende:
Voor de Mysterland bezoekers de lijn van de Q-dance stage:
11:00 - 12:15: Kamui
12:15 - 13:45: D-Block & S-te-Fan
13:45 - 15:15: Headhunterz
15:15 - 16:45: Noisecontrollers
16:45 - 18:00: Tatanka
18:00 - 19:15: Deepack
19:15 - 20:45: Technoboy
20:45 - 22:00: Luna
22:00 - 23:00: Evil Activities
Snap alleen niet waarom ze Technoboy naar 3 harde acts plaatsen, maar zou wel aan mij liggen!
quote:
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:41 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Nu we het toch over platen uit 03-07 hebben, op de bekende plaatsen staat setje van Dizzorder @ 2Dangerous met behoorlijk wat plaatjes uit deze periode...
Nu maar hopen dat dit soort platen meer op de grote feesten langskomen
Moet nog busreisje boeken vandaag.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 00:17 schreef Sc0tTy het volgende:
hmm q-base komt aardig dichtbij nu en wil natuurlijk wel op tijd weten wie en hoe we gaan , is et misschien makkelijker dat mensen mij ff pm droppen en dan maak ik een mass pm en praten we daarvan uit verder ?
Ik ben er nog steeds niet uit hoe te gaan :p Er is wel 1 ding zeker en dat is dat ik er bij ben!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 09:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Moet nog busreisje boeken vandaag.
ik niet, maar heb ook interessequote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:27 schreef NLS04 het volgende:
d’Stylerz – Just A Freak (Just A Freq Remix) (wie had deze full?)
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 17:36 schreef Sethje het volgende:
Tering nog nooit zo lang bezig geweest met bijlezen
TTU = Two Thumbs Up, Timmaayyyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef T_Killer het volgende:
* T_Killer Heeft bai de wai z'n diploma gehaald
Bij ST krijg ik altijd het Gabbier Piet gevoelquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Albums is nu de trend van afgelopen 2 jaar ongeveer. Showtek is hierentegen wel weer sterk geweest door als eerst een goed album op de markt te zetten dat veel naamsbekendheid creerde.... Wat ze nu hebben verdienen ze, maar je weet dat dit soort dingen meer mensen aan trekt. Meer mensen is meer commerciële gebeurtenissen, meer volk, minder sfeer (voor mijn gevoel), meer geld voor labels, duurdere kaartjes en consumptie omdat mensen toch wel naar een feest gaan, mindere producties om aan de eisen van de mensen te doen etc....
en Julio Iglesias Cristiano Giusberti dannn,bonuspunten voor diegene die weet wie dit zeiquote:Ik heb het gevoel dat de enige stabiele factor de Italianen zijn. Weet niet waarom. Nog altijd sterkte producties. Niet constant bezig met nummers zo snel mogelijk de grond uit te trekken etc....
Liekt mien zeer sterk. Denk niet dat producers in de studio zich druk maken om het dl/draai-gedrag van 'ons' maar zich meer bezighouden met draaien op feesten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef de_huig het volgende:
Mensen draaien thuis een plaat helemaal grijs en worden hem een beetje beu, nog voordat ze die plaat ook maar op een feest hebben gehoord. (even kort door de bocht dan he)..Om dit voor te blijven kan het zijn dat er zo snel en zo veel geproduceerd en uitgebracht wordt.
Huh, Zany heeft De Kreuners gecoverd? Of bedoeld je dat je zwaar wil?quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 17:27 schreef NLS04 het volgende:
- Op Q-base ik wil je, blijf bij me meebleren op de tweede climax van die nieuwe zany![]()
"e:Kijk eens naar onze tracklist van ons jubileum topic.
Of kunnen we niet zolang wachten .... iemand hier ook zin in een nieuwe FOK!-de oudjes-mixquote:Volgend jaar een 5 jarig jubileum
wat ik bedoelde ging ook over de feesten..wij (als in: fokkers) willen blijkbaar ook oude klappers tussendoor, maar veel mensen willen nieuw nieuw nieuw..omdat het nu toegankelijker is (yt, downloads)..is het al snel niet nieuw meer voor veel mensen, ook al hebben ze het nog niet op een parteh gehoord. Komen ze dan op een feest en wordt die plaat gedraaid is ie vaak al 'oud' omdat ie al beschikbaar was via youtube (en eventueel downloads). Als je dit door trekt zou je kunnen zeggen: mensen vinden dat de dj oude platen draait--> set wordt minder gewaardeerd --> andere mensen lezen kritieken, dj ook --> dj vermindert in poplariteit --> minder boekingen --> minder inkomsten --> besluit nog meer nieuw spul te maken om de kritieken voor te blijvenquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:12 schreef Da_Ripper het volgende:
Liekt mien zeer sterk. Denk niet dat producers in de studio zich druk maken om het dl/draai-gedrag van 'ons' maar zich meer bezighouden met draaien op feesten.
Ik kan het fout hebben want op feesten is eigenlijk alleen maar waar ik met producers te maken heb. Omdat ik 0,0 plaatjes koop, ben ik voor hen niet interessant en zij halen denk ik toch de meeste omzet uit feesten ipv verkoop van plaatjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |