quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
Jullie zijn echt geen haar beter. Ik maak tenminste nog vooruitgang en ben niet zo doelloos op een forum bezig.
Als 14 jarige nerd is dat een prima manier om nog iets sociaals te kunnen doen.quote:
wedden dat er eerder een don't-feed-the-trollplaatje gepost wordtquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Kom er maar in met het FOK! vs WoW plaatje
Ja, maar dat zie je helemaal niet duidelijk. Bij ons zie je dat gelijk, zonder eerst op iemand fobo te moeten kijken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:47 schreef BlazingV2 het volgende:
Vooruitgang? Voor elke level die jij omhoog gaat,hebben wij 10-40 post erbij!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:44 schreef Zotheid het volgende:
Wat is up met jullie? Mensen die hier de hele nacht een beetje zitten te fokken en te rukken en dan minderwaardig doen over WoW. Jullie zijn echt geen haar beter. Ik maak tenminste nog vooruitgang en ben niet zo doelloos op een forum bezig.
Klacht: mensen die neerbuigend doen over WoW maar wel zelf de hele dag op fok doorbrengen.
Er zijn geen vrouwen op teh intarwebz,alleen 50-jarige pedo's die zich afrukken op 14-jarigen die denken dat ze met een chick praten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als 14 jarige nerd is dat een prima manier om nog iets sociaals te kunnen doen.
Een beetje met de WoW-babes praten.
Ik wist wel dat JH het met mee eens zou zijn!quote:
Ik verwijt helemaal geen ketel, ik zeg alleen dat jullie niet zo negatief over WoW moeten doen!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:47 schreef jitzzzze het volgende:
TS is een WoW'er en verwijt de ketel
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
Wel waar. Iemand die bij mij in de raid zat heeft nu zo'n vriendin via WoW!quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:48 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Er zijn geen vrouwen op teh intarwebz,alleen 50-jarige pedo's die zich afrukken op 14-jarigen die denken dat ze met een chick praten.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:45 schreef SuperwormJim het volgende:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, maar dat zie je helemaal niet duidelijk. Bij ons zie je dat gelijk, zonder eerst op iemand fobo te moeten kijken.
Nee hoor,dat hoeft niet.
Daarnaast is het pimpen met je postaantallen nerd.
Een ding:![]()
Over welke vooruitgang heb je het eigenlijk in je OP??quote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wist wel dat JH het met mee eens zou zijn!
[..]
Ik verwijt helemaal geen ketel, ik zeg alleen dat jullie niet zo negatief over WoW moeten doen!
Ja hoorquote:Op donderdag 27 augustus 2009 12:49 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik verwijt helemaal geen ketel, ik zeg alleen dat jullie niet zo negatief over WoW moeten doen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |