JA IK ZAG HET, MAAR IK HEB VANDAAG IETS MET SPELLING EN IK MOEST DIRECT REAgeren. Oh, m'n caps stond nog aan.quote:
Niks. Daarom noem je in de regel of het een of het ander in een opsomming.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:25 schreef Cumshooter het volgende:
wat is het verschil tussen hoer en prostituee
Wat maakt het uit, jij kan toch niet klaarkomen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:25 schreef Cumshooter het volgende:
wat is het verschil tussen hoer en prostituee
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
Wat maakt het uit, jij kan toch niet klaarkomen.
in een hoer wel, dat associeer ik met een illigaal underage meisjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:27 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, jij kan toch niet klaarkomen.
Ik begin te betwijfelen of dat ongeluk alles wel verklaart.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:30 schreef motorbloempje het volgende:
er is wel meer beschadigd door dat ongeluk
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
in een hoer wel, dat associeer ik met een illigaal underage meisje
en een Prostituee doet me denken aan een oude ervaren negerin
Ah, een depersonalisatiestoornis. Veel plezier ermee!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 13:36 schreef Cumshooter het volgende:
Het gevoel hebben dat je er niet ben
't Is tijd voor het volgende AD-snoepje zie ik.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef Cumshooter het volgende:
Oh, in een hoer kun je wel klaarkomen, want dat associeer je met een illegaal underaged meisje...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:29 schreef Cumshooter het volgende:
[..]
en een Prostituee doet me denken aan een oude ervaren negerin
dat zei ik netquote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:43 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oh, in een hoer kun je wel klaarkomen, want dat associeer je met een illegaal underaged meisje...
EN dat zélfs als het in werkelijkheid gewoon een dikke vadsige negerin is hè. Want het is maar associatie. En dat komt dan dus allemaal door dat ongeluk, waarin hij bijna was doodgegaan én gestorven!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:43 schreef CoolGuy het volgende:
Oh, in een hoer kun je wel klaarkomen, want dat associeer je met een illegaal underaged meisje...
er moet meer gebeurd zijn, want dit is echt te erg idd...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik begin te betwijfelen of dat ongeluk alles wel verklaart.
Ja goed!! Ik zal binnenkort m'n msn weer eens online zetten ipv offline weergegevenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 16:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
EN dat zélfs als het in werkelijkheid gewoon een dikke vadsige negerin is hè. Want het is maar associatie. En dat komt dan dus allemaal door dat ongeluk, waarin hij bijna was doodgegaan én gestorven!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |