Heb je ook wel gelijk in, maar daardoor willen we ook steeds meer en meer. Beter heb je gewoon wat geduld, des te meer kwaliteit je hebt.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:21 schreef de_huig het volgende:
van de andere kant bekeken misschien: hardstyle is gewoon erg gegroeid denk ik en daardoor teogankelijker op internet..meer youtbefilmpjes, meer bronnen om nieuwe vinyls te downloaden..
Mensen draaien thuis een plaat helemaal grijs en worden hem een beetje beu, nog voordat ze die plaat ook maar op een feest hebben gehoord. (even kort door de bocht dan he)..Om dit voor te blijven kan het zijn dat er zo snel en zo veel geproduceerd en uitgebracht wordt.
ook dit is een beetje beredeneerd na een paar bieries icm moe zijn
mja er zijn een paar groepen te onderscheiden als je het zo bekijkt:quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
klassiekers á la : The prophecy,Here's Johnny, Immeasurably...
Mensen in de hardstyle scene zijn ook in mijn ogen niet heel erg openminded wat betreft veranderingen, experimenten en oudere platen draaien, ze willen alleen het nieuwste van het nieuwste en in mijn ogen doe je dan je eigen scene heel erg tekort.. het zijn nrs zoals hierboven genoemd die de scene gemaakt hebben tot wat het nu is en die mag je niet verloochenen naar mijn mening...
Kijk eens naar onze tracklist van ons jubileum topic. Daar stonden ook niet de nieuwste platen in.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
Mensen in de hardstyle scene zijn ook in mijn ogen niet heel erg openminded wat betreft veranderingen, experimenten en oudere platen draaien, ze willen alleen het nieuwste van het nieuwste en in mijn ogen doe je dan je eigen scene heel erg tekort.. het zijn nrs zoals hierboven genoemd die de scene gemaakt hebben tot wat het nu is en die mag je niet verloochenen naar mijn mening...
Maar ach, het zal een verloren tijd worden....quote:Beste Q-dance,
Helaas is Qlubtempo uit jullie lijst verdwenen en is het al een tijdje geleden dat de oude generatie van de harde stijlen van dance ten gehore zijn gebracht.
De "early hardstye" wordt niet vaak meer voor het publiek gedraaid, zeker nu Qlubtempo van het lijstje is verdwenen.
Mocht er wel wat early , dan is het vaak door de eerste dj van het desbetreffende feest. Vaak wordt de term "early" geassocieerd met het bekende jaartal 2001. Maar wat nou helemaal upcomming is, is dat er steeds meer platen uit de periode 2003-2007 worden gedraaid. Kijk maar eens naar diverse livesetjes van de dj's die thuis druk met het mixen zijn.
Zelfs de welbekende online hardstyle radio show op FearFM wordt alles uit de kast gehaald om de oude dagen weer terug te halen. Zelfs wordt Pavo erbij betrokken om deze platen om een fijne manier in te mixen.
Daarnaast worden steeds meer platen uit deze periode in een nieuw jasje gestoken. Mensen herkennen de oude deuntjes en geluidjes en worden daarom altijd weer enthousiast.
Is het misschien niet een prachtig idee om een feest te organiseren in het sfeertje van Qlubtempo, maar dan met een ander tijdsbestek? Juist voor de andere generatie, die net iets later in de hardere stijlen kwamen rollen. Ik denk dat hier heel veel animo voor is en dat dit een succesvol feest kan worden.
op repeat voor 48 uur en gaaaaaan!!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
lijkt me aardig grote (als in 'dik' ) versterker, of komt dat door het plaatje? radio is tof, zelf toen ook naar gekeken alleen die viel af omdat er geen USB opzat en het groen niet mooi stond bij de blauwe dashboad-verlichting van de Volkswagenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:43 schreef Koepert het volgende:
Zo diep in de nacht kunnen er toch weinig direct commentaar leveren, dus stiekem pats ik ff met mn audio Hihi...
[ afbeelding ]
Versterker
[ afbeelding ]
Radio
Sub kan k ff geen plaatje van vinden maar 750W Caliber matching met de versterker iig..
Nu nog bezig met inbouwen..
