abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72217200
Het schijnt trouwens buiten het marketing verhaal van scantraxx om dat Dov nogal dik in Q zit, dus ook daarom veel boekingen voor zijn artiesten..Als je bij scantraxx tekent belooft hij je dat je mag gaan draaien op feesten als defqon, IQ Qlimax.. hij regelt dat..
Dat is het voordeel van de grootste zijn...
Verder heb ik ook meer met fusion, meer omdat dat een echte brabantse gezellige bende lijkt (ipv een zakenimperium uit amsterdam) en de toch iets meer hardere en duistere stijl past beter bij mij
Verder vind ik scantraxx iets meer een instap label... toegankelijke nrs, uplifting melodies, lange breaks etc, toegankelijker dan bijv fusion, en mede daarom denk ik ook dat ze zo groot zijn, het is het eerste waar mensen mee in aanraking komen (dit gaat ook op voor showtek)...

Ik heb er geen problemen mee dat scantraxx de grootste is als ze er dan ook voor zouden zorgen dat er binnen het label genoeg variatie was om de kar voor de hele scene te trekken en ik vind dat een beetje ontbreken bij scantraxx het is vaak meer van hetzelfde en er wordt niet veel moeite gedaan om buiten het hokje platen te maken..

Ook ben ik het met boy eens over de platen die snel in vergetelheid raken en er ontstaan nog maar nauwelijks nieuwe klassiekers binnen het genre en dat is zonde..
Daarom vind ik luna ook zo gaaf, die man draaide gewoon waar hij zin in heeft of dat nou oud is of nieuw dat maakt niet uit...

Verder eindelijk lekkere lappen tekst hier
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:21:25 #52
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_72217533
van de andere kant bekeken misschien: hardstyle is gewoon erg gegroeid denk ik en daardoor teogankelijker op internet..meer youtbefilmpjes, meer bronnen om nieuwe vinyls te downloaden..

Mensen draaien thuis een plaat helemaal grijs en worden hem een beetje beu, nog voordat ze die plaat ook maar op een feest hebben gehoord. (even kort door de bocht dan he)..Om dit voor te blijven kan het zijn dat er zo snel en zo veel geproduceerd en uitgebracht wordt.

ook dit is een beetje beredeneerd na een paar bieries icm moe zijn
The only limit is your own imagination
pi_72217612
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef de_huig het volgende:
van de andere kant bekeken misschien: hardstyle is gewoon erg gegroeid denk ik en daardoor teogankelijker op internet..meer youtbefilmpjes, meer bronnen om nieuwe vinyls te downloaden..

Mensen draaien thuis een plaat helemaal grijs en worden hem een beetje beu, nog voordat ze die plaat ook maar op een feest hebben gehoord. (even kort door de bocht dan he)..Om dit voor te blijven kan het zijn dat er zo snel en zo veel geproduceerd en uitgebracht wordt.

ook dit is een beetje beredeneerd na een paar bieries icm moe zijn
Heb je ook wel gelijk in, maar daardoor willen we ook steeds meer en meer. Beter heb je gewoon wat geduld, des te meer kwaliteit je hebt. Want wat zijn nou echte klassiekers dit jaar. Klassiekers a la Her Voice ofzo
Bobby Haarms: "Ik ben niet bang voor de dood. Misschien zit onze Lieve Heer wel te wachten op een hersteltraining. Nou, dan kan ie behoorlijk aan de bak." AFCA
pi_72217863
klassiekers á la : The prophecy,Here's Johnny, Immeasurably...

Mensen in de hardstyle scene zijn ook in mijn ogen niet heel erg openminded wat betreft veranderingen, experimenten en oudere platen draaien, ze willen alleen het nieuwste van het nieuwste en in mijn ogen doe je dan je eigen scene heel erg tekort.. het zijn nrs zoals hierboven genoemd die de scene gemaakt hebben tot wat het nu is en die mag je niet verloochenen naar mijn mening...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  donderdag 27 augustus 2009 @ 23:56:03 #55
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_72218299
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 23:34 schreef Tha_Bartman het volgende:

Mensen in de hardstyle scene zijn ook in mijn ogen niet heel erg openminded wat betreft veranderingen, experimenten en oudere platen draaien, ze willen alleen het nieuwste van het nieuwste en in mijn ogen doe je dan je eigen scene heel erg tekort.. het zijn nrs zoals hierboven genoemd die de scene gemaakt hebben tot wat het nu is en die mag je niet verloochenen naar mijn mening...
mja er zijn een paar groepen te onderscheiden als je het zo bekijkt:

-'die ekte' : hardstyle liefhebbers van het eerste uur, die vele feesten meepikken
-de "geinteresseerden": mensen die zich een beetje verdiepen in de dj's, de platen kennen die uitkomen en egelmatig een feestje meepikken waarbij ze van tevoren de lineup bekijken en een planning maken van wat ze willen zien.
-dagjesvolk: mensen die vinden dat showtek zulke goeie platen maakt fts jeweetzelluuuf en verder headhunterz superdope vinden..en vervolgens de mooie knul uit lopen te hangen op defqon

wederom kort door de bocht, lijkt me duidelijk, maar je snapt wat ik bedoel..;)
en dan nu mijn punt: als dj/producer moet je iedereen tevreden zien te houden..dat is onmogelijk..en veel producers zullen dus geneigd zijn een poging te doen om de massa tevreden te houden
The only limit is your own imagination
pi_72218652
Zaterdag 1,5 uur Wildstylez & 1,5 uur Tatanka hier in de buurt .
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 01:43:27 #57
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72219933
Zo diep in de nacht kunnen er toch weinig direct commentaar leveren, dus stiekem pats ik ff met mn audio Hihi...

Versterker

Radio

Sub kan k ff geen plaatje van vinden maar 750W Caliber matching met de versterker iig..

Nu nog bezig met inbouwen..
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 02:26:18 #58
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_72220225
Wat een grote posts allemaal nu, ben het met alle posts wel eens.
Scantraxx is nou eenmaal de grootste en dat zal ook wel zo blijven, de manier waarop Dov het label runt werkt nou eenmaal goed.

Net als de rest heb ikzelf ook meer met Fusion, net even wat betere producers en iets minder instapniveau hardstyle. Maar de Italianen blijven inderdaad nog steeds goed hun ding doen en daarmee de enige echte stabiele factor binnen de hardstyle....
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
pi_72220963
quote:

Kijk eens naar onze tracklist van ons jubileum topic. Daar stonden ook niet de nieuwste platen in.

En wat je zegt, Luna maar ook Dana zijn beide goed bezig. Draaien erg variërend. Dat ene filmpje van Tatanka en Zatox laat zien en horen dat ze ook gewoon 'Screamer' kunnen draaien en dat het gewoon aanslaat en nog steeds gewaardeerd wordt.

En ja, mensen willen de nieuwste tracks...althans wat Huig zegt, voornamelijk het laatste groepje wil dat. Dat heeft Dov ook een keer gezegd tegen mij in de Matrixx, tijdens de megascantraxxhitdingesgeval. Het is jammer dat er nu vanuit marktingoogpunt gekeken wordt. Het is jammer dat de echte klassiekers uit 2001-2003 komen. Terwijl voor vele de tijd net iets later begon. Dus mensen op houseqlassics hebben hun ding, mensen op de huidige feesten hebben hun ding....maar wat nou als ik wil gaan voor 2004-2008? Ik zeg dat Qlubtempo terug moet komen, maar dan in een nieuw jasje.

Dit is ooit een keer besproken en had een keer uit verveling dit klaarstaan om ooit te versturen
quote:
Beste Q-dance,

Helaas is Qlubtempo uit jullie lijst verdwenen en is het al een tijdje geleden dat de oude generatie van de harde stijlen van dance ten gehore zijn gebracht.
De "early hardstye" wordt niet vaak meer voor het publiek gedraaid, zeker nu Qlubtempo van het lijstje is verdwenen.
Mocht er wel wat early , dan is het vaak door de eerste dj van het desbetreffende feest. Vaak wordt de term "early" geassocieerd met het bekende jaartal 2001. Maar wat nou helemaal upcomming is, is dat er steeds meer platen uit de periode 2003-2007 worden gedraaid. Kijk maar eens naar diverse livesetjes van de dj's die thuis druk met het mixen zijn.
Zelfs de welbekende online hardstyle radio show op FearFM wordt alles uit de kast gehaald om de oude dagen weer terug te halen. Zelfs wordt Pavo erbij betrokken om deze platen om een fijne manier in te mixen.
Daarnaast worden steeds meer platen uit deze periode in een nieuw jasje gestoken. Mensen herkennen de oude deuntjes en geluidjes en worden daarom altijd weer enthousiast.

Is het misschien niet een prachtig idee om een feest te organiseren in het sfeertje van Qlubtempo, maar dan met een ander tijdsbestek? Juist voor de andere generatie, die net iets later in de hardere stijlen kwamen rollen. Ik denk dat hier heel veel animo voor is en dat dit een succesvol feest kan worden.
Maar ach, het zal een verloren tijd worden....
Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pi_72221017
Vind het ook maar goedkoop dat op feestjes de focus ligt om zoveel mogelijk promo's te draaien.

Als Prophet een keer Killzone draait op Q-base is iedereen daar lyrisch over hier. Het valt ons op dat er eens een wat 'oudere' (was nog geen jaar oud toen volgens mij ) dikke plaat langskomt, i.p.v. steeds hetzelfde rijtje nieuwe platen. Eigenlijk zou het toch normaal moeten zijn dat zulke platen geregeld langskomen.

Naar mijn mening zijn de leukste sets vaak een mix van oud, recent en nieuw. Ze hebben zeker 4 jaar materiaal om uit te kiezen (wat nog een beetje in deze sound past), maar de trend is om altijd unreleased werk te draaien, zoveel mogelijk. Beetje jammer, daardoor hoef ik ook niet 2x in een kort tijdsbestek bijv. Headhunterz of Noisecontrollers (hoe vet ik die producties evt. ook vind) te zien/horen draaien. Je krijgt toch weer ongeveer hetzelfde kunstje met dezelfde tracks voorgeschoteld.

Met name bij Scantraxx ligt nu de focus op zoveel mogelijk tracks uitpoepen waarbij de ze de kwaliteit uit het oog verliezen. Megasound, Spin that shit, muzical revolution, gostosa shit, laatste A-lusion releases (die hoor je nu al niet meer), Brennan Heart album, zomaar een greep uit al die middelmatige tot slechte muziek afkomstig van dat label.
pi_72221586
quote:
op repeat voor 48 uur en gaaaaaan!!
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 01:43 schreef Koepert het volgende:
Zo diep in de nacht kunnen er toch weinig direct commentaar leveren, dus stiekem pats ik ff met mn audio Hihi...

[ afbeelding ]
Versterker

[ afbeelding ]
Radio

Sub kan k ff geen plaatje van vinden maar 750W Caliber matching met de versterker iig..

Nu nog bezig met inbouwen..
lijkt me aardig grote (als in 'dik' ) versterker, of komt dat door het plaatje? radio is tof, zelf toen ook naar gekeken alleen die viel af omdat er geen USB opzat en het groen niet mooi stond bij de blauwe dashboad-verlichting van de Volkswagen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 09:37:49 #62
112790 Koepert
Parttime Nutcase
pi_72222230
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

op repeat voor 48 uur en gaaaaaan!!
[..]

lijkt me aardig grote (als in 'dik' ) versterker, of komt dat door het plaatje? radio is tof, zelf toen ook naar gekeken alleen die viel af omdat er geen USB opzat en het groen niet mooi stond bij de blauwe dashboad-verlichting van de Volkswagen
Komt door t plaatje, t is vrij standaard maat... USB gebruik ik toch eigenlijk niet, komt ook slecht uit met pook (zit dicht op elkaar) en ja dashboardverlichting... Hij kon ook in rood, maar dat vloekt net zo hard met zacht oranje...

Voor wat betreft de discussie.. Ik ben t wel eens met die ideale mix van oud, classic en nieuw.. Hoe heerlijk is t niet om n keer n lekkere oude plaat voorbij te horen komen, gevolgd door n nieuwe en gewoon op beide losgaan... want ook die plaatjes van n jaar (of paar jaar geleden) zijn echt wel goed.. Ok de sound is misschien wel wat "evolved", maar dat betekend niet dat er niks meer 'door elkaar' gedraaid mag worden.. Natuurlijk is t wel een beetje zaak tijdens n liveset om bijpassende nummers te draaien qua sound, maar dan kan lijkt me prima, met meer diversiteit dan nu gedaan word...
It starts with a shiver, an itch, a slow boil
pi_72222336
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 09:37 schreef Koepert het volgende:

[..]

Komt door t plaatje, t is vrij standaard maat... USB gebruik ik toch eigenlijk niet, komt ook slecht uit met pook (zit dicht op elkaar) en ja dashboardverlichting... Hij kon ook in rood, maar dat vloekt net zo hard met zacht oranje...
dat is dan wel jammer, heb je een foto van het interieur / dashboard?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 11:55:08 #64
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_72225548
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 07:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:

[..]

Kijk eens naar onze tracklist van ons jubileum topic. Daar stonden ook niet de nieuwste platen in.
Maar wij zijn dan meestal ook mensen uit de eerste 2 categorieen van Huig

maar idd ik zou graag een keer een soort Qlubtempo hebben met platen van 2003 tot 2006-7 zoiets.. gewoon alleen maar de oudere klappers die je nu vergeten bent
Maar aangezien alleen B2s nog wat aandacht aan early besteed met de remember area op decibel (en een early stage op loudness vorig jaar) acht ik die kans klein.
Verder zijn er natuurlijk wel een paar early feesten maar de spoeling is heel dun en de nadruk ligt dan op de periode 1999-2003-4 en dat is i.i.g niet mijn favoriete periode

Scantraxx is gewoon commercieel de meest gehaaide en Fusion en de Italianen staan meer voor kwaliteit over kwantiteit...

Ook dat hele gezeur over promo's dat is in geen enkele andere scnene zo erg als in de hardstyle scene (ik heb daar op GHF ook al eens een discussie over gevolgd) dit gedrag van een grote groep die alleen maar het nieuwste van het nieuwste willen zorgt ervoor dat oudere platen er niet meer tussen komen, en dat is eeuwig zonde. Nu zijn artiesten natuurlijk geen slaven die daar per se naar moeten luisteren maar als ze te weinig publiek trekken doordat ze te afwijkend draaien verliezen ze gewoon inkomsten doordat ze minder geboekt zullen worden. Daar hebben ze natuurlijk ook geen zin in want het is wel gewoon hun werk...

Verder is de Hardstyle scene eigenlijk gewoon een monopolie en kan Q doen wat ze maar wil. Q kan een artiest maken en breken kijk naar HHZ ( Q in samenwerking met Dov hebben hem enorm gepushed, niemand mag een half jaar na zijn doorbraak op Qlimax staan ) en kijk naar A-lusion (geen grote hitjes dus geen veel minder promoties en gepush vanuit Q en dov, terwijl hij al veel langer meeloopt en ik hem productiewise gezien miss nog wel hoger inschat dan HHZ )
Er is gewoon niemand die Q een strobreed in de weg zal leggen, als je het als artiest niet met ze eens bent dan kom je gewoon niet meer op hun feesten om te draaien.. beetje kleine kindjes gedrag vind ik het

zo dat is wel weer genoeg, de rest mag ook weer even typen

thread over de promo cultuur op GHF: http://globalhardstyle.com/forum/viewtopic.php?f=13&t=41951&hilit=promo+culture

Mensen die daar vaker komen weet dat hier vooral early liefhebbers zitten (met vaak duidelijke meningen ) dus je moet een beetje door de Nustyle haat heen prikken
pi_72226503
Ik word ten eerste een beetje moe van de term nustyle, ik weiger deze ook gewoon te gebruiken. Oude house word toch ook geen Early House vs. Nu-house genoemd? Hetzelfde met trance etcetera! Hardcore van nu heet ook geen nucore, dus ik vind dat hele nustyle gedoe een soort van afzet-gedrag tegenover de in hun ogen "verziekte" hardstyle van nu. Daar heb ik heel erg kak aan om eerlijk te zijn.

Ik ben het over het algemeen heel erg eens met de dingen die hier gezegd (of geschreven, wat jij wilt) zijn. Ik snap niet waarom werkelijk iedere scantraxx-producer niet af en toe een oudere, niet-eigengemaakte plaat op de draaitafels durft te leggen. Ik moet eerlijk zeggen: heel jammer voor de dagjesmensen, maar die hebben toch wel een leuke dag, ze zijn immers op Defqon/Qlimax/Decibel (de 3 feesten die ik het hoogste dagjesvolk-gehalte vind hebben. Ik vind het daarom ook leuk dat bijvoorbeeld de Alpha Twins gewoon ook met oudere plaatjes durven te spelen, daar verdienen ze binnen de scene gigantisch veel respect mee. Uiteraard is de sound van A2 wel wat te hard voor het gemiddelde dagjesvolk, maar dat maakt niet uit.

Een voorbeeldje: wat vond ik de mooiste momenten op In Qontrol? AVIO en Midnight (gedraaid door Zany). De hele zaal ging los, je had het moeten zien. Er stond een filmpje bij Stanley op zijn youtube account, maar we weten wat daarmee gebeurd is..

Een gouden middenweg vond ik, tot voorkort, de Noisecontrollers. Deze mannen hadden werkelijk een gouden positie te pakken! Producties die door werkelijk iedereen gedraaid werden, zowel het "dagjesvolk" als de echte liefhebber kon ze waarderen en het belangrijkste: Noisecontrollers waren speciaal om te zien! Dit omdat ze niet overal geboekt stonden.. Zij hadden een front kunnen vormen tegen de monopoliepositie van Q-Dance en het eraan gerelateerde Platinum Agency. Uiteindelijk zijn ze dus toch overstag gegaan, eeuwig zonde, want met de snelheid waarmee er nu producties uitgepoept worden vind ik ze minder worden. De producties zijn gewoon goed, maar ik heb niet meer het gevoel van: Noisecontrollers wil ik heel graag zien! Daarvoor vind ik ze niet meer zo extreem speciaal.

Aan de andere kant heb ik dit bij een aantal veteranen niet! Ik vind Technoboy eigenlijk nog steeds een zekerheidje om te zien, altijd voorspelbaar, maar toch wil ik het niet missen. Dit komt vooral omdat de producties gewoon zo goed in elkaar zitten en dat Technoboy met zijn team ook "out of the box"-dingen durft te doen, waaronder die remix van Rock Civilisation.

Josh & Wesz bevind zich nu in dezelfde positie als NC toen. Niet bij Platinum, maar wel geliefd bij het grote publiek dankzij de set op Defqon 2008. Ik hoop van harte dat zij misschien wat kunnen doen tegenover dit monopolie. Dit kunnen ze samen met Activator, Alphaverb/AVIO niet meteen winnen, maar langzaamaan kan die groep groeien.

Wat dat betreft is het wel jammer dat bijvoorbeeld de Beat Providers nu ook bij Platinum zitten, toch opkomende talentjes..

Je hoort mij inderdaad nu een beetje schoppen tegen de "gevestigde orde". Dat komt vooral omdat er geen beweging in de scene lijkt te zitten. De gevestigde senioren blijven en de talenten krijgen hierdoor minder kans geboekt te worden, tenzij ze de stap maken en signeren bij Fusion, Scantraxx, SAIFAM Group of evt Ipnnotika. Recent is DMW daar tussenuit gevallen, met alleen Dutch Master nog over. Ik hoop dat hier verandering in kan komen. Mijn hoop hierin is eigenlijk gevestigd op Digital Attack. Deze mannen staan los van Q-dance, B2S, ID&T enzovoorts. Ik hoop dan ook dat zij de echte liefhebber kunnen bekoren met goede feesten. Aan de namen die ik nu op die library zie (dat zijn er 15, waaronder ook genoeg vette namen, nieuw zijn DHHD, AVIO, Donkey Rollers, Pila, The Beholder & Max Enforcer en helaas Gostosa, volledige lijst: http://www.last.fm/user/digitalattack/library) kunnen zij het misschien wel klaarspelen om een grotere speler te worden!

Zo en nou is het klaar met mijn betoog.. Die is lang geworden!

[ Bericht 1% gewijzigd door ElDani op 28-08-2009 12:39:55 ]
Mixes onder de naam Khadber
pi_72229453
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 12:31 schreef ElDani het volgende:
Mijn hoop hierin is eigenlijk gevestigd op Digital Attack. Deze mannen staan los van Q-dance, B2S, ID&T enzovoorts. Ik hoop dan ook dat zij de echte liefhebber kunnen bekoren met goede feesten. Aan de namen die ik nu op die library zie (dat zijn er 15, waaronder ook genoeg vette namen, nieuw zijn DHHD, AVIO, Donkey Rollers, Pila, The Beholder & Max Enforcer en helaas Gostosa, volledige lijst: http://www.last.fm/user/digitalattack/library) kunnen zij het misschien wel klaarspelen om een grotere speler te worden!

Zo en nou is het klaar met mijn betoog.. Die is lang geworden!
Zeer net betoog hoor! Overigens van de rest ook allemaal. Blij dat er eindelijk weer eens wat fatsoenlijke discussies zijn. (En misschien ook eens opvallen) Overal tegenaan schoppen is natuurlijk altijd leuk, maar niet de meest geweldige manier. Het is volgens mij sinds een tijdje toch weer eens wat meer 'wat wil ik en wat vind ik geweldig' dan 'dat is kut, dat hoef ik niet'

Had alleen 1 opmerking ElDani. Je hoofd dat je `nieuwe helden' van digital attack een verschil kunnen maken tegenover de overmacht van Q. Maar denk je niet dat met het aantrekken/noemen/(vul in... ander naampje voor het zelfde beestje) van Gastosa ze niet ook al een beetje toegeven aan de wensen van Q of misschien de hype?
Partyagenda;
Outdated....
pi_72229685
Mooie en interessante stukken tekst hier zeg
Met de meeste dingen hier ben ik het volkomen meer eens, maar vind dat sommige er ook iets teveel tegen aan schoppen. Natuurlijk hoor ik zelf ook een lekkere klapper van een paar jaar terug i.p.v. een promo.
Probleem is dat wij als ''echte'' liefhebbers er niks aan kunnen doen, en dat alles in handen is van de platenlabels en de organisatoren van feesten.

Zelf zit ik trouwens al een aantal maanden met het idee als er geen stijl tussen de Hardstyle & Hardcore in kan komen. Probleem is alleen dat je dat tal van stromingen krijgt. Weet niet echt hoe ik dit idee onder woorden moet brengen.
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 14:25:51 #68
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_72230708
Leuke discussie, ben het vooral eens met het feit dat de producties er in een veel te hoog tempo worden uitgepoept, en dat ze daardoor niet echt kunnen doordringen (bij mij in ieder geval). Dit is vooral het geval bij NC en HHZ. Hebben ze een vette plaat uit en begin je m te waarderen, zie je op YT alweer promo's van de volgende plaat.
"A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
pi_72232198
Is het mensen ook opgevallen dat Josh&Wesz niet meer op de Q-feesten draaien? Stonden eerst op de grote Q-feesten, maar nu helemaal niet meer. Naar mijn mening toch een van de betere HS dj's. Of ben ik oud nieuws aan het verkondigen..?
pi_72232319
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:14 schreef viz het volgende:
Is het mensen ook opgevallen dat Josh&Wesz niet meer op de Q-feesten draaien? Stonden eerst op de grote Q-feesten, maar nu helemaal niet meer. Naar mijn mening toch een van de betere HS dj's. Of ben ik oud nieuws aan het verkondigen..?
Eigenlijk wel een beetje. Ik denk dat het zelfs in dit topic nog aan de orde is gekomen. Ik denk door Seth...
Die juist zoveel repsect voor ze had, omdat ze niet in zee wilde gaan met Q!

Kortom oud nieuws ja. Beetje bij-/meelezen is natuurlijk nooit verkeerd he
Partyagenda;
Outdated....
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:35:02 #71
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_72232861
Wat de Crusty probeert te zeggen is dat Q-dance bijna alleen maar artiesten boekt die aangesloten zijn bij Platinum Agency (boekingskantoor). J&W zijn dat niet en dus worden ze niet vaak geboekt voor feesten met een Q in de naam

* T_Killer Heeft bai de wai z'n diploma gehaald (zou tijd worden ook, maandag begint nieuwe opleiding)
pi_72233003
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef T_Killer het volgende:
Wat de Crusty probeert te zeggen is dat Q-dance bijna alleen maar artiesten boekt die aangesloten zijn bij Platinum Agency (boekingskantoor). J&W zijn dat niet en dus worden ze niet vaak geboekt voor feesten met een Q in de naam

* T_Killer Heeft bai de wai z'n diploma gehaald (zou tijd worden ook, maandag begint nieuwe opleiding)
Waar heb je je diploma in gehaald dan? En wat ga je nu voor studie doen?
Ben vandaag ook voor het eerst naar school geweest, kennismaking introductie hoe je het maar wil noemen.

Hoor nu voor het eerst anthem van The Qontinent moet eerlijk toegeven dat het niet verkeerd klinkt alleen zo snel verveel nummertje!

Voor de Mysterland bezoekers de lijn van de Q-dance stage:
11:00 - 12:15: Kamui
12:15 - 13:45: D-Block & S-te-Fan
13:45 - 15:15: Headhunterz
15:15 - 16:45: Noisecontrollers
16:45 - 18:00: Tatanka
18:00 - 19:15: Deepack
19:15 - 20:45: Technoboy
20:45 - 22:00: Luna
22:00 - 23:00: Evil Activities

Snap alleen niet waarom ze Technoboy naar 3 harde acts plaatsen, maar zou wel aan mij liggen!

[ Bericht 7% gewijzigd door poiuytr op 28-08-2009 15:45:48 ]
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 15:56:11 #73
246608 T_Killer
Rochelle, Rochelle
pi_72233526
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 15:38 schreef poiuytr het volgende:

Waar heb je je diploma in gehaald dan? En wat ga je nu voor studie doen?
Ben vandaag ook voor het eerst naar school geweest, kennismaking introductie hoe je het maar wil noemen.

Bachelor planologie, ga nu door met master planologie

quote:
Snap alleen niet waarom ze Technoboy naar 3 harde acts plaatsen, maar zou wel aan mij liggen!
snap ik ook niet, verder puike lijst artiesten
  vrijdag 28 augustus 2009 @ 16:08:23 #74
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_72233903
Nieuwe Toneshifterz:

Bekijk deze YouTube-video
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
pi_72234220
quote:
Op vrijdag 28 augustus 2009 14:25 schreef T_Killer het volgende:
Leuke discussie, ben het vooral eens met het feit dat de producties er in een veel te hoog tempo worden uitgepoept, en dat ze daardoor niet echt kunnen doordringen (bij mij in ieder geval). Dit is vooral het geval bij NC en HHZ. Hebben ze een vette plaat uit en begin je m te waarderen, zie je op YT alweer promo's van de volgende plaat.
My thoughts exactly
Er wordt tegenwoordig zó snel geproduceerd dat er geen tijd meer is om de nummers echt te gaan waarderen. Vooral bij HHZ en NC heb bij het horen van een promo vaak zoiets van: simpel deuntje, kut vocal, bagger nummer dus. Als ik het nummer dan wat vaker heb gehoord ga ik hem meestal wel waarderen, maarja dan staat de volgende al weer klaar

Toch vind ik dit niet het grootste nadeel, want zoals ik al zei, ik ga de nummers meestal wel waarderen, ik loop alleen een beetje achter de feiten aan

Het grootste nadeel aan de vele producties vind ik dat deze artiesten tegenwoordig bijna hun hele set laten bestaan uit eigen productie. Een anderhalf uur durende set die voor meer als een uur uit productie van één artiest bestaat hoeft van mij toch echt niet

Nee dan liever Dana, altijd een verrassing welke platen ze erop gooit

[ Bericht 0% gewijzigd door DutchChef op 28-08-2009 16:24:23 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')