Komt door t plaatje, t is vrij standaard maat... USB gebruik ik toch eigenlijk niet, komt ook slecht uit met pook (zit dicht op elkaar) en ja dashboardverlichting... Hij kon ook in rood, maar dat vloekt net zo hard met zacht oranje...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op repeat voor 48 uur en gaaaaaan!!![]()
![]()
[..]
lijkt me aardig grote (als in 'dik' ) versterker, of komt dat door het plaatje? radio is tof, zelf toen ook naar gekeken alleen die viel af omdat er geen USB opzat en het groen niet mooi stond bij de blauwe dashboad-verlichting van de Volkswagen
dat is dan wel jammer, heb je een foto van het interieur / dashboard?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:37 schreef Koepert het volgende:
[..]
Komt door t plaatje, t is vrij standaard maat... USB gebruik ik toch eigenlijk niet, komt ook slecht uit met pook (zit dicht op elkaar) en ja dashboardverlichting... Hij kon ook in rood, maar dat vloekt net zo hard met zacht oranje...
Maar wij zijn dan meestal ook mensen uit de eerste 2 categorieen van Huigquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 07:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Kijk eens naar onze tracklist van ons jubileum topic. Daar stonden ook niet de nieuwste platen in.
Zeer net betoog hoor! Overigens van de rest ook allemaal. Blij dat er eindelijk weer eens wat fatsoenlijke discussies zijn. (En misschien ook eens opvallen) Overal tegenaan schoppen is natuurlijk altijd leuk, maar niet de meest geweldige manier. Het is volgens mij sinds een tijdje toch weer eens wat meer 'wat wil ik en wat vind ik geweldig' dan 'dat is kut, dat hoef ik niet'quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:31 schreef ElDani het volgende:
Mijn hoop hierin is eigenlijk gevestigd op Digital Attack. Deze mannen staan los van Q-dance, B2S, ID&T enzovoorts. Ik hoop dan ook dat zij de echte liefhebber kunnen bekoren met goede feesten. Aan de namen die ik nu op die library zie (dat zijn er 15, waaronder ook genoeg vette namen, nieuw zijn DHHD, AVIO, Donkey Rollers, Pila, The Beholder & Max Enforcer en helaas Gostosa, volledige lijst: http://www.last.fm/user/digitalattack/library) kunnen zij het misschien wel klaarspelen om een grotere speler te worden!
Zo en nou is het klaar met mijn betoog.. Die is lang geworden!![]()
Eigenlijk wel een beetje. Ik denk dat het zelfs in dit topic nog aan de orde is gekomen. Ik denk door Seth...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:14 schreef viz het volgende:
Is het mensen ook opgevallen dat Josh&Wesz niet meer op de Q-feesten draaien? Stonden eerst op de grote Q-feesten, maar nu helemaal niet meer. Naar mijn mening toch een van de betere HS dj's. Of ben ik oud nieuws aan het verkondigen..?
Waar heb je je diploma in gehaald dan? En wat ga je nu voor studie doen?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:35 schreef T_Killer het volgende:
Wat de Crusty probeert te zeggen is dat Q-dance bijna alleen maar artiesten boekt die aangesloten zijn bij Platinum Agency (boekingskantoor). J&W zijn dat niet en dus worden ze niet vaak geboekt voor feesten met een Q in de naam
* T_Killer Heeft bai de wai z'n diploma gehaald (zou tijd worden ook, maandag begint nieuwe opleiding)
Bachelor planologie, ga nu door met master planologiequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 15:38 schreef poiuytr het volgende:
Waar heb je je diploma in gehaald dan? En wat ga je nu voor studie doen?
Ben vandaag ook voor het eerst naar school geweest, kennismaking introductie hoe je het maar wil noemen.
snap ik ook niet, verder puike lijst artiestenquote:Snap alleen niet waarom ze Technoboy naar 3 harde acts plaatsen, maar zou wel aan mij liggen!
My thoughts exactlyquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 14:25 schreef T_Killer het volgende:
Leuke discussie, ben het vooral eens met het feit dat de producties er in een veel te hoog tempo worden uitgepoept, en dat ze daardoor niet echt kunnen doordringen (bij mij in ieder geval). Dit is vooral het geval bij NC en HHZ. Hebben ze een vette plaat uit en begin je m te waarderen, zie je op YT alweer promo's van de volgende plaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |